کیف پول

لیست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال مسک نتورک (MASK network)

فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال در مدت بسیار کوتاهی موفق به اثبات کاربردهای بی‌پایان خود در زمینه‌های مختلف شدند. در این مدت هر یک از این شبکه‌های نوظهور، حوزه‌ای از زندگی روزمره کاربران را مورد هدف قرار داده و ویژگی‌های مثبت این فناوری را با آن ترکیب کردند. شبکه مسک نتورک به عنوان یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه، با ترکیب فناوری بلاکچین و شبکه‌های اجتماعی محبوب نظیر توییتر توانست توجه کاربران را به خود جلب کرده و ارزش توکن بومی خود را افزایش دهد. پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران خبر از روند روبه‌رشد قیمت این توکن در طولانی‌مدت می‌دهند؛ اما اگر قصد سرمایه‌گذاری بر روی این دارایی و کسب سود از طریق آن را دارید، نیاز به یک کیف پول مسک نتورک خواهید داشت.

در این مقاله به معرفی بهترین گزینه‌های کیف پول Mask Network پرداخته‌ایم. اگر قصد سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، ذخیره طولانی‌مدت و یا حتی استیکینگ و کسب درآمد از طریق این توکن را دارید، با استفاده از این والت‌ها به سادگی به اهداف خود خواهید رسید.

معرفی بهترین گزینه‌های کیف پول مسک نتورک

در دنیای بلاکچین و توکن‌های آن، انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران یک چالش همیشگی است. البته اگر کمی منصفانه به این موضوع نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که هیچ محصولی به معنای واقعی کلمه کامل و بهترین گزینه نیست و هر والت در مقایسه با سایر هم‌نوعان خود نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فردی دارد. با این حال برخی از پلتفرم‌ها با تمرکز بر روی جنبه‌های مهم و کاربرپسند، خود را از بقیه متمایز کرده‌اند.

بهترین کیف پول های Mask Network

اگر به عنوان یک سرمایه‌گذار قصد انتخاب یک کیف پول مسک نتورک متناسب با نیازهای خود را دارید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما خواهند بود. برخی از بهترین کیف‌های موجود برای ذخیره‌سازی این ارز دیجیتال عبارت‌اند از:

  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • متامسک (Metamask)
  • لجر (Ledger)
  • سیف‌پال (Safepal)
  • imToken
  • Torus

هر یک از این کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای طیف خاصی از سرمایه‌گذاران مناسب هستند. در ادامه با جزئیات بیشتری به بررسی این محصولات پرداخته‌ایم. همچنین در جدول زیر می‌توانید در یک نگاه، سهولت استفاده از این والت‌ها را در کنار یکدیگر مقایسه کنید.

کیف پول مسک نتورکسهولت کاربری
Trust Walletبسیار ساده
Metamaskساده
Ledgerمتوسط
Safepalمتوسط
imTokenساده
Torusبسیار ساده

در ادامه نگاه کامل‌تری به هر یک از این کیف پول‌ها خواهیم داشت.

 پیشنهاد مطالعه: مسک نتورک چیست؟

بهترین گزینه‌های کیف پول Mask Network برای استیکینگ

کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری و قفل دارایی که با اصطلاح استیکینگ (Staking) شناخته می‌شود، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های دنیای ارزهای دیجیتال است. برخی از والت‌ها با شرایط و درصدهای متفاوت، این ویژگی را به کاربران خود ارائه می‌کنند. اگر قصد انتخاب یک کیف پول مسک نتورک برای کسب سود با سپرده‌گذاری دارید، گزینه‌های زیر می‌توانند در لیست شما قرار بگیرند.

Trust Wallet

تراست ولت

تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری در سراسر جهان و البته برای کاربران ایرانی است. این پلتفرم با قابلیت اتصال به بیش از ۶۵ شبکه بلاکچین مختلف و پوشش ۴.۵ میلیون ارز دیجیتال، یک کیف نرم‌افزاری محبوب برای سرمایه‌گذاران تنوع‌طلب به شمار می‌رود. این والت خدمات خود را به صورت رایگان ارائه داده و به سادگی می‌توانید نرم‌افزار آن برای نسخه‌های اندروید و iOS را از فروشگاه‌های نرم‌افزاری معتبر دریافت کنید.

تراست ولت با ارائه یک نرم‌افزار متن‌باز، خیال کاربران خود را از وجود هرگونه رخنه امنیتی یا عدم شفافیت آسوده کرده است. همچنین عدم نیاز به استفاده از VPN و تغییر IP یکی دیگر از مزایای بزرگ این گزینه برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود. اگر قصد استیکینگ توکن مسک نتورک را داشته باشید، می‌توانید از این کیف پول نرم‌افزاری و محبوب استفاده کنید.

Ledger

لجر یک کیف پول سخت‌افزاری و فوق‌العاده ایمن برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شما است. این والت سرد با ذخیره‌سازی آفلاین توکن‌ها، از هرگونه حمله سایبری، هک و به سرقت رفتن ارزهای دیجیتال جلوگیری می‌کند. رابط نرم‌افزاری این کیف با نام Ledger Live نیز ظاهر ساده‌ای داشته و استفاده از آن برای هر کاربری ساده خواهد بود. در حال حاضر لجر در دو مدل Ledger Nano S و Ledger Nano X به بازار عرضه شده است.

Ledger با ارائه قابلیت استیکینگ، در لیست محبوب‌ترین کیف پول مسک نتورک قرار دارد. اگر قصد ذخیره‌سازی آفلاین و کاملاً ایمن دارایی‌های خود را داشته و در کنار این به کسب سود از طریق سپرده‌گذاری توکن‌های دیجیتال علاقه‌مندید، این والت می‌تواند گزینه ایده‌آل شما باشد.

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری Mask Network

کیف پول‌های نرم‌افزاری اغلب کاربری ساده‌تری نسبت به کیف‌های سخت‌افزاری دارند. این دسته از پلتفرم‌ها آدرس توکن‌های شما را به صورت آنلاین یا آفلاین (بر روی حافظه دستگاه) ذخیره می‌کنند. برای استفاده از این محصولات نیاز به خرید دستگاه فیزیکی نداشته و در هر لحظه می‌توانید با استفاده از گوشی یا رایانه خود، به مبادله ارزهای دیجیتال بپردازید. برخی از در ادامه برخی از محصولات نرم‌افزاری کیف پول مسک نتورک را به شما معرفی کرده‌ایم.

Metamask

متامسک

متامسک یک کیف پول نرم‌افزاری و دروازه‌ای به سمت دنیای بلاکچین و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز آن است. این کیف هم بر روی گوشی‌های هوشمند و هم به شکل یک افزونه بر روی مرورگرتان قابل نصب و استفاده خواهد بود. متامسک همه ویژگی‌های پایه یک والت را برای کاربران خود به ارمغان آورده و شما را از استفاده از یک گزینه دیگر در کنار خود بی‌نیاز می‌کند. Metamask قابلیت مبادله ارزهای دیجیتال شبکه‌های بلاک چین مختلف را نیز فراهم کرده و شما می‌توانید با یک کارمزد منصفانه، توکن‌های مورد نظر خود را به یکدیگر تبدیل کنید. متامسک قابلیت اتصال به برخی والت‌های سخت‌افزاری را نیز دارد؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید مزایای این پلتفرم را با امنیت یک کیف پول سرد ترکیب کرده و به یک ترکیب بی‌نظیر دست یابید.

imToken

imToken یک والت نرم‌افزاری قابل اعتماد و کاربردی است که در بیش از ۱۵۰ کشور جهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از توکن‌های مختلف در کنار ویژگی‌های امنیتی نظیر چند امضایی بودن انتقال و متن‌باز بودن نرم‌افزار، imToken را به یک کیف پول مسک نتورک ایده‌آل تبدیل کرده است. در این پلتفرم، هزینه کارمزد تمام تراکنش‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود. البته طبیعی است که هرچه رقم پیشنهادی شما کمتر باشد، شانس پذیرش و انجام انتقال نیز به همان مقدار پایین خواهد بود.

imToken هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم برای کاربران iOS به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از این پلتفرم به عنوان یک رابط نرم‌افزاری برای کولد والت‌ها استفاده کنید. در حالت کلی این محصول به عنوان کیف پول Mask Network عملکرد قابل قبولی داشته و شما را از خود ناامید نخواهد کرد.

Torus

بهترین ولت مسک نتورک

اگر به فناوری وب ۳.۰، صرافی‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های NFT علاقه‌مندید و در کنار این موارد به دنبال یک کیف پول مسک نتورک برای ذخیره این توکن هستید، TORUS بدون شک محصول مناسبی برای شماست. این والت از طریق حساب‌های کاربری نظیر دیسکورد (Discord)، فیس‌بوک و گوگل نیز در دسترس بوده و با یک کلیک در سریع‌ترین حالت ممکن شما را به دنیای جذاب بلاکچین خواهد برد. به لطف اتصال این wallet به حساب‌های شما در شبکه‌های اجتماعی، برای بازیابی حساب قدیمی خود نیازی به وارد کردن عبارات طولانی و پیچیده نخواهید داشت.

Torus به صورت آنلاین در دسترس بوده و با ورود به وب‌سایت آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان ایجاد یک حساب کاربری و اتصال آن به سایر حساب‌های خود را خواهید داشت. در حالت کلی Torus برای کاربرانی که به دنبال دسترسی سریع و آسان به فناوری‌های وب ۳.۰ هستند، یک راهکار بی‌نظیر خواهد بود.

بهترین کیف پول‌های مسک نتورک برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت

کیف پول‌های نرم‌افزاری اغلب به علت در دسترس بودن همیشگی خود، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند. اما در صورتی که قصد سپرده‌گذاری طولانی‌مدت دارایی‌های خود را دارید، والت‌های سخت‌افزاری گزینه بهتری خواهند بود؛ به‌ویژه اگر مبلغ سرمایه‌گذاری شما به میزان قابل توجهی بالا است، بدون شک ذخیره آفلاین آن توسط یک والت سرد حرکت عاقلانه‌تری است.

در میان موارد معرفی شده در این مقاله، لجر می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال به شمار رود. در کنار این محصول، سیف‌پال نیز یک کیف پول مسک نتورک با قابلیت ذخیره طولانی‌مدت خواهد بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

SafePal

والت سیف پال

سیف‌پال اولین والت سخت‌افزاری است که توسط صرافی نام‌آشنای بایننس پشتیبانی شد.  SafePal با بیش از ۲ میلیون کاربر در ۱۴۶ کشور از جهان، به خوبی شایستگی‌های خود را اثبات کرده است. اگر قصد شما از انتخاب کیف پول Mask network سرمایه‌گذاری ایمن و طولانی‌مدت این دارایی است، سیف‌پال در خدمت شما خواهد بود. این والت سخت‌افزاری با قابلیتی به نام SafePal Swap، امکان مبادله ارزهای دیجیتال در شبکه‌های بلاکچین مختلف را نیز فراهم می‌کند.

به عبارت دیگر در صورت استفاده از این پلتفرم علاوه بر بهره‌مندی از ویژگی‌های امنیتی آن، دیگر نیازی به استفاده از یک صرافی شخص ثالث برای مبادله توکن‌های مختلف نیز نخواهید داشت. سیف‌پال علاوه بر ارز دیجیتال مسک نتورک، از طیف گسترده‌ای از شبکه‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال محبوب و پرکاربرد نیز پشتیبانی می‌کند.

مقایسه بهترین کیف پول‌های مسک نتورک

هر یک از گزینه‌های معرفی شده در این مقاله مزایا و معایب خاص خود را داشته و برای کاربردهای مختلفی طراحی شده‌اند. اکنون که با ویژگی‌های عمومی این محصولات آشنا شدید، در جدول زیر می‌توانید در یک نگاه نقاط قوت و ضعف هر یک از آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

کیف پولمزایامعایب
Trust Walletاستفاده آسان، متن‌باز، قابلیت استفاده در ایرانعدم وجود احراز هویت دومرحله‌ای و چند امضایی
MetaMaskمتن‌باز، قابلیت اتصال به کیف پول سخت‌افزاریعدم وجود احراز هویت دومرحله‌ای و چند امضایی
Ledgerامنیت فوق‌العاده بالا، بهره‌مندی از احراز هویت دومرحله‌ایهزینه بالای خرید، عدم وجود قابلیت چند امضایی
SafePalامنیت فوق‌العاده بالا، کاربرپسند، امکان مبادلههزینه بالای خرید، عدم وجود قابلیت چند امضایی، دشواری دسترس به دارایی‌ها
imTokenمتن‌باز، امکان چند امضایی برای تراکنش‌ها، قابلیت مبادلهساختار متمرکز با امنیت کمتر
Torusمتن‌باز، رابط کاربری بسیار ساده، امکان اتصال به حساب‌های کاربری اجتماعیامنیت کمتر و احتمال از دست رفتن دارایی‌ها، عدم وجود قابلیت چند امضایی

هر یک از والت‌های معرفی شده در این مقاله در نوع خود می‌توانند انتظارات شما را برآورده کنند. در نتیجه برای انتخاب بهترین کیف پول مسک نتورک ابتدا لازم است هدف و کاربردهای مورد نظرتان را تعیین کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید، فروش و مبادله آنی این توکن را دارید، گزینه‌های نرم‌افزاری محصول مناسب‌تری برای شما هستند. در غیر این صورت اگر قصد ذخیره ایمن و طولانی‌مدت توکن Mask Network را دارید، والت‌های سخت‌افزاری می‌توانند راه‌حل مورد نیازتان باشند.

البته در صورت نیاز می‌توانید از دو یا چند کیف پول به صورت هم‌زمان استفاده کرده و در هر لحظه به شیوه دلخواه خود به دارایی‌هایتان دسترسی داشته باشید. انتخاب شما از میان گزینه‌های معرفی شده در این مقاله کدام است؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران والکس به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coincarp.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا