اخبار اتریوم

قیمت اتریوم پس از موج صعودی آرام می گیرد

خریداران به دنبال ایجاد یکرالی صعودی دیگر هستند

قیمت اتریوم به بیش از ۱۶۲۰ دلار افزایش یافت. پس از این صعود، سرمایه‌گذاران در حال تثبیت سود هستند و ممکن است یک موج صعودی دیگر به سمت ۱۷۲۰ دلار در پیش باشد.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، همه‌چیز با گذر اتریوم از مقاومت مهم ۱۵۰۰ دلاری آغاز شد. با تداوم این روند و شکسته شدن ۱۶۰۰ دلار، روند افزایش قیمت، مشابه بیت کوین، سرعت گرفت.

این بازار گاوی سبب شد تا قیمت اتریوم به بیش از ۱۶۵۰ دلار برسد و بسیار بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خود قرار گیرد. این روند منجر به ثبت رکورد تازه‌ای برای بیشترین قیمت سالیانه اتر (۱۶۷۹ دلار) شد. وضعیت بازار هم‌اکنون کمی ازالتهاب خارج شده است و در حال تصحیح سود است. شاهد اصلاح جزئی قیمت به زیر سطح ۱۶۵۰ دلار بودیم.

قیمت اتریوم به زیر سطح کلیدی ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده بین محدوده ۱۴۸۰ تا ۱۶۷۹ دلار) سقوط کرده است. همچنین قیمت اتر خط روند صعودی تشکیل شده را در نمودار ساعتی به پایین شکست.

قیمت هم‌کانون بالای ۱۶۰۰ دلار معامله می‌شود. مقاومت ابتدایی در نزدیکی محدوده ۱۶۵۰ دلار و خط روند مذکور است.

مقاومت اساسی بعدی، در نزدیکی ۱۶۸۰ دلار است. تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که شکست بی‌حرف و حدیث این مقاومت می‌تواند شروع یک موج افزایشی تازه باشد. اهداف این صعود فرضی می‌تواند به ترتیب سطوح ۱۷۲۰، ۱۷۸۸ و ۱۸۰۰ دلار باشد.

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم یک ساعته
نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم یک ساعته

در سوی مقابل اگر اتر موفق به گذر از سد ۱۶۵۰ دلاری نشود، حمایت‌ از آن در سطح ۱۶۰۰ دلار به عمل خواهد آمد. حمایت‌های کلیدی بعدی در سطوح ۱۵۸۰ و ۱۵۲۰ دلار وجود دارد. حمایت نخست، هم گام با سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی بازگشتی است.

شاخص MACD در نمودار یک ساعته اتریوم هم اکنون در منطقه نزولی قرار دارد و در حال کاهش شتاب و بازگشت است. شاخص قدرت نسبی بالاتر از سطح ۵۰ است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا