اخبار بیت کوین

جک دورسی به توسعه‌دهندگان بیت‌ کوین ۵ میلیون دلار اعتبار می‌دهد

هم‌بنیانگذار توییتر دور جدیدی از حمایت مالی خود را برای گروه توسعه‌دهندگان غیرمتمرکز بیت‌ کوین برگزار خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، جک دورسی (Jack Dorsey)، میلیاردر و هم‌بنیانگذار توییتر، با ارائه ضمانت مالی ۵ میلیون دلاری برای توسعه‌دهندگان اصلی شبکه بیت‌ کوین از طریق سازمان Start Small خود، قصد دارد سرمایه بیشتری را به اکوسیستم بیت‌ کوین اختصاص دهد.

این شرکت سرمایه مورد نظر را در طول پنج سال آینده به صورت سهمیه سالانه ۱ میلیون دلاری به مؤسسه عام‌المنفعه توسعه بیت‌ کوین Brink توزیع خواهد کرد.

براساس اطلاعات وب‌سایت Brink، این مؤسسه با هدف حمایت از جامعه توسعه‌دهندگان بیت‌ کوین بواسطه تأمین اعتبار، آموزش و راهنمایی ایجاد شده است. در این وب‌سایت آمده است:

سرمایه مؤسسه ما به صورت ۱۰۰ درصدی از طریق کمک‌های مالی افراد و سازمان‌هایی که مایل به حمایت از شبکه و پروتکل منبع باز بیت کوین هستند، تامین می‌شود.

بر خلاف بسیاری از پروژه‌های بلاک چینی، بیت‌ کوین هیچ بیانگذار، بنیاد یا مؤسسه‌ متعهدی ندارد که در موفقیت این پروتکل سهم مالی داشته باشد. به همین دلیل، کمک‌های مالی و خیرخواهانه برای حمایت از توسعه‌دهندگانی که به نگهداری از پایگاه‌ کد اصلی بیت‌ کوین مشغول هستند و اغلب هم در این زمینه تغییرات زیادی ایجاد می‌شود، بسیار مهم است.

مایک شمیت (Mike Schmidt)، هم‌بنیانگذار Brink، گفت:

Brink قدردان این تعهد گسترده برای حمایت از برنامه‌های تأمین اعتبار توسعه‌دهندگان بیت‌ کوین خواهد بود. ما کمک می‌کنیم توسعه بیت‌ کوین برای توسعه‌دهندگان با استعدادی که در حال ساخت، ایمن‌سازی، آزمایش و بررسی پایگاه کد اصلی بیت‌ کوین هستند، به یک حرفه پایدار تبدیل شود.

جک دورسی در پرسش و پاسخ

جک دورسی در سال گذشته یک صندوق دفاع قانونی برای دفاع از توسعه‌دهندگان بیت‌ کوین راه‌اندازی کرد تا با دعاوی بنیانگذار خودخوانده بیت‌ کوین، کریگ رایت (Craig Wright) مقابله کنند. در سال ۲۰۲۲، او با Jay-Z یک صندوق سرمایه‌گذاری ۵۰۰ بیت‌ کوینی برای کمک به تیم‌های توسعه‌دهنده بیت‌ کوین در آفریقا و هند راه‌اندازی کرد.

در روز پنج‌شنبه، شرکت خدمات پرداخت Block دورسی از نسخه بتای کیف پول خودامانی بیت کوین Bitkey که به طور ویژه با کوین بیس (Coinbase) و CashApp ادغام می‌شود، رونمایی کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopotato
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا