صرافی ها

صرافی کوکوین؛ آموزش ورود و ثبت نام تا معامله در kucoin

صرافی کوکوین (Kucoin) با برخورداری از حجم قابل توجهی از کاربران و حجم معاملات بالا، یکی از صرافی‌های پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. یکی از اهداف این صرافی حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی و نوآورانه دنیای کریپتو است. بنابراین از سیاست‌ لیست کردن توکن‌های پروژه‌های جدید و نوآورانه بازار کریپتو پیروی می‌کند. در حال حاضر، کوکوین میزبان کاربران و علاقه‌مندان به معاملات ارزهای دیجیتال از ۱۰۰ کشور مختلف است. کاربری ساده، سریع و حرفه‌ای به همراه پشتیبانی قوی و بسیاری دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد، این صرافی را به یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

در این مقاله به معرفی صرافی کوکوین می‌پردازیم و روش کار با این صرافی را آموزش می‌دهیم.

معرفی صرافی ارز دیجیتال Kucoin

معرفی صرافی کوکوین

کوکوین یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال است که در هنگ کنگ مستقر است و در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. کوکوین در سال ۲۰۱۳ توسط مایکل گان (Michael Gan)، اریک دان (Eric Don)، تاپ لن (Top Lan)، کنت لی (Kent Li)، جان لی (John Lee)، جک ژو (Jack Zhu) و لیندا لین (Linda Lin) تاسیس شد. این اکسچنج به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۲۰، زمانی که KuCoin به یک صرافی پیشرو در جهان تبدیل شده بود، جانی لیو (Johnny Lyu) به عنوان مدیرعامل برگزیده شد. قبل از پیوستن به KuCoin، او در صنعت فناوری، اینترنت و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کرد.

KuCoin امکان معامله طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند، از جمله رمزارزهای محبوب مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و بسیاری از آلت کوین‌ها. این پلتفرم با ارائه رابط کاربری عالی و ابزارهای پیشرفته معاملاتی، از جمله معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین تمام نیازهای مخاطب را برآورده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه KuCoin توکن بومی آن است به نام KuCoin Shares و تیکر KCS شناخته می‌شود. دارندگان KCS می‌توانند از مشوق‌های مختلفی مانند کاهش هزینه‌های معاملاتی، پاداش‌ها و دسترسی به ویژگی‌ها و تبلیغات انحصاری در پلتفرم بهره ببرند. این اکسچنج تدابیر امنیتی مختلف را برای محافظت از وجوه کاربران اجرا می‌کند؛ از جمله احراز هویت دو مرحله ای (۲FA)، لیست سفید برداشت و ذخیره‌سازی سرد برای سرمایه‌های بزرگ.

الزام احراز هویت در صرافی کوکوین

ماجرای کوچ کاربران ایرانی ارز دیجیتال از یک صرافی به صرافی دیگر از زمان اجباری شدن احراز هویت بایننس شروع شد. پس از آن کاربران ایرانی کمی به کوکوین و امکاناتش دل بستند، تا اینکه در اوایل ماه جولای ۲۰۲۳ صرافی کوکوین نیز کاربران را ملزم به احراز هویت کرد. حال کاربران ایرانی برای ادامه فعالیت در مارکت کریپتو سه راه پیش رو دارند. اول اینکه دارایی خود را به صرافی متمرکز خارجی دیگری منتقل کنند یا از صرافی غیر متمرکز (DEX) استفاده کنند. راه دیگر استفاده از صرافی‌های ایرانی مانند والکس است که به واسطه قدمت و حجم معاملات مناسب می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

البته کاربرانی که امکان احراز هویت در صرافی کوکوین را دارند، می‌توانند به سطح‌های مختلف کاربری این صرافی دسترسی پیدا کنند. در زمان ثبت نام اولیه، کاربر در سطح یک فعالیت خود را شروع می‌کند؛ اما با انجام مراحل احراز هویت می‌توان به امکانات بیشتری دست پیدا کرد. برای رسیدن به سطح دو کاربری باید پس از تعیین کشور محل زندگی، عکس کارت شناسایی (یا پاسپورت یا گواهینامه رانندگی) را در سایت آپلود کنید. برای دسترسی به سطج سه کاربری کوکوین، لازم است علاوه بر آپلود این مدارک، عکسی نیز از خودتان در سایت آپلود کنید. با انجام این مراحل و ارتقای سطح کاربری به دو یا سه می‌توانید از محدودیت برداشت بالاتر، شرکت در IEOها و تخفیف در کارمزدها بهره‌مند شوید.

در هر صورت ایران جزء کشورهایی که صرافی کوکوین به آنها خدمات ارائه می‌دهد نیست، بنابراین برای کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند، بهترین راه مهاجرت به صرافی‌های خارجی دیگر یا صرافی‌های داخلی است. استفاده از نمونه‌های خارجی به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی، همواره برای کاربران ایرانی خطرناک و پرریسک خواهد بود.

از آنجا که برخی کاربران امکان انجام احراز هویت در کوکوین را دارند در ادامه به آموزش نحوه ثبت نام و انجام معامله در این صرافی می‌پردازیم.

نحوه ورود به صرافی کوکوین

برای ورود به صرافی کوکوین و انجام معامله، باید در این وبسایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام تنها به یک ایمیل نیاز دارید که با وارد کردن آن و تعیین یک رمز عبور می‌توانید از امکانات این صرافی استفاده کنید.

در ادامه پیش از آن که بخواهیم به سراغ نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین برویم، لازم است که چند نکته بسیار مهم را به شما یادآوری کنیم. اگر اهل معامله کردن در دنیای کریپتوکارنسی باشید، حتماً به خوبی می‌دانید که نباید از IP یا شناسه کاربری ایرانی برای ورود به صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده کنید. اگر هم از این قضیه بی‌خبر هستید، باید به اطلاعتان برسانیم که برای بهره‌مندی از دنیای سودآور ارزهای دیجیتال، باید بیخیال IP های ایرانی شوید. شما می‌توانید برای تغییر IP، از قابلیت‌های یک نرم‌افزار تغییر آی پی یا V.P.N استفاده کنید.

همچنین، لازم است بدانید، برای روبه‌رو نشدن با دردسرهای دیگر، بهتر است که به شناسه‌های کاربری کشورهایی به غیر از ایالات متحده متصل شوید تا قوانین گوناگون این کشور در حوزه ارزهای دیجیتال، دامن‌گیر شما نشود. یکی دیگر از نکات مهمی که در حین ثبت نام در Kucoin باید رعایت کنید، وارد نکردن شماره موبایل ایرانی است. صرافی کوکوین از شما می‌خواهد که برای تامین امنیت بیشتر حسابتان، عملیات تایید ۲FA را انجام دهید؛ در این عملیات بهتر است که از نرم‌افزار Google Authenticator استفاده کنید تا کد مربوطه به شماره موبایل خودتان فرستاده نشود.

نحوه ثبت نام در کوکوین

بدیهی است که پیش از انجام دادن هرگونه معامله در فضای صرافی کوکوین، باید حساب اختصاصی خودتان را بسازید. برای انجام ثبت نام در کوکوین کافی است که وارد سایت Kucoin به نشانی (https://www.kucoin.com) شوید و گزینه Sign Up را انتخاب کنید؛ این گزینه دقیقاً در گوشه سمت راست صفحه اصلی سایت وجود دارد و باید فرم ثبت نامی مربوطه را با دقت پر کنید؛ البته لازم است، یادآوری کنیم که نکات مهم بخش قبلی را با وسواس و حساسیت کامل رعایت کنید.

شما پس از انجام ثبت نام اولیه و پشت سر گذاشتن عملیات تایید دو مرحله‌ای (۲FA) می‌توانید وارد دنیای معاملات با ارزهای دیجیتال بشوید. البته در این میان، باید بعضی از کارهای مهم دیگر مثل انتخاب رمز عبور (Password) 7 رقمی و ثبت آدرس ایمیل را هم انجام بدهید تا موی لای درز حسابتان در صرافی کوکوین نرود.

قوانین صرافی کوکوین در مورد معاملات این است که شما بدون تایید دومرحله‌ای و تایید KYC فقط می‌توانید روزانه تا ۵ بیت کوین معامله کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید که بدون محدودیت در این اکسچنج به فعالیت بپردازید، بهتر است که همه مراحل تاییدیه را در صرافی کوکوین پشت سر بگذارید.

نحوه ثبت نام در کوکوین

واریز و برداشت در کوکوین

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب Kucoin، قابلیت جمع‌آوری انواع حساب‌های مختلف در یک اکانت مشخص است؛ با این قابلیت، عملیات انتقال ارز از یک حساب به دیگری بیش از پیش دلچسب می‌شود. البته توجه کنید که برای واریز یا برداشت انواع ارزهای دیجیتال، کماکان باید از صفحه اصلی حسابتان استفاده کنید.

صفحه اصلی حساب تجاری در صرافی کوکوین

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گزینه‌های بسیاری برای واریز، برداشت و انتقال ارزهای دیجیتال وجود دارد. با کلیک کردن روی گزینه deposit (واریز) وارد صفحه دیگری می‌شوید که تصویر آن را در ادامه خواهید دید:

تصویری از انتخاب ارز دیجیتال برای واریز به حساب دیگر

برای مثال، در این تصویر، استیبل کوین تتر (USDT) انتخاب شده است. دقت داشته باشید که حین انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، شبکه درست را انتخاب کنید تا تراکنش به درستی و بدون نقص صورت بپذیرد. در ادامه، اگر می‌خواهید ارز دیجیتال مورد نظرتان را به حساب دیگری انتقال دهید، کافی است که آدرس حساب مقصد را داشته باشید. پس از این که ارز دیجیتال مورد نظرتان را به حساب دیگری انتقال دادید، باید روی گزینه Trading Account کلیک کنید تا امکان معامله جدید برای شما فراهم شود.

تمامی مراحل برداشت هم به همین منوال خواهد بود؛ البته با این تفاوت که به جای کلیک کردن روی گزینه deposit یا واریز باید روی گزینه Withdrawal یا برداشت کلیک کنید.

البته ناگفته نماند که برای برداشت از حساب، باید مجدداً از شبکه صحیح استفاده و آدرس و مبلغ مورد برداشت را به صورت کامل و واضح مشخص کنید. پس از این که ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را به حساب تجاری خود در صرافی کوکوین منتقل کردید، نوبت آن است که برای یک تجارت پُر و پیمان آماده شوید.

آموزش معامله در صرافی Kucoin

به محض ورود در صرافی کوکوین، در گوشه سمت راست پایین صفحه، نوار مخصوصی وجود دارد که باید رمز معاملاتی خود را در آن وارد کنید؛ این کار باعث می‌شود که میزان امنیت ترانش و معاملات شما افزایش یابد. با وارد کردن رمز معاملاتی و ورود به بخش معاملات صرافی کوکوین، سفارش‌های مختلف به صورت خودکار برای شما به نمایش در می‌آیند و اینجاست که می‌توانید معامله خود را شروع کنید.

نمودار معاملاتی در کوکوین

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، همه‌چیز در ساده‌ترین و واضح‌ترین حالت ممکن وجود دارد. شما می‌توانید در نمودار معاملاتی خود، جفت‌های معاملاتی مورد نظرتان را اضافه کنید و طبق آن‌ها به معامله خود ادامه بدهد. برای مثال، شما می‌توانید جفت ارز معاملاتی BTC/USDT را به نمودار خود اضافه کنید و معامله را با این ارزهای دیجیتال پیش ببرید.

سفارش محدود چیست؟

سفارش محدود یا سفارش لیمیت، نوعی از معاملات اختصاصی صرافی Kucoin است که احتمالاً از ساز و کار آن شگفت‌زده می‌شوید. در سفارش محدود، شما می‌توانید یک قیمت مشخص را ثبت کنید و وقتی که قیمت‌ها به رقم ثبت‌شده شما رسیدند، سفارش تکمیل شود. برای مثال فرض کنید که ارزش هر واحد اتریوم در حال حاضر ۴ هزار دلار است. تصور کنید که شما طبق شاخص‌ها و ابزارهایی که در دست دارید، پیش‌بینی می‌کنید که در چند روز آینده، قیمت اتریوم افت می‌کند و به رقم ۳۲۰۰ دلار خواهد رسید. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت سفارش محدود، سفارش خود را روی عدد ۳۲۰۰ دلار تنظیم کنید تا وقتی، قیمت‌ها به آن رقم رسید، سفارش شما تکمیل شود و نسبت به وضعیت امروز، حدود ۸۰۰ دلار سود کنید.

تصویر نمونه از ثبت سفارش محدود در کوکوین

سفارش بازار چیست؟

یکی دیگر از معاملات اختصاصی صرافی کوکوین، سفارش بازار یا سفارش Market نام دارد. کاربران معمولاً از این سفارش برای ثبت سریع معاملات خود استفاده می‌کنند. با استفاده از قابلیت‌های این نوع سفارش، می‌توان به صورت خودکار بهترین قیمت‌های ارزهای دیجیتال مختلف را انتخاب کرد؛ وظیفه جست‌وجوی خودکار این قیمت‌ها برعهده سیستم صرافی کوکوین است.

برای مثال فرض کنید که می‌خواهید با استفاده از اتر (ETH) بیت کوین خریداری کنید. اگر بخواهید این معامله را در سریع‌ترین حالت ممکن انجام دهید، کافی است که از طریق گزینه خرید بیت کوین در صرافی کوکوین، اقدام کنید. در ادامه، معامله را روی حالت بازار یا Market قرار دهید و حجمی از دارایی اتر خود را که می‌خواهید با آن بیت کوین بخرید، مشخص کنید. برای مثال، اگر این حجم را روی ۷۵ درصد قرار دهید، سفارش بازار یا Market، ۷۵ درصد از دارایی اتر شما را به سرعت برای خرید بیت کوین خرج می‌کند.

سفارش Stop Limit چیست؟

برای کامل‌تر شدن آموزش معامله در صرافی Kucoin لازم است که سفارش استاپ لیمیت را هم مورد بررسی قرار دهیم. این سفارش در صرافی کوکوین یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌هایی است که معامله‌گرها می‌توانند با تکیه بر آن، در شرایط غیر حضوری هم وارد معامله شوند. شما به عنوان معامله‌گر در سفارش Stop Limit می‌توانید از ضرر جلوگیری کنید و به سودآوری بیشتری دست یابید.

سفارش استاپ لیمیت این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید سفارشی را مطابق با رقمی مشخص انجام دهید. به عبارت ساده‌تر، در سفارش استاپ لیمیت، شما به سیستم صرافی کوکوین دستور می‌هید که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال به محدوده‌ای خاص رسید، معامله‌ای را با رقم مورد نظر شما به ثبت برساند. برای مثال، فرض کنید که قیمت اتریوم در حال حاضر ۱.۸ هزار دلار است و شما پیشبینی می‌کنید که احتمالاً اتریوم افت قیمت خواهد داشت. بنابراین، شما می‌توانید سفارشی را در محدوده ۱.۷ هزار دلار ثبت کنید که در حین افت قیمت اتریوم، دارایی شما فروخته شود تا متحمل زیان بیشتری نشوید.

دانلود اپلیکیشن صرافی کوکوین

اپلیکیشن صرافی کوکوین

این صرافی علاوه بر دارا بودن نسخه وب، دارای اپلیکیشن موبایل نیز می‌باشد که برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS قابل دانلود است. این اپلیکیشن تمام امکانات نسخه وب را ارائه می‌دهد، به علاوه اینکه بازار معاملاتی همیشه در دسترس کاربر است و هر زمان که بخواهد می‌تواند معاملات خود را مدیریت کند.

اپلیکیشن کوکوین امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. از جمله امکان مشاهده نمودارهای قیمتی ارزها و آمارهای بازار، اطلاعات کامل در مورد رمزارزهای مختلف، مشاهده وضعیت حساب کاربری، انجام معاملات ارزهای دیجیتال در بازار اسپات، فیوچرز و مارجین، مدیریت سفارشات باز و بسته، واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، مشاهده تاریخچه تراکنش‌ها و گزارشات مالی.

امنیت در اپلیکیشن کوکوین نیز به عنوان یک نکته حائز اهمیت مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از رمزنگاری قوی، کوکوین اطلاعات حساب کاربری و تراکنش‌ها را محافظت می‌کند. همچنین، احراز هویت دو مرحله‌ای و استفاده از تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته، اطمینان از حفاظت اطلاعات شخصی و اموال کاربران را بالا می‌برد.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل کوکوین، کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر، معاملات خود را مدیریت کنند و از فرصت‌های بازار بهره‌برداری کنند. این ابزار ساده و قابل استفاده، برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای مناسب است و تجربه‌ای مطمئن و سریع از معاملات ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

نگاهی به کارمزد تراکنش‌ها در کوکوین

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود، مقدار کارمزد است. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از نحوه انتخاب صرافی مورد نظرتان، مقاله‌ای با عنوان راهنمای انتخاب صرافی ارز دیجیتال را مطالعه کنید.خوشبختانه ساختار هزینه کارمزدها در Kucoin بسیار ساده است. کارمزد مورد نظر کوکوین برای هر دو طرف معامله برابر با ۰.۱ درصد است.

عملیات واریز در کوکوین کاملاً رایگان است، اما برای برداشت ارزهای دیحیتال در این صرافی باید کارمزدهای مشخصی را پرداخت. جالب است بدانید که ارزش دلاری کارکردهای برداشت به قیمت بازار فعلی دارایی‌های حساب مورد نظر شما بستگی دارد.

کوکوین و معامله‌گران ایرانی

پس از اجباری شدن عملیات احراز هویت در صرافی‌های مشهوری مثل بایننس، کاربران کشورهای تحت تحریم‌های اقتصادی مثل ایران تصمیم گرفتند تا به صرافی‌های ارز دیجیتال دیگری مانند کوکوین کوچ کنند. تا پیش از ماه جولای ۲۰۲۳ کوکوین بستر مناسبی برای معامله کاربران ایرانی بود، اما در بیانیه‌ای صرافی کوکوین احراز هویت را برای تمام کاربران اجباری اعلام کرده است و تاریخی برای خروج سرمایه کاربران تعیین کرده است. بنابراین کاربران ایرانی باید سرمایه خود را از صرافی Kucoin خارج کرده و به صرافی دیگری منتقل کنند. با وجود مشکلات چند سال اخیر تریدرهای ایرانی با صرافی‌های خارجی، پیشنهاد ما استفاده از صرافی‌ ارز دیجیتال ایرانی مانند والکس است.

سوالات متداول

توکن بومی صرافی کوکوین با چه عنوانی شناخته می‌شود؟

صرافی کوکوین توکن بومی خود را با عنوان و نماد KCS عرضه کرده است و با استفاده از آن هم می‌توان هزینه‌های کارمزد در این پلتفرم را پرداخت کرد.

میزان کارمزد در کوکوین چقدر است؟

میزان کارمزد در این صرافی برابر با ۰.۱ درصد میزان معاملات ارزیابی می‌شود.

کدام ویژگی کوکوین به عنوان نقطه منفی آن شناخته می‌شود؟

عدم پشتیبانی از پول فیات از جمله نقاط ضعف این پلتفرم محسوب می‌شود که در بعضی از مواقع معامله‌‌گران را دچار دردسر می‌کند.

صرافی کوکوین فقط در نسخه وب در دسترس است؟

خیر؛ نسخه اپلیکیشنی این صرافی هم منتشر شده است که با استفاده از آن می‌توان معاملات مورد نظر خود در دنیای کریپتوکارنسی را به راحتی انجام داد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
15 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عادل اکبری
عادل اکبری
10 روز قبل

کوکوین فقط با کشور ایران مشکل داره یا کلا با ملیت ایران مشکل داره؟مثلا من که توی ترکیه اقامت دارم نمیتونم با هویت ایرانی و کارت اقامتی ترکیه احراز هویت کنم؟البته روی کارت اقامتی ترکیه ملیتم رو نوشته که ایرانیه.

ر رواقی
ر رواقی
4 ساعت قبل
پاسخ به  عادل اکبری

سلام
ملیت شما برای صرافی دقیقا همان کشوری است که روی پاسپورت و مدارک شناسایی قید شده است.

minoo
minoo
4 ماه قبل

سلام من درصرافی کوکوین مقداری ارز خریدم زمانی که اعلام کردن میخوان احراز هویت انجام بدن من گوشیم رو گم کردم و رمز دو عاملی روی گوشیم بود ودسترسی ندارم به رمزم: الان هنوز نتونستم برداشتم رو انجام بدم باصرافی گفتگو کردم باید احراز هویت کنم الان باید چکار کنم
ممنون میشم بتونید کمکم کنید

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  minoo

سلام و عرض ادب
اگر امکان احراز هویت با ملیت کشوری مجاز برای شما وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم مشکل پیش آمده خود را به طور صادقانه با صرافی در میان بگذارید. احتمالا آنها با برداشت وجه باقیمانده شما در صرافی موافقت می‌کنند.

امید موسوی
امید موسوی
4 ماه قبل

با سلام من دو سال پیش در صرافی کوکین معامله می کردم و الان میخوام همون حساب سابقم رو باز کنم. وقتی ادرس ایمیل رو میزنم درخواست خواندن QR code میزنه. آیا لازم هست گوشیم همزمان که با لپ تاپ وارد میشم VPS ش روشن باشه؟ یا حداقل سیمکارتش از دسترس خارج باشه؟
ممنون از راهنمایی شما.
اگر پاسخ رو به آدرس ایمیلم هم بفرستید ممنون میشم.
با تشکر

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  امید موسوی

سلام
خیر برای تلفن همراه شما نیاز به وی پی اس نیست. فقط لپ تاپ یا سیستمی که قصد ورود به کوکوین با آن را دارید، باید دارای آی پی کشوری غیر از ایران باشد.

نادر
نادر
5 ماه قبل

سلام من دوسال پیش حدود دوهزار دلار در کوکوین چند ارز خریداری کردم و جدیدا میگه باید احراز هویت کنی یعنی من تا احراز هویت نکنم نمی تونم پولم رو بیرون بیارم؟؟

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل
پاسخ به  نادر

سلام و عرض ادب
بر اساس اطلاعیه کوکوین، کاربران تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ فرصت داشتند تا بدون احراز هویت در کوکوین فعالیت کنند. پس از این تاریخ برای انجام هر فعالیتی نیاز به احراز هویت خواهد بود.
البته در بخش دیگر این اطلاعیه اعلام شده کاربران قدیمی پس از ۲۴ تیرماه قادر به واریز دارایی جدید نخواهند بود اما برداشت بلامانع است. بنابراین لطفا این مساله را شخصا بررسی کنید. اگر امکان برداشت کماکان برای شما فعال بود، پیشنهاد میکنیم دارایی خود را به کیف پول شخصی یا یک صرافی دیگر انتقال دهید.

سپاس از همراهی شما

وحید وحید
وحید وحید
1 سال قبل

سلام وقت بخیر من دو سال پیش تو این صرافی ترید میزدم الان چند روز پیش یه مقدار تتر وارد کردم ولی یه مشکل دارم برای ترید یه رمز ۶ رقمی میخاد و من ندارم و فراموش کردم نمیدونم باید چکار کنم

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  وحید وحید

سلام
وقت شما به خیر
اگر گزینه “فراموشی رمز عبور” در دسترس است، رمز جدیدی تعریف کنید، در غیر این صورت فقط با ارتباط با پشتیبانی صرافی میتوانید این مشکل را رفع کنید.

سپاس از همراهی شما

مهدی
مهدی
1 سال قبل

۱۵۰ هزار دلار درصرافی کوکوین دارم چطور میتونم برداشت کنم‌ البته موقع برداشت هزینه شبکه میخواد به مبلغ ۲۶۰دلار آیا این واقعی هستش

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سلام
وقت شما به خیر

این مساله مربوط به کارمزد شبکه و صرافی مبدا است. درصورتی که تتر (دلار دیجیتال) شما در بستر شبکه دیگری به غیر از اتریوم قابل انتقال باشد، کارمزد شبکه کمتری را پرداخت می‌کنید. بنابراین شبکه انتقال ارز خود را در صرافی مبدا بررسی کنید. همچنین حتما توجه داشته باشید که کیف پول مقصد هم از توکن و شبکه آن پشتیبانی کند. در غیر این صورت منجر به از دست رفتن دارایی شما می‌گردد.

سپاس از همراهی شما

ملی
ملی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

خدایی خوشبحالت ساعت یازده نصف شب بهت حسودیم شد?

احمد
احمد
1 سال قبل

سلام
ممنون از اطلاعات خوبتون
من بدون vpn بت نام کردم ایا مشکلی پیش میاد ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام
وقت شما به خیر
به دلیل اینکه ایران در لیت تحریم صرافی هات بیت قرار دارد، توصیه می‌کنیم در ادامه برای استفاده از این پلتفرم حتما از وی پی ان با ای پی ثابت استفاده کنید. هرچند به طور کلی پیشنهاد ما به تمام کاربران ایرانی استفاده از صرافی‌های شناخته شده داخلی مانند والکس است.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا