اخبار اتریوم

حجم پوزیشن های شورت (Short) اتریوم به شدت افزایش یافته است

داده‌های بازار نشان از عدم اطمینان معامله‌گران به حفظ روند صعودی می‌دهد

داده‌های فاندینگ ریت صرافی‌ها نشان می‌دهد که حجم پوزیشن‌های باز فروش استقراضی (شورت) اتریوم به شدت افزایش یافته است. این در حالی است که قیمت اتریوم طی دو روز گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از U.today، عملکرد قیمتی اتر طی روزهای اخیر و نسبت معاملات لانگ/شورت عجیب به نظر می‌رسد. انتظار می‌رفت پس از شکست قیمت به سمت بالا، شاهد افزایش تعداد معاملات لانگ در بازار باشیم.

تاریخچه فاندینگ ریت اتریوم
تاریخچه فاندینگ ریت اتریوم

به نظر می‌رسد که اکثر معامله‌گران نظری خلاف بازار داشته‌اند و بر روی اتر پوزیشن شورت باز کرده‌اند. این خود می‌تواند سبب شورت اسکوییز شده و سوخت بیشتری برای رالی صعودی تامین کند.

برای اینکه شاهد لیکویید کردن معاملات شورت باشیم، احتیاج به ورود سرمایه از جانب سرمایه‌گذاران سازمانی وجود دارد چرا که نهنگ‌ها و معامله‌گران حقیقی بزرگ نقدینگی لازم برای به وجود آوردن فشار خرید را ندارند.

در سوی دیگر داده‌های حجمی نشان می‌دهد که افزایش قابل توجهی در حجم معاملات به وجود آمده است که خود می‌تواند دلیلی برای رفتار قیمتی اخیر باشد. با این حال اندیکاتورهایی همچون اندیکاتور RSI، اتر را در محدوده «خرید بیش از حد» توصیف می‌کنند که می‌تواند دلیلی برای شورت کردن آن توسط تریدرها باشد.

اتریوم پیش‌تر در ۱۱ سپتامبر نیز رفتار مشابهی در همین محدوده از خود نشان داد. واکنش معامله‌گران کمابیش مشابه چیزی بود که اکنون شاهد آن هستیم. در نهایت قدرت خرس‌ها بیش‌تر بود و شاهد بازگشت روند کمی پس از شکستن مقاومت بودیم.

قیمت اتریوم در زمان نگارش این مطلب ۱۵۳۷ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا