اخبار دوج کویناخبار شیبا اینو

قیمت دوج و شیبا در واکنش به شوخی ایلان ماسک رشد کرد

ایلان ماسک که در جستجوی فردی برای انتصاب به عنوان مدیر اجرایی پلتفرم توییتر است،‌ به شوخی عکس یک سگ را به عنوان مدیر جدید این شرکت منتشر کرد

ایلان ماسک که در جستجوی فردی مناسب برای مدیریت توییتر است، به شوخی سگی را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد و قیمت دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI) را افزایش داد. در زمان نگارش این مطلب، هر سه میم کوین افزایش قیمتی بین ۳.۹ تا ۶.۱ درصد داشتند.

به گزارش والکس و به نقل از Bitcoinist، ایلان ماسک با ضمیمه کردن عکس سگی با نژاد شیبا اینو خطاب به دنبال‌کنندگان خود نوشت:

مدیرعامل جدید توییتر!
مدیرعامل جدید توییتر!

مدیرعامل جدید توییتر فوق‌العاده است.

در این تصویر نام «فلوکی» و عنوان «مدیر ارشد اجرایی» به چشم می‌خورد. در توییتی دیگر، ایلان ماسک نوشت:‌ «بسیار بهتر از آن گزینه دیگر است.» در پاسخ به این توییت، بیلی مارکوس (Billy Marcus)، خالق دوج کوین گفت: «حدس می‌زنم فقط او آن قدر دیوانه باشد که این شغل را بپذیرد.»

تصویر توییت دیگر ایلان ماسک
تصویر توییت دیگر ایلان ماسک

ایلان ماسک شوخی خود را با دو توییت دیگر ادامه داد. نخست، تصویری از یک سگ شیبا اینو در کنار تعدادی ترازنامه منتشر کرد و نوشت: «او در کار با اعداد عالی است!». سپس تصویر دیگری از این سگ در لباسی همانند لباس‌های استیو جابز پست کرد و افزود: «او خوش‌تیپ است.»

این توییت‌ها در شرایطی منتشر شدند که این روزها ماسک تحت فشار رسانه‌ها به دلیل اعمالش به عنوان مالک توییتر است. او در ماه دسامبر اعلام کرده بود که به محض یافتن فردی مناسب، از اداره توییتر کناره‌گیری خواهد کرد. او در آن زمان افزوده بود که وضعیت مالی توییتر وخیم است و این شرکت به سوی ورشکستگی حرکت می‌کند و مدیرعامل جدید وظیفه سختی بر عهده خواهد داشت.

افزایش قیمت شیبا اینو ممکن متاثر از پاسخ شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد اکوسیستم این ارز، خطاب به توییت ایلان ماسک نیز باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا