اخبار بیت کوین

شاخص پیش‌بینی کننده سقوط بازار از فرصت خرید بیت کوین خبر داد

شاخص TD Sequential با بررسی داده‌های قیمت، قدرت و ضعف روند و شانس بازگشت را پیش‌بینی می‌کند

اندیکاتور TD Sequential که قبل از سقوط بازار پس از همه‌گیری کووید-۱۹، سقف را به درستی پیش‌بینی کرده بود، می‌گوید که زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، معامله همواره یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های بازار ارزهای دیجیتال بوده است. از این رو شاخص‌های معاملاتی به عنوان ابزاری برای کمک به معامله‌گران برای پیش‌بینی روند قیمت به کار گرفته شده‌اند. این ابزارها، در کنار رشد رمزارزها، پیشرفت کرده و به بلوغ رسیده‌اند. درک این شاخص‌ها، نحوه کارکرد آن‌ها و چگونگی استفاده از آن‌ها پیش از شروع ضروری است.

یکی از این اندیکاتورها، شاخص TD Sequential است که توسط تام دی‌مارک (Tom DeMark) ایجاد شده است. دی‌مارک بر روی شاخص‌هایی کار می‌کند که به پیش‌بینی نقاط عطف و بازگشت روند می‌پردازند.

اندیکاتور TD Sequential چیست؟

شاخص TD Sequential برای تجزیه و تحلیل داده‌های قیمت به منظور تعیین قدرت و ضعف روند بازار و احتمال معکوس شدن آن استفاده می‌شود. مرحله شمارش معکوس این شاخص، میزان کاهش خریداران و فروشندگان – با توجه به جهت روند – را اندازه گیری می‌کند.

در وبسایت رسمی این شاخص چنین ذکر شده است:

از طریق یک فرآیند مقایسه قیمت چند مرحله‌ای متشکل از شاخص‌های راه‌اندازی و شمارش معکوس، اندیکاتور TD Sequential، داده‌های قیمتی نامتجانس را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بینشی از قدرت یا ضعف روند بازار و احتمال معکوس شدن آن ارائه دهد.

شرایط فعلی بیت کوین

ستاپ معاملاتی

توماس ثورنتون (Thomas Thornton)، بنیان‌گذار شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری تله‌متری (Telemetry)، با استفاده از این شاخص ادعا می‌کند که کف قیمت بیت کوین فرا رسیده است.

ثورنتون می‌گوید که امکان رسیدن به قیمت ۱۷۸۲۰ دلار برای بیت کوین ممکن است. با این وجود او از سرمایه‌گذاران می‌خواهد تا از ترید مبالغ بزرگ خودداری کنند و از سطح ۱۵۰۰۰ دلار به عنوان حد ضرر استفاده کنند.

توماس ثورنتون افزود:

این سیگنال ممکن است دوباره کار کند. من همچنان اعتقاد دارم که خطرات لیکویید شدن و ریسک‌های طرف معامله بزرگی وجود دارد. اگر به این موارد خطر ورود قانون‌گذار و سیاست‌مداران را بیافزایید، اوضاع بسیار مشکل‌تر خواهد شد، بنابراین از سطح ۱۵۰۰۰ دلار به عنوان استاپ استفاده کنید و بیش‌تر از ۵ درصد از پورتفوی خود را درگیر نکنید. این توصیه‌ای است که به دنبال‌کنندگان خود می‌کنم.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین ۱۶۵۹۷ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا