کیف پولمنتخب سردبیرهمستر کامبت

آموزش سواپ در تون کیپر؛ به‌راحتی همسترهای خود را تبدیل کنید!

بلاکچین تون با فراز و نشیب‌های زیادی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد؛ اما پس از ورود خود، با داشتن قابلیت‌های متعدد و جذاب، به‌سرعت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. رابط کاربری ساده، سرعت فوق‌العاده و البته امنیت عالی، مهم‌ترین مشخصه‌های این شبکه بلاک‌چین هستند. برای تعامل با این شبکه و ترید کردن با ارز اختصاصی آن یعنی TON، کیف پول‌های مختلفی وجود دارند که تون کیپر (TonKeeper) با خدمات و امکانات گوناگون، به‌عنوان بهترین گزینه در بین کاربران شهرت پیدا کرده است. حالا اگر قصد سواپ در تون کیپر دارید، همراه ما باشید تا تمام جزئیات این کار را با هم بررسی کنیم!

مراحل سواپ در تون کیپر

قبل از آغاز آموزش سواپ کردن در تون کیپر، باید به شما بگوییم که ابتدا باید یک حساب کاربری در این والت داشته باشید. اگر دقیقا نحوه انجام این کار را نمی‌دانید، در مطلب تون کیپر، تمام جزئیات ساخت حساب کاربری، واریز و برداشت در این کیف پول را آموزش داده‌ایم. با داشتن مقداری ارز دیجیتال تون یا دیگر ارزهای دیجیتال رایج در این والت، می‌توانید فرآیند سواپ ارزها به یکدیگر در تون کیپر را انجام دهید. 

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۵۹,۵۰۰.۰۰ تومان
$ ۵.۸۸۲ -۲.۱%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

حالا اگر شما هم یک حساب کاربری دارید و می‌خواهید فرآیند سواپ توکن‌ها و تبدیل آن‌ها به یکدیگر را بدانید، به‌سادگی باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

مرحله اول: انتخاب گزینه Swap

گزینه Swap در تون کیپر

وارد والت تون کیپر شوید و در صفحه اصلی، گزینه Swap را انتخاب کنید.

مرحله دوم: انتخاب توکن مد نظر

انتخاب توکن برای سواپ در تون کیپر

در صفحه جدیدی که مقابل شما باز می‌شود، دو کادر وجود دارند. در کادر اول با عنوان Send، باید توکنی را انتخاب کنید که قصد تبدیل آن به یک توکن جدید را دارید. به‌صورت پیش‌فرض در این کادر، TON انتخاب شده است. با کلیک روی آن، لیستی از توکن‌های مختلف در مقابل شما باز می‌شود. می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در کادر بعدی که با عنوان Receive مشخص شده است، باید توکنی را انتخاب کنید که می‌خواهید توکن اولیه‌تان را به آن تبدیل نمایید. پس روی آن هم کلیک کرده و از لیست توکن‌های موجود، یک گزینه مثلا همستر (HMSTR) را انتخاب کنید.

مرحله سوم: تعیین مبلغ در بخش سواپ تون کیپر

تعیین مقدار توکن در تون کیپر

پس از تعیین توکن‌ها، حالا باید مبلغ مورد نظر خود برای سواپ را مشخص کنید. برای این کار، تنها کافی است در کادر اول، مقدار توکنی را درج کنید که قصد تبدیل آن را دارید. پس از آن، مقدار توکن به‌دست آمده پس از سواپ، به‌صورت اتوماتیک و بر اساس قیمت‌های جهانی موجود در صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز، در کادر بعدی درج می‌شود.

گزینه Continue را انتخاب کرده و وارد مرحله بعد شوید.

مرحله چهارم: تایید تراکنش

تایید تراکنش در تون کیپر

با انتخاب گزینه Continue، یک صفحه جدید در مقابل شما باز می‌شود که اطلاعات کامل تراکنش در آن درج شده است. شما می‌توانید در این صفحه، مبلغ تراکنش، میزان کارمزد، حداقل میزان دریافتی و البته دو توکن تبدیل شده به یکدیگر را چک کنید. همه این بخش‌ها را به‌دقت بخوانید و در صورت درست بودن همه قسمت‌ها، گزینه Confirm را برای تایید تراکنش، انتخاب کنید.

مرحله پنجم: تایید نهایی

تایید نهایی تراکنش در تون کیپر

با انتخاب گزینه Confirm، یک منوی دیگر در مقابل شما قرار می‌گیرد که این منو تایید نهایی تراکنش است. بار دیگر اطلاعات را بررسی کنید و در صورت درست بودن همه بخش‌ها، نوار لغزنده را به سمت چپ بکشید. به همین سادگی و در طی ۵ مرحله، شما می‌توانید سواپ در تون کیپر را انجام دهید.

حالا و پس از سواپ تون کوین به دیگر ارزها، خیلی راحت می‌توانید بخشی از دارایی خود را به یک صرافی ارز دیجیتال منتقل کنید. دارایی خود را برداشت کرده یا دیگر فعالیت‌های مرتبط به دنیای کریپتوکارنسی را در والت تون کیپر یا صرافی مورد علاقه‌تان، دنبال کنید.

نکته: برای انتقال دارایی‌ها از تون کیپر به صرافی، باید آدرس و ممو (کامنت) مبدا را در بخش مربوطه در صرافی وارد کنید. تون کیپر این دو مورد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تون کیپر، امن‌ترین والت با بهترین رابط کاربری

تون کیپر یک والت امن، بسیار سریع و با رابط کاربری ساده و قابل درک است که انجام هر نوع تراکنشی را به یک کار ساده و راحت تبدیل می‌کند. اگر قصد دارید که توکن تون خود را به دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید، به‌سادگی و در طی ۵ مرحله، می‌توانید فرآیند سواپ در تون کیپر را انجام دهید. پس از این کار، ارز دیجیتال شما به ارز مورد نظرتان تبدیل خواهد شد و بعد از آن هم می‌توانید ارزهای خود را به صرافی مورد نظرتان منتقل کرده و دارایی دیجیتال خود را بفروشید. نظر شما درباره سواپ تون کیپر چیست؟ تبدیل توکن‌های شبکه تون در صرافی‌ها راحت‌تر و ارزان‌تر است یا بخش سواپ تون کیپر؟

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا