کیف پول

آشنایی با کیف پول اورکوین (Evercoin)؛ نحوه استفاده، قابلییت های آن

اگر علاقمند به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستید قبل از هر چیز به ولتی امن برای نگهداری و ذخیره رمز ارزها نیاز دارید. انواع والت دیجیتال چیست کیف پول‌های این حوزه در سه نوع والت گرم، سرد و کاغذی هستند. والت‌های سرد از نوع سخت افزاری یا کاغذی هستند و والت‌های گرم از نوع نرم افزاری.

کیف پول اورکوین (Evercoin) در دسته‌ی امن‌ترین کیف پول‌های سرد قرار می‌گیرد. درواقع کیف پول سخت افزاری است که درنسخه دو خود با ادغام با YubiKey در خدمت معامله‌گران کرپیتو است. این کیف پول غیرمتمرکز و غیرحضانتی بوده و کاربران مسئول نگهداری کلیدهای خود هستند. همچنین پشتیبان‌گیری و بازیابی آسان کیف پول‌ها را به صورت غیرمتمرکز انجام می‌دهد.

تا انتهای این مقاله والکس همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این ولت سرد و مزایای آن بپردازیم.

معرفی کیف پول اورکوین

همانطور که پیشتر بیان شد کیف پول‌های سخت افزاری از امنیت بالاتری برخوردار هستند. یکی از مهم‌ترین انواع این ولت‌ها، کیف پول سخت افزاری Evercoin است. البته باید گفت که اورکوین در واقع یک والت تلفن همراه است که توسط یک سخت افزار محافظت می‌شود؛ با این حال سازندگان آن، این والت را از نوع سخت افزاری معرفی کردند.

Evercoin توسط تالیپ اوزتورک (Talip Ozturk) تاسیس شد و در سیلیکون ولی در ایالات متحده آمریکا مستقر است. این پروژه با فناوری پیشرفته خود مجهز به کیف پول سخت افزاری، شناسایی بیومتریک و بازیابی حساب، امن‌ترین راه حل‌ها را برای مالکیت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. Evercoin در حال حاضر از ۲۰ ارز دیجیتال برتر از جمله بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند.

این ولت سخت افزاری بر خلاف سایر گزینه‌ها مثل کیف پول‌های کمپانی لجر و ترزور از اینترنت برای ارائه حفاظت ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند. هدف این کار محبوبیت بیشتر ارزهای دیجیتال است. این والت از ۲۰ نوع دارایی دیجیتال نظیر بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و … پشتیبانی می‌کند و امکان مبادله ارزهای رمزنگاری شده محبوب را برای شما فراهم می‌کند.

مزیت ویژه این والت امکان پیوند حساب بانکی خود در والت برای مبادله دلار در ارزهای دیجیتال است.

علاوه براین آخرین نسخه Evercoin 2 که توسط YubiKey 5ci (کلید امن، طراحی شده برای ارائه احراز هویت قوی با پشتیبانی سخت‌افزار برای آیفون‌ها و سایر دستگاه‌ها) ارائه می‌شود، حاوی کیف پول‌های سخت‌افزاری است که از کلید HOME فراتر نمی‌رود. این دستگاه اولین کیف پول سخت افزاری است که از YubiKey 5ci برای آیفون و USB-C برای دستگاه های‌اندرویدی استفاده می‌کند.

چگونه می‌توانم با کیف پول اورکوین ارز دیجیتال خریداری کنم؟

آموزش استفاده از کیف پول اورکوین

برای آموزش کیف پول اورکوین جهت خرید انواع ارزهای دیجیتال، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. نرم افزار اورکوین را لانچ کرده و اپلیکیشن مربوط به بیت کوین را در دستگاه خود باز کنید.
  2. هویت خود را تایید کنید.
  3. برای خرید بیت کوین بر روی دکمه خرید کلیک کنید.
  4. کیف پول مورد نظرتان را جهت واریز پول از دستور العمل‌های روی صفحه انتخاب کنید.
  5. روی گزینه تایید کلیک کنید.
  6. پس از این خرید شما تکمیل می‌شود.

آشنایی با نسل جدید کیف پول اورکوین

Evercoin.inc نسل بعدی والت موبایل خود را با نام Evercoin 2 در اجلاس سرمایه‌گذاری اجماع نیویورک در ۱۲ نوامبر رونمایی کرد. طبق گفته‌های سازنده‌های آن کیف پول اورکوین یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری است که به کاربران در بهبود عملکرد روزانه خود کمک می‌کند.

ویژگی‌های Evercoin 2

کیف پول سخت افزاری دستگاهی است که ارزهای رمزنگاری شده را می‌توان با کلیدهای امن خصوصی ذخیره کرد. Evercoin 2 خدمات پرداخت و مبادلات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. این کیف پول از فناوری امنیتی منحصر به فرد YubiKey 5ci توسط Yubico پشتیبانی می‌کند. فرایندهای این کیف پول به صورت  End to End  انجام می‌شود که امن‌ترین روش نگهداری دارایی مشتریان است.

این ویژگی بزرگ برای کاربرانی که با استفاده از کیف پول‌های نسل اول مانند Ledger و Trezor که پیچیده هستند یا استفاده از آنها برای کاربران دشوار است، امتیاز جالب توجهی است.

اگر کاربر کلید را گم کند یا رمز عبور را فراموش کند، کیف پول سخت افزاری Evercoin 2 می‌تواند به بازیابی آن بدون قربانی شدن در حمله هکرها به شما کمک کند. هکرها معمولاً با هک کردن احراز هویت دو مرحله‌ای و سپس تعویض سیم‌کارت‌ها از طریق اپراتورهای تلفن همراه، ارزهای دیجیتال را از حساب‌ها به سرقت می‌برند. کاربران حتی می‌توانند از YubiKey برای ذخیره پیام‌ها، مدیریت رمز عبور، ایمیل‌ها، رسانه‌های اجتماعی و سایر سیستم‌های سازگار استفاده کنند.

کاربران ever coin 2 حتی می‌توانند از ویژگی لینک حساب بانکی برای مبادله ارزهای فیات مانند دلار با ارز دیجیتال و بالعکس استفاده کنند.

Evercoin بسیار ایمن است؛ طوری که می‌توان گفت ویژگی جدید کیف پول تمام خدمات مالی را با حداکثر امنیت و کنترل شخصی کامل به کاربران ارائه می‌دهد.

درباره یوبیکو (Yubico)

کیف پول اورکوین و فناوری Yubico

Yubico یک نام قابل اعتماد در امنیت سخت افزار است که در ارائه اولین کیف پول سخت افزاری خود پیشگام است. کاربران می‌توانند به سادگی با دانلود آن از وب سایت شرکت از امکانات کیف پول استفاده کنند.

تالیپ اوزتورک، مدیر عامل Evercoin، ضمن انتشار بیانیه رسمی، خاطرنشان کرد:

کاربران Evercoin سزاوار آرامش هستند. ما با سخت افزار YubiKey از کاربران در برابر هکرها محافظت می‌کنیم. زمانی که تلفن، YubiKey یا رمز عبور خود را گم کرده‌اند، از آنها در برابر حوادث محافظت می‌کنیم. این حوادث اتفاق می‌افتد و ما اطمینان می‌دهیم که وجوه همیشه امن و قابل بازیابی هستند.

رقبای کیف پول اورکوین

برخلاف کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Ledger یا Trezor، Evercoin 2 از YubiKey برای ارائه حفاظت ۳۶۰ درجه از اینترنت استفاده می‌کند. میکو ماتسومورا (Miko Matsumura)، یکی از بنیانگذاران Evercoin به کوین تلگراف گفت:

Evercoin برای پذیرش ارزهای دیجیتال توسط عموم طراحی شده است

همانظور که اشاره کردیم کیف پول اورکوین در حال حاضر از ۲۰ دارایی دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را نگه دارند، در حالی که صرافی داخلی غیرحضانتی (non-custodial) به آنها اجازه می‌دهد تا رمزارزهای محبوب را مبادله کنند. کاربران همچنین می‌توانند حساب‌های بانکی خود در Evercoin را برای مبادله دلار آمریکا با ارزهای دیجیتال و بالعکس لینک کنند.

در مقابل Ledger Nano S از ۲۲ دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش منحصر به فردی دارد که با داشتن یک لایه محافظتی اضافی در هنگام پرداخت به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از نقل و انتقال مبلغ معامله و آدرس صحیح را تأیید کنند. با این حال، Ledger برخلاف اورکوین صرافی داخلی ندارد. امکان تماشای قیمت ارزهای دیجیتال در اورکوین فراهم است.

رقیب دیگر اورکوین والت Trezor است که عموماً بیش از ۱۰۰۰ کوین را پشتیبانی می‌کنند، اما بازهم این کیف پول نیز صرافی داخلی برای مبادله کریپتوها ندارد.

درمجموع، کیف پول اورکوین به عنوان یک برنامه کیف پول تلفن همراه شناخته می‌شود که صرافی داخلی دارد. همچنین Evercoin 2 توسط سخت افزاری که به طور کامل توسط کاربر کنترل می‌شود، ایمن شده است. این بدان معنی است که کاربران تمام خدمات مالی مورد انتظار از سرویسی مانند Coinbase را با کلیدهای خصوصی در یک دستگاه سخت افزاری ایمن نگه دارند.

کیف پول اورکوین چقدر ایمن است؟

درست است که کیف پول اورکوین ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی دارد اما نباید فراموش کرد که کیف پول‌های سخت افزاری هنوز در معرض آسیب‌هایی که در هنگام لود شدن کد بوت، به روز رسانی سیستم عامل، رهگیری ارتباطات تراشه به تراشه و حملات فیزیکی رخ دهد، هستند.

به گفته جفریز (Jefferies) از CipherTrace:

بهترین راهکار این است که هر کیف پول سخت افزاری توسط آزمایشگاه مستقلی مانند UL Labs تایید شده باشد تا از رعایت استانداردهای نظارتی آن اطمینان داشته باشید. شاید صدور گواهینامه گران باشد و چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار برای هر دستگاه هزینه داشته باشد اما با کمک آن می‌توان استانداردهای حفاظت از اطلاعات فدرال استانداردهایی را برای رمزگذاری که توسط دولت ایالات متحده مورد نیاز است را دریافت کرد.

طبق گفته جفریز به کوین تلگراف، فروشندگان کیف پول سخت افزاری باید به سمت دنبال کردن FIPS 140-3 یا FIPS 140-4 تشویق شوند تا بتوانند نشان دهند که رمزگذاری را به درستی در نرم افزار پیاده سازی کرده‌اند و سخت افزاری ضد حمله و دستکاری طراحی کرده‌اند.

جفریز همچنین خاطرنشان کرد:

دو کیف پول سخت افزاری پیشرو یعنی لجر و ترزور، هر دو هک شده‌اند که این امر باعث شده که جلب اعتماد سخت شود

سوالات متداول

کیف پول اورکوین چگونه کار می‌کند؟

Evercoin یک برنامه تلفن همراه است که خدمات مبادله ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و بیت کوین کش را مبادله کنند. این کیف پول ایمن بوده و کاربران می‌توانند با کنترل بر کیف پول خود در معاملات شرکت کنند.

تا به امروز کیف پول سخت افزاری Evercoin  چقدر سرمایه جذب کرده است؟

Evercoin یک میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

چه کسی در کیف پول سخت افزاری Evercoin  سرمایه‌گذاری کرد؟

Evercoin دارای دو سرمایه‌گذار مهم از جمله gumi Cryptos Capital (gCC) و Ross Mason است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا