اخبار ارزهای دیجیتال

شرکت فورد به متاورس وارد می‌شود

شرکت خودروسازی فورد با ثبت ۱۹ نشان تجاری، خود را آماده ورود به عصر متاورس می‌کند.

شرکت خودروسازی فورد که سازنده سری‌های مشهوری همچون موستانگ و پیکاپ‌های سری F است، درخواستی برای صدور نشان تجاری محصولات خود در متاورس ارسال کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو گلوب، کمپانی فورد در راستای آماده‌سازی خود برای عصر واقعیت مجازی، ۱۹ درخواست برای ثبت نشان تجاری برندهای مختلف تولیدات خود را در ماه سپتامبر ثبت نمود. طبق توییت مایک کوندودیس (Mike Kondoudis)، وکیل فعال در حوزه ثبت اختراع و نشان تجاری، این درخواست‌ها در خصوص خودروها، وانت‌ها، ون‌ها و البسه مجازی است. همچنین فروشگاه‌های آنلاین NFT نیز بخش دیگری از این درخواست‌ها را تشکیل می‌دهند.

فورد گزینه‌های مختلفی را برای حضور در متاورس بررسی می‌کند؛ خلق آثاز هنری، متنی، صوتی و ویدیویی قابل دانلود که شامل محصولات تولیدی خود می‌شود. همچنین ایجاد توکن‌ NFT از محصولات که نشان‌دهنده شناسنامه و اصالت خودروها باشد، از دیگر راهکارهای در نظر گرفته شده توسط فورد است.

فورد از نقشه‌های خود برای خلق محصولات قابل دانلود پرده برداشت؛ این محصولات شامل قطعات خودرو، مصنوعات تزیینی و البسه است که می‌توانند در دنیاهای مجازی به کار روند. بر اساس درخواست‌ ثبت شده فورد، این دنیاهای مجازی شامل تجارت الکترونیک با استفاده از امکانات واقعیت افزوده و مجازی خواهند بود.

این اقدام جدید شرکت فورد تنها یک ماه پس از اعلام تعدیل گسترده در سطح این شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها صورت گرفته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
کریپتو گلوب
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا