کیف پول

آموزش جامع کیف پول جکس لیبرتی (Jaxx Liberty) + لینک دانلود

با وجود کوین‌های متعدد در دنیای کریپتوکارنسی، استفاده از کیف پول‌هایی که از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند راحت‌تر است. کیف پول “Jaxx Liberty” نمونه‌ای از کیف پول دیجیتال چند ارزی است و با امنیت بالایی که دارد مورد استقبال معامله‌گران ارز دیجیتال قرار گرفته است. کیف پول جکس لیبرتی کلید خصوصی کاربران را روی سیستم شخصی خودشان ذخیره می‌کند، به همین جهت فرد دیگری به دارایی شما دسترسی نخواهند داشت. علاوه بر این، جکس لیبرتی به لطف ادغام سرویس صرافی “ShapeShift”، دارای یک صرافی داخلی است که کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال موردنظر خود را به یکدیگر تبدیل کنند.

در این مطلب به بررسی کامل ویژگی‌های کیف پول Jaxx خواهیم پرداخت و در آخر راهنمای کامل نصب و آموزش کیف پول جکس لیبرتی را ارائه می‌دهیم. برای یادگیری نصب این والت، با والکس همراه شوید.

معرفی کیف پول Jaxx Liberty

این کیف پول چند ارزی محبوب در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال مطرح است. جکس لیبرتی برای افراد تازه‌کار و همچنین کاربران حرفه‌ای و باتجربه امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. شرکت کانادایی دیسنترال (Decentral) که در حوزه بلاک چین فعالیت می‌کند، این والت را طراحی کرد. بنیان‌گذار این شرکت، آنتونی دی ‌لوریو (Anthony Di Iorio) نام دارد که پیش از این در راه‌اندازی شبکه اتریوم نقش داشته است. این کیف پول تا قبل ژانویه ۲۰۱۸، «جکس» نامیده می‌شد، اما پس از یک به‌روزرسانی مهم نام آن به «جکس لیبرتی» تغییر پیدا کرد.

کیف پول جکس لیبرتی رابط کاربری آسان، طراحی ساده و درعین‌حال حرفه‌ای دارد. این والت روی تمام سیستم‌عامل‌های دسکتاپ، موبایل و حتی به‌عنوان یک افزونه در مرورگر کروم قابل‌استفاده است. علاوه بر این تمام این کارها بدون دانلود کل بلاک چین امکان‌پذیر است. اما چگونه؟ این کیف پول به سایر گره‌های کامل در شبکه متکی است و کنترل کلیدهای خصوصی و عمومی را به شما واگذار می‌کند. به همین جهت از دارایی که نه در اختیار دارد و نه به آن دسترسی دارد دوری می‌کند. والت جکس لیبرتی به‌عنوان یک گزینه حرفه‌ای برای کیف پول بیت کوین به شمار می‌رود.

ویژگی های کیف پول جکس لیبرتی

کیف پول Jaxx دارای قابلیت‌های بی‌نظیری است که نمی‌توان در اکثر رقبا آنها را یافت. این والت پس از به‌روزرسانی سال ۲۰۱۷، شاهد تغییرات گسترده‌ای در ویژگی‌های عمومی و امنیتی بود. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این والت پر طرف‌دار را بررسی خواهیم کرد.

پشتیبانی از چندین کوین: این کیف پول از اکثر توکن‌ها و کوین‌های برتر بازار مانند بیت کوین، اتریوم، لایت‌کوین و دوج‌کوین و ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌کند. این ویژگی مناسب افرادی است که برای ترید و سرمایه‌گذاری از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.  برای آگاهی از به‌روزترین توکن‌ها و کوین‌هایی که این والت پشتیبانی می‌کند می‌توانید به سایت jaxx.io/community مراجعه کنید.

ارزهای دیجیتالی که در کیف پول جکس پشتیبانی می‌شوند

صرافی داخلی: یکی از ویژگی‌های مهم این والت ادغام شدن با شیپ‌شیفت است که باعث شده کاربران از صرافی ارز دیجیتال بی‌نیاز شوند. مبادله ارز در این والت شامل کارمزد بالایی می‌شود، اما امنیت آن نسبت به بسیاری از صرافی‌های متمرکز بالاتر است. استفاده از این صرافی بسیار ساده است و بدون نیاز به داشتن تخصص بالا و مهارت می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است، استفاده از صرافی‌های درونی کیف پول‌های دیجیتالی برای کاربران ایرانی دارای محدودیت است.

رابط کاربری: جکس لیبرتی رابط کاربری بسیار جذابی دارد و با در اختیار داشتن یک داشبورد واحد می‌توانید یک تصویر کلی از سرمایه خود داشته باشید و پرتفوی خود را به‌صورت آنلاین تماشا کنید. به همین جهت این والت یک گزینه مناسب برای افراد تازه‌کار و حرفه‌ای به شمار می‌رود. به‌تازگی قابلیت مشاهده اخبار حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال نیز به این والت اضافه شده‌است. می‌توانید اطلاعات کلی درباره قیمت، روند بازار و ارزش بازار ارزهای مختلف را مشاهده کنید. علاوه بر این، والت جکس دارای یک مرورگر قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات مرتبط با تراکنش‌ها را در بلاک چین‌های مختلف مشاهده کنید.

پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف: کیف پول جکس لیبرتی برای تمامی پلتفرم‌های مختلف دسکتاپ مانند ویندوز، مک، لینوکس (با حداقل ۶۰۰ مگابایت فضای خالی) و همچنین پلتفرم‌های موبایل اندروید و IOS (حداقل ۷۰ مگابایت فضای خالی) در دسترس است. شایان ذکر است که این والت برای تمامی این پلتفرم‌ها رایگان است.

پشتیبانی کیف پول جکس از تمامی سیستم عامل ها

دسترسی آسان و پشتیبانی سریع: دسترسی به ارزهای دیجیتال در این کوین بسیار راحت است. برای این کار فقط باید وارد حساب کاربری خود شوید و ارزهای دیجیتال خود را در بین تمامی ارزهای دیجیتال انتخاب کنید. کیف پول جکس یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی را دارا است و دسترسی به آنها از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی توییتر (Twitter) و ردیت (Reddit) امکان‌پذیر است. این شرکت در طول چند سال بارها خود را ثابت کرده است و چنانچه برای کاربران مشکلی پیش بیاید در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند. همچنین گزارش‌های مربوط به باگ‌های راه‌اندازی خیلی سریع بررسی می‌شود.

پشتیبانی از والت کاغذی: این کیف پول از والت‌های کاغذی برای انواع کوین‌ها پشتیبانی می‌کند. به همین ترتیب اگر شما یک کیف پول کاغذی در اختیار داشته باشید می‌توانید برای بازیابی دارایی‌هایتان کلید خصوصی والت کاغذی خود را در والت جکس وارد کنید.

دانلود و نصب کیف پول جکس لیبرتی

انتخاب نسخه مورد نظر والت جکس

دانلود و نصب این کیف پول بسیار ساده است. برای امنیت بیشتر بهتر است این والت را از منابع معتبر یا  سایت رسمی این والت دانلود کنید. تمامی نسخه‌های این کیف پول که شامل نرم‌افزار موبایلی، دسکتاپی و افزونه مرورگر می‌شوند،خوب هستند و شما می‌توانید با سینک کردن آنها با یکدیگر، در همه‌جا دارایی‌های خود را مشاهده کنید. برای دانلود این والت می‌توانید به سایت jaxx.io مراجعه کنید و نسخه موردنظر خود را دانلود و نصب کنید. در این مطلب قصد آموزش کیف پول جکس لیبرتی نسخه دسکتاپ را داریم.

 نصب کیف پول Jaxx 

پس از دانلود نرم‌افزار، یک فایل در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید مانند یک نرم‌افزار به‌راحتی آن را نصب کنید. پس از اتمام نصب، برنامه را اجرا کنید.

 در صفحه‌ای که باز می‌شود پس از خواندن توافق‌نامه روی گزینه “AGREE” کلیک کنید.

مراحل راه اندازی کیف پول

در صفحه بعد زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه “Continue” کلیک کنید.

انتخاب زبان در والت جکس

در صفحه بعدی روی “Get Staeted” کلیک کنید.

مراحل نصب کیف پول

سپس وارد بخش پشتیبان‌گیری شوید. در این صفحه روی گزینه “Backup Now” کلیک کنید. تهیه نسخه پشتیبان برای عبارت بازیابی کیف پول شما بسیار حیاتی است. اگر روی گزینه “Skip”  کلیک کنید می‌توانید فرآیند پشتیبان‌گیری را به بعداً موکول کنید.

گرفتن بک آپ در والت

در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود که در حفظ و نگهداری عبارت بازیابی کیف پول jaxx کوشا باشید. روی “Start Backup” کلیک کنید.

مراحل نصب والت

در این مرحله از ساخت کیف پول، عبارات بازیابی به‌صورت ۴ تایی به شما نمایش داده می‌شوند که این عبارات را باید در جایی امن یادداشت کنید.

نمایش دادن کلمات بازیابی والت

در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که این ۱۲ عبارت بازیابی را به ترتیب جای‌گذاری کنید. سپس روی “Continue” کلیک کنید.

وارد کردن کلمات بازیابی در کیف پول

با کلید روز گزینه “Jaxx Liberty Home” وارد صفحه اصلی کیف پول می‌شوید و مراحل نصب کیف پول تمام می‌شود.

ارسال ارز دیجیتال در کیف پول جکس لیبرتی

برای ارسال ارز دیجیتال در کیف پول جکس، در ابتدا وارد کیف پول رمزارز موردنظر می‌شوید. در قسمت “Wallets” وارد کیف پول رمزارز موردنظر شوید.

ارسال ارز از کیف پول جکس

در این بخش برای ارسال ارز دیجیتال از کیف پول جکس لیبرتی روی گزینه “SEND” کلیک کنید. آدرس کیف پول گیرنده و مقدار ارز دیجیتالی که می‌خواهید ارسال کنید را وارد کنید و روی گزینه “SEND” کلیک کنید تا تراکنش ارسال ارز دیجیتال در کیف پول انجام شود.

دریافت ارز دیجیتال در کیف پول جکس

فرآیند دریافت ارز دیجیتال در والت جکس نیز مشابه ارسال آن است. برای دریافت ارز دیجیتال در کیف پول جکس لیبرتی، روی ارز دیجیتال موردنظر که می‌خواهید دریافت کنید کلیک کنید. سپس روی گزینه “Receive” کلیک کنید.

دریافت ارز دیجیتال در والت

در صفحه جدید که باز می‌شود آدرس کیف پول مشخص است و با استفاده از گزینه “Copy Address”می‌توانید آدرس را برای شخص یا صرافی موردنظر که قصد انتقال ارز به کیف شما را دارند را ارسال کنید. همچنین با اسکن کد QR می‌توانید آدرس دریافت را به اشتراک بگذارید.

کپی کردن آدرس کیف پول

بازیابی کیف پول جکس

بازیابی کیف پول‌های ارز دیجیتال با استفاده از عبارات بازیابی امکان‌پذیر است. برخی از افراد ممکن است گوشی همراه متصل به کیف پول خود را گم کنند و یا به‌اشتباه اپلیکیشن را از روی سیستم شخصی خود پاک کنند. شما می‌توانید با انجام‌دادن چند کار ساده ولت خود را بازگردانید.

برای بازیابی کیف پول جکس در ابتدا باید برنامه را نصب و راه‌اندازی کنید. سپس در صفحه اصلی بالا سمت راست روی آیکون سه خط کلیک کنید. از منوی باز شده گزینه “Tools” را انتخاب کنید.

مراحل بازیابی کیف پول

در مرحله بعدی گزینه “Pair/Restore Existing Wallet” را انتخاب کنید تا وارد بخش بازیابی کیف پول جکس شوید.

مراحل بازیابی کیف پول

در این قسمت از شما پرسیده می‌شود که آیا قبلاً بک‌آپ‌گیری از کیف پول انجام داده‌اید یا خیر. برای ادامه بازیابی روی “Continue to Pair or Restore Wallet” کلید کنید.

مراحل بازیابی ولت

در این بخش به شما اطلاع داده می‌شود که اگر به بازیابی ادامه دهید، کیف پول فعلی شما پاک می‌شود و کیف پول بک‌آپ گرفته شده جایگزین می‌شود. برای ادامه دادن روی گزینه “Overwrite Backup Phrase” کلیک کنید.

در بخش بعدی درباره اهمیت خصوصی بودن عبارات به شما هشدار داده می‌شود، روی “Continue” کلیک کنید و ادامه دهید.

در نهایت باید عبارات بازیابی خود را به ترتیب و با ایجاد یک فاصله میان هر حرف بنویسید و سپس روی “Restore Wallet” کلیک کنید تا بازیابی به پایان برسد.

تبدیل ارز دیجیتال در کیف پول جکس لیبرتی

در صرافی داخلی این کیف پول به‌راحتی می‌توانید ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کنید. این قابلیت امکان تبدیل ارز در کیف پول را به‌صورت مستقیم و لحظه‌ای فراهم می‌کند. این صرافی برای ایرانیان محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است و استفاده از آن شامل ریسک می‌شود. بهتر است برای تبدیل مبالغ کم در این صرافی از VPN با تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سطبرای تبدیل ارزهای دیجیتال در صرافی داخلی کیف پول جکس، وارد صفحه اصلی کیف پول شوید و روی گزینه “Exchange Now” کلیک کنید.

صرافی داخلی والک جکس

در صفحه باز شده می‌توانید ارز موردنظر و مقدار آن را انتخاب کنید. در نهایت روی “Continue” کلیک کنید تا تبدیل رمزارز در کیف پول انجام شود.

تعیین رمز عبور در کیف پول جکس 

می‌توانید یک رمز عبور ۴ الی ۳۲ رقمی برای انجام تراکنش‌های در والت خود تعیین کنید و با انجام این کار امنیت والت را بالا ببرید. برای انجام این کار از منوی سمت راست بالا گزینه “Security Password” را انتخاب کنید.

تعیین رمز عبور برای کیف پول جکس

تیک کادرهای امنیتی را بزنید و روی “Set Password” کلیک نمایید.

در این صفحه می‌توانید رمز عبور را در کادر بالایی نوشته و در کادر پایینی تکرار کنید. در آخر روی گزینه “Continue” کلیک کنید. رمز عبور کیف پول شما با موفقیت اعمال شد.

تعیین پسورد برای والت

امنیت کیف پول Jaxx Liberty چگونه تأمین می‌شود؟

کیف پول جکس دارای ابزارهای امنیتی مختلف برای اطمینان از ایمنی کاربران خود است. این والت از کاربران خود هیچ‌گونه اطلاعاتی را دریافت نمی‌کند و این امر از احتمال نقض اطلاعات حساس جلوگیری می‌کند. هنگام نصب این والت، یک کلید خصوصی به کاربر داده می‌شود که این کلید تنها راه دسترسی کاربر به وجوه خود خواهد بود. کیف پول هیچ اطلاعاتی درباره این کلید در خود نگه نمی‌دارد و شما بهتر است در مکانی امن از آن نگه‌داری کنید.

چنانچه به هر دلیلی کاربر دسترسی به کیف پول خود را از دست بدهد، نمی‌تواند به دارایی‌های خود در کیف پول دستیابی پیدا کند. به همین دلیل باید از عبارت بازیابی خود چندین نسخه پشتیبانی تهیه کنید تا در شرایط مورد نیاز بتوانید دارایی خود را بازیابی کنید. این عبارت ۱۲ کلمه‌ای از طریق کتابخانه استاندارد صنعت “BIP39” تولید می‌شود. در حقیقت کیف پول جکس لیبرتی تا زمانی که کاربران کلید خصوصی خود را در اختیار کسی قرار ندهند کاملاً ایمن است. هسته اصلی داده‌های این والت در سطوح امنیتی مورد استفاده در بانک‌ها رمز گذاری شده‌است.

هک کیف پول جکس امکان‌پذیر است؟

در سال ۲۰۱۷ یک کیف پول جکس مورد حمله هکرها قرار گرفت و یک کاربر اتریوم‌های خود را به ارزش ۴۰۰۰۰۰ دلار را از دست داد. اما این هک یک نقص امنیتی در کیف پول جکس نبود. کاربر ندانسته کیف پول خود را روی یک گوشی “jailbroken” بارگیری کرده بود و کاربران در هر شبکه‌ای می‌توانستند به آن دسترسی داشته باشند. به همین جهت هکرها موفق شدند عبارت بازیابی این والت را پیدا کنند و تمامی دارایی دیجیتالی کاربر را به سرقت بردند. این اتفاق بار دیگی ضرورت اطمینان از ایمنی دستگاه‌ها و کلیدهای خصوصی را به کاربران ثابت کرد.

آیا کیف پول جکس لیبرتی نیاز به vpn دارد؟

با وجود تحریم‌های جهانی علیه ایران، بسیاری از سایت‌ها و پلتفرم‌ها آی‌پی ایران را محدود کرده‌اند و به ایرانی‌ها سرویس نمی‌دهند. این والت نیز مانند برخی از والت‌ها دسترسی ایرانی‌ها به کیف پول را محدود کرده بود که بعد از آپدیت جدید، اکنون این مشکل رفع شده‌است. اما گهگاه این مشکل مانند سایر والت‌های غیرمتمرکز، تنها با استفاده از یک فیلترشکن رفع خواهد شد. بهتر است با استفاده از آی‌پی کشورهای دیگر از این والت استفاده کنیم. چنانچه روزی این والت تصمیم به بستن آی‌پی ایران گرفت، هیچ مشکلی برای دارایی‌های شما به وجود نیاید. البته این والت به تغییر آی‌پی حساس نیست و قابلیت بلوکه کردن دارایی‌های شما را ندارد.

جکس لیبرتی؛ کیف پول مولتی کوین

کیف پول جکس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین والت‌های بازار در میان میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان است که برای ذخیره و مبادله ارزهای دیجیتال خود از این ولت استفاده می‌کنند. نگرانی اصلی تمامی کاربران در دنیای ارزهای دیجیتال به هنگام انتخاب والت دیجیتالی، سهولت استفاده و امنیت است. کیف پول جکس توانسته تا حدودی این نگرانی‌ها را از بین ببرد. یکی از ویژگی‌های اصلی والت این است که تمام مسئولیت امنیت دارایی‌ها را به کاربر واگذار کرده است.  از سوی دیگر رابط کاربری آسان و کاربر پسندی که دارد موجب شده تا یک انتخاب ایده‌آل برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال باشد.

شما تاکنون تجربه استفاده از کیف پول جکس لیبرتی را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول

آیا کیف پول جکس ایمن است؟

این والت برای نگه‌داری از دارایی‌های کوچک مناسب است. اما برای نگه‌داری از دارایی‌های دیجیتالی زیاد بهتر است از والت‌های سخت‌افزاری استفاده کنید.

کیف پول جکس از کدام ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند؟

در حال حاضر بیش از ۹۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که شامل ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، اتریوم کلاسیک، زی‌کش، دوج‌کوین، ایاس و دش می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
12 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شاهرخ
شاهرخ
3 ماه قبل

ممنون میشم صرافی مطمعنن معرفی بفرمایید تا خریدم رو انجام بدم و کدوم کیف پول کاربرد بهتری داره معرفی بفرمایید .همینطور صرافی خیلی ممنون ♥️

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  شاهرخ

سلام
وقت به خیر
پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی های معتبر مانند والکس است. شما به راحتی با ثبت نام و احراز هویت در والکس میتوانید وارد دنیای رمزارزها شوید. اما قبل انتخاب صرافی و کیف پول، لطفا به نام و شبکه رمزارز موردنظر خود دقت کنید. بنابراین باید پلتفرمی را برای معاملات برگزنید که از توکن شما پشنتیبانی کند.

شاهرخ
شاهرخ
3 ماه قبل

سلام با توجه به مشکلاتی که کاربران دارن برای خرید ارز مانا دوج کویین کدوم کیف پول مناسبه و مشکلات و ریسک کمتری داره ممنونم

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  شاهرخ

سلام
توصیه میکنیم از کیف پول های خودحضانتی مثل تراست ولت استفاده کنید.

آرش اسلام پناه
آرش اسلام پناه
4 ماه قبل

سلام
متاسفانه مقداری اتریوم من در این کیف پول موجود هست و احازه انتقال نمیدهد لطفا اگر کسی میتواند کمکم کند

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
لطفا آرش جان پیام دریافتی خود از جکس لیبرتی را هم با در میان بگذارید تا در صورت امکان بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

روح اله فراهانی
روح اله فراهانی
8 ماه قبل

درود بر شما
ظاهرا کیف پول جکس از ماه مارس غیرفعال شده، بنده تو این کیف پول مقداری ارز دارم که اجازه خروج نمیده، اگر راه حلی داره راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل

سلام
لطفا با استفاده از عبارات بازیابی کیف پول جکس، مجددا دارایی خود را روی کیف پول دیگری ایمپورت کنید.

هادی همایی
هادی همایی
11 ماه قبل

سلام وقت بخیر, دلیل ارور you are in an areawhere sending digital assets through Jaxx liberty is unavailable چیه و چطور میتونم رفعش کنم؟

ر رواقی
ر رواقی
11 ماه قبل
پاسخ به  هادی همایی

سلام
این پیام احتمالا به دلیل ip شما نمایش داده شده است. لطفا برای استفاده از کیف پول، وی پی ان خود را فعال کنید.

مهدی احمدی
مهدی احمدی
1 سال قبل

لطفا خواهش میکنم یکی کمک کنه من ۱۷۰ تتر خریدم از سایت ایرانی و ادرس کیف پول jaxx رو دادم عملیات انجام شد اما تو کیف پول همه چیز صفره!!! اصلا چیزی نیست لطفا بخدا کمک کنید

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی احمدی

سلام و عرض ادب
آیا از صحت تراکنش خود اطمینان دارید و شبکه مبدا و مقصد تراکنش با هم تطابق دارند؟ در این صورت جای نگرانی نیست. در صورت امکان کیف پول خود را بروزرسانی کنید و مجددا توسط وی پی ان موجودی آن را بررسی کنید. اگر این مساله رفع نشد، لطفا آن را با پشتیبانی کیف پول خود در میان بگذارید. برای ارتباط با پشتیبانی در اپلیکیشن jaxx روی گزینه help کلیک کرده و سپس با انتخاب Technical support و بعد balance issues دلیل این مشکل را پیگیری کنید. (در برخی موارد با ایمپورت کیف پول توسط از عبارات بازیابی در کیف پول دیگر، این مشکل رفع میشود.)

سپاس از هعمراهی شما

دکمه بازگشت به بالا