اخبار آلت کوین ها

افزونه ChatGPT برای شبکه Hedera فعال می‌شود

به واسطه این پلاگین، کاربران شبکه هدرا می‌توانند موجودی حساب‌ها را از طریق اکسپلورر شبکه مشاهده کنند یا از طریق Mirror Node Rest API که افزونه از آن استفاده می‌کند، این اطلاعات را به‌صورت برنامه‌نویسی شده بازیابی کنند.

به گزارش والکس، تلفیق بلاکچین و هوش مصنوعی (AI) بین ChatGPT و Hedera، توکن بومی HBAR، ویژگی‌های زیادی را برای کاربران به ارمغان آورده است. با استفاده از ویژگی‌های غیرمتمرکز بلاکچین، چت جی پی تی می‌تواند تعاملات امنی با شبکه Hedera برقرار کند و به ابزارهای آن مانند سرویس اجماع Hedera، سرویس Hedera Token و سرویس قرارداد هوشمند دسترسی داشته باشد.

در توییتر، توسعه‌دهنده‌ای بنام Ed Marquez دستورالعمل‌هایی را در مورد ایجاد این افزونه با تمرکز بر موجودی توکن حساب‌های Hedera ارائه کرده است. به گفته مارکز، کاربران می‌توانند موجودی حساب‌ها را از طریق اکسپلورر شبکه مشاهده کنند یا از طریق رابط برنامه‌نویسی Mirror Node Rest API، که افزونه از آن استفاده می‌کند، آنها را به صورت برنامه‌نویسی شده بازیابی کنند.

توییت مربوط به افزونه چت جی پی تی برای هدرا

حساب‌های موجود در دفتر کل Hedera ذخیره می‌شوند. با استفاده از این افزونه و ادغام ChatGPT با شبکه Hedera، امکان بازیابی موجودی HBAR و سایر توکن‌های اکوسیستم هدرا فراهم می‌شود. بنابراین نظارت و مدیریت دارایی برای کاربران ساده‌تر خواهد شد.

پس از توسعه افزونه و عملیاتی شدن API، کاربران می‌توانند آن را در رابط کاربری ChatGPT نصب کنند. سپس کاربران می‌توانند با ChatGPT تعامل کرده و در مورد موجودی توکن مرتبط با حساب‌های Hedera سوال کنند. فناوری بلاکچین قابلیت تأیید و یکپارچگی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند بدون نگرانی در مورد حق اشتراک بالا یا تاخیر در پاسخ‌گویی، در ریز تراکنش‌ها شرکت کنند و به محتوای ممتاز دسترسی داشته باشند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا