اخبار اتریوم

توسعه‌ دهندگان اتریوم برای حل مشکلات بیکن چین پچ‌ منتشر کردند

توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم بروزرسانی‌هایی را برای کلاینت‌های Prysm و Teku به عنوان پاسخی به مشکلات پایداری زنجیره بیکن (beacon chain) منتشر کردند. در هفته جاری، زنجیره بیکن اتریوم دو بار با مشکلات فنی مواجه شد که به توقف شبکه در تایید برخی از بلوک‌ها انجامید.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، توسعه‌دهندگان اتریوم بروزرسانی‌هایی را ارائه دادند تا به مشکلات پایداری زنجیره بیکن اتریوم پاسخ دهند و شرایط را در شبکه بهبود بخشند.

این پچ‌ها برای کلاینت‌های Prysm و Teku منتشر شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهند سیستم‌های خود را بروزرسانی کنند. زنجیره بیکن در روزهای پنجشنبه و جمعه دچار عدم پایداری شده بود، اما کاربران اتریوم هیچ مشکلی در انجام تراکنش‌هایشان نداشتند.

بنیاد اتریوم در یک پست وبلاگی که توسط Superphiz.eth، مشاور سلامت جامعه زنجیره بیکن اتریوم در توئیتر به اشتراک گذاشته شده بود، گفت:

شبکه مجدداً توانست فرآیندهای خود را تکمیل کند، به دلیل اینکه تمامی بخش‌های کلاینت‌ها تحت تأثیر قرار نگرفته بودند، و ما این را به تنوع کلاینت‌ها مدیونیم. پس از بروزرسانی تمامی کلاینت‌ها، شبکه دوباره توانست به حالت پایدار بازگردد.

زنجیره بیکن

بنیاد اتریوم گفت که علت اصلی مشکلات پایداری هنوز درحال بررسی است، اما “به نظر می‌رسد که این مشکلات به دلیل بار زیاد روی برخی از کلاینت‌های لایه اجماع ایجاد شده و به نوبه خود یک سناریوی استثنایی محسوب می‌شود.”

آرنولد توه (Arnold Toh)، یکی از تحلیل‌گران The Block گفت:

پاسخ به موقع جامعه اتریوم به هر حال نشانه خوبی برای توسعه بلاک چین است. اما در عین حال، مشکلات پایداری در این شبکه به ما یادآوری می‌کند که زنجیره بیکن اتریوم هنوز در حال توسعه است.

مشکلات پایداری زنجیره بیکن اتریوم

زنجیره بیکن اتریوم در طی هفته گذشته دو بار و به‌ طور موقت پایداری خود را از دست داده است. اولین بار باعث متوقف شدن فرآیند تایید بلوک‌ها برای حدود ۲۵ دقیقه شد و دومین بار بیش از یک ساعت تایید بلوک‌ها با مشکل مواجه بود. به گفته Superphiz.eth، “اکنون که پچ‌های جدیدی برای Prysm و Teku منتشر شده‌اند، می‌توانیم مشکلات از دست دادن پایداری شبکه را پشت سر بگذاریم.”

او گفت:

این هم بخشی از مسیر تنوع و غیرمتمرکزسازی ما محسوب می‌شود، بیایید از آن یاد بگیریم و با در نظر گرفتن اهداف بزرگ‌تر، رو به جلو حرکت کنیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
theblock
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا