اخبار ارزهای دیجیتال

شبکه «فلر» به دارندگان توکن خود ایردراپ ماهیانه می‌دهد

ژوئن چهارمین ماهی است که این برنامه اجرا می‌شود

بلاکچین لایه یک «فلر» (Flare Network)، چهارمین ایردراپ ماهیانه برای کاربران خود را آغاز کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Daily Hodl، بنا بر اعلام سایت رسمی فلر نتورک، ایردراپ های ماهیانه فلر توسط دارندگان توکن‌های رپ شده (WFLR) قابل دریافت است.

دارندگان توکن WFLR باید این توکن‌ها را به مدت حداقل ۲۳ روز، تا پیش از روز دریافت، در مالکیت خود داشته باشند تا بتوانند سهمی از پروژه ایردراپ ماهیانه فلر (FlareDrop) داشته باشند.

تیم توسعه‌دهنده فلر سه شماره بلوک تصادفی در مدت ۲۳ روزه ذکر شده انتخاب می‌کند و میانگین موجودی حساب کاربران در آن‌ها را محاسبه می‌کند. این میانگین مبنی ایردراپ پرداختی خواهد بود. برای ایردراپ ماه ژوئن، بیش از ۶ میلیارد توکن WFLR واجد دریافت دراپ هستند. طبق توضیحات منتشر شده، به ازای هر ۱۰۰ توکن WFLR که توسط کاربر هولد شود، فلر ۱۱.۰۵۰۵ توکن جدید به او ایردراپ خواهد کرد.

شبکه Flare با توکن بومی خود (FLR)، قصد دارد قابلیت‌های قراردادهای هوشمند را به بلاکچین‌های مختلف از جمله ریپل (XRP) و سپس لایت کوین (LTC) بیاورد.

فلر نخستین بار بر اساس اسنپ‌شاتی که از دارندگان ریپل در اواخر سال ۲۰۲۰ گرفته شد، بین آن‌ها توزیع شد. این توکن که رتبه ۱۱۷ از حیث ارزش بازار را دارد، هم‌اکنون قیمتی در محدوده ۱ سنت دارد.

قیمت فلر بیش از ۹۰ درصد از اوج تاریخی خود – بیش از ۱۵ سنت -که در ۱۰ ژانویه،‌ یک روز پس از ایردراپ اولیه، ثبت شد، کاهش یافت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
Daily Hodl
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا