بازی‌های بلاکچینیهمستر کامبت

پرافیت و سکه در همستر کامبت چیست؟ کدام مهم‌تر است

بازی همستر کامبت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر پیام‌رسان تلگرام است که طی هفته‌های اخیر سر و صدای بسیاری به پا کرده است. قطعا شما نیز اسم این بازی را بسیار شنیده‌اید و شاید خودتان نیز یکی از افرادی باشید که این بازی جذاب را انجام می‌دهند. در این بین پیش‌بینی‌های مختلفی نسبت به نحوه‌ توزیع توکن و درجه اهمیت هر یک از بخش‌های بازی همستر کامبت وجود دارد. در ادامه بخش‌های متنوع بازی از جمله تعداد سکه یا بالانس همستر و همچنین پرافیت همستر را به شما معرفی می‌کنیم. در نهایت نیز این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم که برای کسب درآمد از همستر کامبت، افزایش پرافیت همستر مهم‌تر است یا افزایش تعداد سکه‌های آن. با ما همراه باشید.

آشنایی با بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت چیست؟

در بازی همستر کامبت که یک بازی در سبک تپ تو ارن (Tap to Earn) است، افراد با ضربه زدن روی صفحه لمسی موبایل خود، سکه دریافت می‌کنند؛ البته روش‌های دیگری همچون کد مورس روزانه و Daily Combo نیز به شما کمک می‌کنند سکه‌های خود را افزایش دهید. این پروژه که پس از موفقیت، لیست شدن و قیمت‌گذاری پروژه‌ی نات کوین (Notcoin) معرفی شد، مورد توجه کاربران قرار گرفته و افراد بسیاری را به کسب درآمد امیدوار کرده است. این پروژه توانسته در مدت‌زمان بسیار کمی، تعداد بسیاری کاربر را جذب کند؛ به‌طوری که پاول دوروف مدیرعامل تلگرام نیز طی پیامی به ۲۳۹ میلیون کاربر همستر کامبت در کمتر از ۳ ماه اشاره کرد. پس از تعیین نحوه‌ی توزیع سکه‌ها و مشخص شدن قیمت همستر، امکان خرید و فروش همستر کوین با نماد HMSTR در صرافی‌ها فراهم خواهد شد.

راهنمای انجام بازی همستر کامبت

برای انجام بازی همستر کامبت و دریافت سکه، در ابتدا به یک اکانت تلگرام نیاز دارید. بنابراین اگر در حال حاضر روی گوشی خود تلگرام ندارید، ابتدا نرم‌افزار تلگرام را نصب کرده و اکانت خود را ایجاد کنید. در ادامه می‌توانید با ورود به لینک زیر، مینی اپ بازی را اجرا کرده و با کلیک روی دکمه Start وارد بازی شده و پرافیت همستر و بالانس همستر را افزایش دهید.

سکه‌ها یا بالانس همستر کامبت

در بازی همستر کامبت، تعداد سکه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سکه‌ها یا بالانس همستر ارز اصلی بازی هستند و با کمک آن‌ها می‌توانید کارت‌های متنوع بازی را خریداری کرده و قابلیت‌های مختلف را به همستر خود اضافه کنید. همچنین هرچقدر تعداد سکه‌های شما در این بازی افزایش پیدا کند، لول شما نیز ارتقا پیدا می‌کند.

روش‌های افزایش بالانس همستر کامبت به‌صورت رایگان

کسب درآمد از بازی همستر کامبت

برای بدست آوردن سکه و افزایش بالانس همستر، روش‌های مختلفی در این مینی اپ وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • دریافت سکه همستر با تپ تو ارن: بازی همستر در ازای ضربه زدن (Tap) روی عکس همستر در داخل بازی، به سکه‌های شما اضافه می‌کند. با افزایش لول شما به عدد گزینه‌ی Earn Per Tap نیز افزوده می‌شود و با هر کلیک روی صفحه، تعداد سکه‌ی بیشتری بدست می‌آورید. در پایین و سمت چپ، یک عدد نمایش داده می‌شود که نشان‌دهنده Energy است. انرژی بیانگر حداکثر تعداد سکه‌ای است که می‌توانید از ضربه زدن روی صفحه به‌صورت متوالی بدست آورید. پس از ۰ شدن عدد مقابل Energy، می‌توانید با ورود به گزینه‌ی Boost در پایین و سمت راست برنامه و کلیک روی گزینه Full Energy، عدد مقابل انرژی را شارژ کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی  گزینه‌های Multitap و Energy Limit و خرج کردن تعدادی از سکه‌های بالانس همستر خود، اعداد Earn Per Tap و Energy را افزایش دهید.
  • افزایش بالانس همستر با کد مورس مخفی روزانه: یکی از خلاقیت‌های بازی همستر، کد مورس مخفی روزانه آن است. هرشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، کد مورس جدید همستر فعال می‌شود و با وارد کردن آن می‌توانید ۱ میلیون سکه‌ی همستر به‌عنوان پاداش دریافت کنید. کدهای مورس به‌صورت نقطه و خط هستند که ضربه زدن روی صفحه به معنی نقطه و نگه داشتن انگشت روی صفحه به‌معنی خط است. برای وارد کردن کد مورس روزانه باید روی گزینه Daily Cipher در صفحه اصلی بازی کلیک کنید تا حالت دریافت کد مورس فعال شود.
  • دریافت سکه با Daily Combos: یکی دیگر از راه‌های افزایش بالانس همستر کامبت، وارد کردن ۳ عدد کارت روزانه درون بازی است که در نهایت ۵ میلیون سکه دریافت می‌کنید. برای وارد کردن کارت‌های روزانه باید روی گزینه Daily Combo در صفحه اصلی بازی کلیک کنید. پس از انجام این کار، وارد تب Mine بازی شده و کارت‌های روزانه را از بین کارت‌های متنوع بازی پیدا کنید. کارت‌های جدید هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران معرفی می‌شوند و تا روز بعد در همین ساعت فرصت وارد کردن آن‌ها را دارید.
  • افزایش بالانس همستر از قسمت Earn بازی: با ورود به گزینه Earn بازی که در پایین برنامه قرار دارد، می‌توانید تسک‌های همستر را انجام داده و تعدادی سکه دریافت کنید. بازی همستر کامبت به ازای فالو کردن اکانت توییتر (اکس) همستر، عضویت در کانال تلگرام، سابسکرایب کانال یوتیوب و همچنین تعیین صرافی، بالانس همستر شما را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر این گزینه‌ی جذاب Daily Reward نیز در این قسمت قرار دارد که اگر هر روز وارد آن شوید، در انتهای روز دهم ۵ میلیون سکه همستر به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید.
  • دریافت سکه با دعوت از دوستان: یکی از راه‌های افزایش بالانس همستر این است که دوستان خود را به انجام این بازی دعوت کنید. به این منظور باید از بین گزینه‌های پایین بازی وارد گزینه Friends شوید. در این قسمت با کلیک روی Invite a Friend لینک اختصاصی شما ساخته می‌شود که می‌توانید آن را در اختیار دوستان‌تان قرار دهید. همستر کامبت در حال حاضر برای اضافه شدن هر دوست شما با اکانت تلگرام معمولی ۵۰۰۰ سکه و هر دوست با اکانت تلگرام پرمیوم ۲۵۰۰۰ سکه به شما هدیه می‌دهد.

پرافیت همستر کامبت

در بازی همستر کامبت پرافیت از سکه مهم تر از است

پرافیت همستر یا Profit Per Hour که در بالا سمت راست بازی نمایش داده می‌شود، نشان‌دهنده‌ی تعداد سکه‌ای است که در هر ساعت به‌صورت خودکار به بالانس همستر افزوده می‌شود. در نظر داشته باشید که برای افزایش بالانس به‌صورت خودکار باید حداکثر هر ۳ ساعت یک بار وارد بازی همستر شوید. طبق خبرهای اعلامی در کانال رسمی مربوط با بازی همستر، پرافیت همستر اهمیت بالایی در زمان توزیع توکن‌های همستر خواهد داشت.

روش افزایش Profit همستر کامبت

برای افزایش عدد پرافیت همستر باید وارد قسمت Mine برنامه شوید. این قسمت شامل ۵ بخش زیر است:

  • Markets
  • PR & Team
  • Legal
  • Web3
  • Specials

در هر کدام از این بخش‌ها کارت‌های متنوعی وجود دارد که با خرید آن‌ها می‌توانید پرافیت همستر خود را افزایش دهید. با کلیک روی هر کارت دو عدد نمایش داده می‌شود که عدد اولی نشان‌دهنده‌ی میزان افزایش پرافیت همستر و عدد دوم بیانگر تعداد سکه‌ای است که به‌ازای این کارت از بالانس همستر شما کم می‌شود. توصیه می‌شود در زمان خرید کارت به اعداد روی کارت دقت کنید و به‌صرفه بودن خرید هر کارت را در نظر بگیرید. می‌توانید هر کارت را چندین بار خریداری کنید و با این کار لول (lvl) آن کارت افزایش می‌یابد.

تعداد سکه مهم‌تر است یا Profit؟

همستر کاملت یک بازی تپ تو ارن پیشرو

تا امروز اطلاعیه دقیقی در مورد نحوه‌ی توزیع توکن‌های همستر داده نشده و مشخص نیست که دارندگان سکه درون بازی چه تعداد توکن همستر دریافت خواهند کرد. با این‌حال کانال رسمی همستر اعلام کرده است که تعداد سکه‌های داخل برنامه مهم‌ترین چیز نیستند و عدد Profit Per Hour از اهمیت بالاتری برخوردار است. طبق اعلام رسمی تیم همستر در کانال تلگرامی این بازی، ایردراپ به پرافیت همستر و چند معیار دیگر بستگی دارد. در نتیجه بهتر است به جای تمرکز روی تعداد سکه‌ها و بالانس همستر، افزایش پرافیت همستر را در اولویت قرار دهید. با این‌حال برای افزایش پرافیت همستر نیز به سکه نیاز دارید.

همستر کامبت؛ پیشرو در بازی‌های Tap to Earn

همستر کامبت یک بازی ایردراپی هیجان‌انگیز است که طی مدت زمان بسیار کم، توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. با در نظر گرفتن تعداد کاربران این بازی، پیش‌بینی می‌شود آینده‌ی قابل‌توجهی در انتظار توکن همستر باشد. در حال حاضر بحث‌های مختلفی در رابطه با نحوه‌ی توزیع توکن این بازی بین کاربران و حداکثر سود مالی آن‌ها وجود دارد. در ابتدا برخی کاربران با توجه به بالا رفتن لول حاصل از افزایش بالانس همستر، اهمیت کمتری به پرافیت همستر می‌دادند. با این‌حال با توجه با اعلام رسمی کانال تلگرامی همستر کامبت، افزایش پرافیت همستر از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است. در کنار این، تیم همستر تاکید داشته‌اند که عوامل دیگری به جز پرافیت نیز دارای اهمیت هستند. برای مثال قابلیت جدید همستر با عنوان Mini Game نیز می‌تواند تاثیر مهمی در نحوه توزیع توکن داشته باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا