اخبار بیت کوین

کیوساکی: طلا، نقره و بیت کوین بخرید

رابرت کیوساکی هشدار داد که بحرانی اقتصادی در پیش است.

نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول، به سرمایه‌گذاران هشدار داد که از ثروت خود در برابر سقوط اقتصادی در آینده نزدیک محافظت نمایند.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، خطاب به ۲.۱ میلون نفر از دنبال‌کنندگانش در توییتر گفت که سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری در طلا، نقره و بیت کوین، از بحران اقتصادی جان سالم بدر برند.

او همچنین به دنبال‌کنندگانش توصیه کرد که از طریق تلاش‌های کارآفرینانه و مولد، جریان‌های درآمدی ایجاد نمایند.

کیوساکی گفت: طلا، نقره و بیت کوین ممکن است از ثروت شما حفاظت نمایند… اما از درآمد شما محافظت نخواهند کرد. با سقوط اقتصادی، بازار سهام نیز سقوط خواهد کرد، صندوق‌های بازنشستگی نیز ورشکست خواهند شد و نرخ بیکاری افزایش پیدا خواهد کرد. یک شغل دوم می‌تواند در آن شرایط به کار بیاید. کسی چه می‌داند، شاید شغل دوم شما بتواند آمازون یا بیت کوین بعدی باشد. مراقب و آگاه باشید.

این نویسنده پیش‌تر نیز اخطاری مشابه صادر کرده و گفته بود که مردم به دورنمای وسیع‌تر اقتصادی بی‌توجه هستند. او همچنین در ماه اکتبر، زمانی که نقره زیر ۲۰ دلار معامله می‌شد، آن را گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری خوانده بود.

کیوساکی در این خصوص گفته بود: دلایلی که میلیون‌ها نفر از بین خواهند رفت. مردم می‌توانند به نشانه‌های اقتصاد خرد نگاه کنند. قیمت مواد غذایی و سوخت در حال افزایش است. اما در سوی دیگر نمی‌توانند به نشانه‌های کلان نگاه کنند چرا که اقتصاد کلان نامرئی است. از خود در برابر شرایط کلان اقتصادی محافظت کنید. طلا، نقره و بیت کوین بخرید. نقره بهترین گزینه سرمایه‌گذاری در اکتبر ۲۰۲۲ است. همه می‌توانند نقره ۲۰ دلاری را بخرند اما [نسبت به این فرصت] کورند.

کیوساکی در هفته‌های قبل در مورد خوش‌بینی‌اش نسبت به بیت کوین گفته بود که یکی از دلایل آن، شروع سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی تحت حمایت دولت در بیت کوین است. وی افزود:

چرا طلا، نقره و بیت کوین بخریم؟ شروع مداخله بانک مرکزی انگلستان بدین معنی است که باید طلا، نقره و بیت کوین بخرید. وقتی صندوق‌های بازنشستگی در معرض خطر قرار گرفتند، آشکار شد که بانک‌های مرکزی نمی‌توانند اوضاع را تحت کنترل در بیاورند…تورم. صندوق‌های بازنشستگی همواره در طلا و نقره سرمایه‌گذاری کرده‌اند. حال آن‌ها در حال سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین هستند. آن‌ها پول تقلبی را به خوبی می‌شناسند. بازار سهام و اوراق قرضه دولتی محکوم به سقوطند.

قیمت بیت کوین در حال حاضر ۱۹۱۲۶ دلار است. برخی به بیت کوین به چشم واسط انتقال ارزش می‌نگرند. برخی دیگر نیز به دنبال ذخیره ارزش با بیت کوین هستند و آن را نوعی طلای دیجیتال می‌دانند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا