کیف پول

لیست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال هوبی توکن Huobi Token

فعالیت و انجام معامله امن در بازار رمزارزها که امروزه از رونق زیادی برخوردار است، مستلزم انتخاب به یک والت (Wallet) مناسب و مطمئن است. بازار ارزهای دیجیتال که با رونمایی از بیت کوین شروع به کار کرد امروزه  تنوع بالایی دارد و علاقمندان به این حوزه می‌توانند دارایی‌های مختلفی را برای معامله و فعالیت در این بازار انتخاب کنند. ارز دیجیتال هوبی توکن یکی از رمزارزهای جدید است که چند سالی بیشتر از ورود آن به بازار نمی‌گذرد و با توجه به روندی که در طی این چند سال طی کرده یکی از ارزهای آینده‌دار بازار محسوب می‌شود. به همین دلیل افرادی که قصد دارند با هوبی توکن وارد بازار رمزارزها شوند باید از آگاهی و شناخت کافی در مورد آن و همچنین بهترین کیف پول هوبی توکن برای نگهداری و استیکینگ برخوردار باشند.

نگاهی به هوبی توکن

در سال ۲۰۱۸ توکن اختصاصی صرافی هوبی که در سال ۲۰۱۳ در چین تأسیس شده است، یعنی هوبی توکن توسط آقای لئون لی (Leon Li) رونمایی شد. این توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و در حال حاضر در بین ارزهای دیجیتال بازار در رتبه ۵۴ قرار گرفته است. این ارز دیجیتال حدود ۰.۱ درصد از کل بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است. عرضه هوبی توکن قرار است ۵۰۰ میلیون واحد باشد که تا به امروز حدود ۱۶۶.۱ میلیون واحد آن استخراج شده و در بازار در حال گردش است. با توجه به این که هوبی توکن به صورت کامل توسط صرافی هوبی کنترل می‌شود، می‌توان آن را یک توکن متمرکز دانست که از الگوریتم اثبات سهام (PoS) برای تأیید تراکنش‌ها در شبکه استفاده می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: هوبی توکن چیست

آشنایی با بهترین کیف پول هوبی توکن

گزینش یک گزینه به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر قصد انتخاب بهترین کیف پول Huobi Token دارید اولین و مهم‌ترین فاکتوری که باید مد نظر قرار دهید، امنیت است.

طی مسیر بررسی لیست والت Huobi Token و انتخاب بهترین پلتفرم یا دستگاه،‌ یکی دیگر از نکات مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، کاربری ساده و مناسب است.همچنین به‌روزرسانی مداوم و توسعه پلتفرم یکی دیگر از عواملی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. این ویژگی کمک می‌کند تا باگ‌ها و مشکلات موجود شناسایی شده و رفع شوند.

والت نگهداری هوبی توکن

از جمله بهترین کیف پول‌های موجود که قابلیت پشتیبانی از Huobi Token را دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراست والت (Trust Wallet)
  • سیف پال (Safepal)
  • کوینومی (Coinomi)
  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  • ترزور (Trezor)
  • مای اتر والت (My Ether Wallet)
  • اکسودوس (Exodus Wallet)

در ادامه هر کدام از این کیف پول‌های هوبی توکن را مجزا بررسی می‌کنیم:

تراست (Trust Wallet)

 یکی از بهترین گزینه‌های نرم‌افزاری است که در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. از توکن‌ها و رمزارزهای مختلفی از جمله هوبی توکن پشتیبانی می‌کند و امنیت چشمگیر و رابط کاربری ساده‌ای دارد. عدم برخورداری از نسخه دسکتاپ و تأیید هویت دو عاملی از مهم‌ترین معایب این والت محسوب می‌شود.

سیف پال (Safepal)

یکی از جدیدترین گزینه‌ها در لیست کیف پول Huobi Token است که از سال ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرد. سیف پال امکان ذخیره‌سازی انواع ارز دیجیتال را فراهم می‌کند و از امنیت بالا و کاربری ساده‌ای برخوردار است؛ البته از تأیید هویت دو عاملی پشتیبانی نمی‌کند.

کوینومی (Coinomi)

 در لیست بهترین کیف پول هوبی توکن یکی از قدیمی‌ترین گزینه‌ها است. امنیت بالا به دلیل امکان استفاده از کلیدهای خصوصی برای کاربران و کاربری ساده از مزایای کوینومی محسوب می‌شود.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

یکی از بهترین والت‌های سخت افزاری است که از توکن‌ هوبی و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. امنیت چشمگیر و نفوذناپذیر اصلی‌ترین مزیت این دستگاه است. قیمت بالای آن را می‌توان تنها چالش آن دانست.

ترزور (Trezor)

یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین والت‌های سخت‌افزاری برای نگهداری و ذخیره هوبی توکن است که از امنیت بالایی برخوردار بوده و از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

مای اتر والت (My Ether Wallet)

همانطور که از نام این کیف پول هوبی توکن می‌توان حدس زد، برای رمزارزهایی طراحی شده که مبتنی بر بلاکچین اتریوم هستند. Huobi نیز از این قاعده مستثنی نبوده و جزو توکن‌های ERC-20 است و این والت یکی از گزینه‌های مناسب برای نگهداری آن به حساب می‌آید. My Ether Wallet در کنار کاربری ساده از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

اکسودوس (Exodus Wallet)

یکی دیگر از مدل‌های نرم‌افزاری کیف پول Huobi Token است. اکسودوس رابط کاربری ساده‌ای داشته و از امنیت مناسبی برخوردار است. کاربران می‌توانند در نسخه‌های اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس به آن دسترسی داشته باشند.

والت استیکینگ هوبی توکن

بهترین کیف پول هوبی توکن مناسب برای نگهداری طولانی‌مدت

بسیاری از کاربران دنیای ارز دیجیتال به‌دنبال سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و هولد سرمایه‌ هستند. پیشنهاد ما به این گروه استفاده از والت‌های سخت‌افزاری است. نفوذناپذیری، عدم نیاز به اینترنت و شکل فیزیکی آنها، امنیت کاملی برای دارایی‌ها ایجاد می‌کنند. بهترین گزینه‌ها برای هولد هوبی توکن شامل این موارد است:

  • Ledger
  • Trezor

بهترین کیف پول هوبی توکن مناسب برای استیکینگ

استیکینگ فرایندی است که کاربر می‌تواند دارایی‌های خود را در یک کیف پول یا یک پلتفرم معین به منظور کسب درآمد و همچنین تأمین امنیت و بهبود شبکه بلاکچین قفل کنند. این ساز و کار مستلزم سرمایه‌گذاری مستقیم روی رمزارز مورد نظر است. به همین دلیل بسیاری از پلتفرم‌های ارز دیجیتال امکان استیکینگ ارزهای مختلف را برای کاربران فراهم می‌کنند. از جمله بهترین گزینه‌های کیف پول هوبی توکن برای استیکینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Trust Wallet
  • Ledger Nano X
  • Trezor
  • MY Ether Wallet

مقایسه بهترین کیف پول‌های هوبی توکن

پس از پاسخ به این پرسش که هوبی توکن چیست، چه کاربردهایی دارد و بهترین گزینه‌های نگهداری و استیکینگ آن چیست، نوبت به مقایسه نهایی بین والت‌های پشتیبانی کننده از این رمز ارز می‌رسد. در جدول زیر کیف پول‌های این رمزارز را از نظر قابلیت‌های مختلف به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

نام کیفامنیترابط کاربریهزینهپشتیبانی از سایر توکن‌هاتأیید هویت دو عاملی
Trust Walletبالاسادهرایگانداردندارد
Safepalبالاسادهرایگانداردندارد
Coinomiبسیار بالاسادهرایگاندارددارد
Ledger Nano Xبسیار بالاسادهغیر رایگاندارددارد
Trezorبسیار بالاسادهرایگاندارددارد
MY Ether Walletبالاسادهرایگانتوکن‌های  ERC-20دارد
Exodusبالاسادهرایگاندارددارد

بهترین گزینه از لیست کیف پول هوبی توکن کدام است؟

برای معامله و فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، بدون شک یکی از اصلی‌ترین پیش‌نیازها انتخاب یک والت ارز دیجیتال مناسب است. هر چند عواملی مانند امنیت، سادگی رابط کاربری و به‌روزرسانی مدام از مهم‌ترین نکاتی هستند که در زمان انتخاب باید مورد توجه قرار بگیرند، اما در آخر این انتخاب کاملا به کاربران بستگی دارد. آنها هستند که بر اساس نیاز خود بهترین کیف پول هوبی توکن را انتخاب می‌کنند. تجربه شما چیست؟ کدام از یک موارد بررسی شده را پیشنهاد می‌کنید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
youhodler.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا