استخراجمقالات ارز دیجیتال

آموزش کامل استخراج بیت کوین کش مناسب برای همه افراد

استخراج بیت کوین کش می‌تواند راهی برای کسب درآمد در بازار ارزدیجیتال باشد. این مقاله به طور مفصل آموزش استخراج بیت کوین کش را توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید ماینینگ بیت کوین کش را شروع کنید.

خرید بیت کوین کش تنها راه برای داشتن این رمز ارز نیست. ماینینگ نه تنها امنیت شبکه را حفظ می‌کند بلکه کوین‌های جدیدی نیز ایجاد می‌کند و ماینرها نیز پاداش دریافت می‌کنند. این کار از طریق حل محاسبات پیچیده انجام می‌شود تا ثابت شود که ماینرها واقعاً روی آن کار کرده‌اند و به این کار اثبات کار (PoW) گفته می‌شود. بیت‌کوین کش، فورکی از بلاک چین اصلی بیت‌کوین است از PoW استفاده می‌کند که در آن ماینرهای نقش مهمی دارند. استخراج را می‌توان با استفاده از رایانه‌های شخصی خود یا پیوستن به جمعی از ماینرهای دیگر (استخرهای استخراج) برای تثبیت قدرت محاسباتی به منظور دستیابی به موفقیت بیشتر انجام داد.

در ادامه با استخراج بیت کوین کش، مزایای و معایب آن و نحوه ماینینگ با دستگاه و شرکت در استخرهای استخراج آشنا خواهید شد. 

استخراج بیت کوین کش چگونه است؟

به طور سنتی، جریان پول توسط دو نهاد کنترل می‌شود: بانک مرکزی تحت کنترل دولت که واحدهای جدید ارز را صادر می‌کند و بانک‌های عادی که از طرف شما پول ارسال و دریافت می‌کنند. آنها به عنوان مقامات و واسطه‌ها کنترل کاملی بر جابجایی پول دارند. بانک‌های مرکزی می‌توانند هر تعداد اسکناس و کوین ایجاد کنند باعث ایجاد تورم شوند، در حالی که سایر بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های شما را مسدود کنند و حتی حساب‌های شما را به حالت تعلیق درآورند و حساب شما را بلوکه کنند.

بیت کوین کش (BCH) یک ارز دیجیتال است که بر این باور است که یک فرد باید کنترل کامل پول خود را داشته باشد و هیچ طرف دیگری نباید در ذخیره یا استفاده از این وجوه دخالتی داشته باشد. استخراج بیت کوین فرآیندی است که از طریق آن تمامی تراکنش‌ها اعتبارسنجی می‌شوند و قدرت بانک‌ را به عنوان داور معاملات حذف می‌کنند.

ماینرها نسخه‌های کاملی از دفتر کل را به همراه دارند و آنها را به صورت دسته‌ای به‌روزرسانی می‌کنند که بلوک نامیده می‌شود. سپس این بلوک‌ها در شبکه برای استخراج کنندگان دیگر منتشر می‌شود تا دفتر کل خود را به روز کنند. بلوک‌ها از طریق حل مشکلات رمزنگاری با استفاده از قدرت محاسباتی ایجاد می‌شوند، توسط ماینرها انجام می‌شود. 

همانطور که استخراج فیزیکی در دنیای واقعی منجر به یافتن دارایی توسط ماینر می‌شود، ماینرهای بیت کوین کش نیز با سکه‌های BCH تازه ضرب شده پاداش می‌گیرند. این امر موجب انتشار ارز می‌شود و در نتیجه حذف بانک‌های مرکزی خواهد شد.

چرا ماینرهای بیت کوین کش مهم هستند؟

 اهمیت استخراج بیت کوین کش

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، ماینرهای بیت کوین کش ستون فقرات شبکه هستند. زیرا نه تنها دفتر کل را به روز می‌کنند بلکه امنیت کل سیستم را تضمین می‌کنند. قبل از به وجود آمدن ارزهای دیجیتال مدرن، قبلا با مشکلی با نام «خرج مضاعف» روبرو بودیم. به معنی که دارندگان ارزدیجیتال می‌توانستند پول خود را دو بار خرج کنند؛ یک بار خودش را و یک بار کپی آن را. در واقع، هر دو گیرنده پول خود را دریافت می‌کردند، در حالی که گیرنده دوم کپی شده بود.

برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی‌افتد، هر تراکنش باید قبل از اینکه بدست طرف مقابل برسد، توسط ماینرها تایید می‌شود. یک تراکنش معتبر «هش شده» یا در بلاک چین کدگذاری می‌شود و برای استخراج‌کنندگان دیگر در شبکه شناور می‌شود تا سوابق خود را در دسته‌ای از بلاک‌ها به‌روزرسانی کنند. پس از تایید تراکنش، مبلغ از کیف پول فرستنده کسر شده و به گیرنده واریز می‌شود. دفتر کل به روز شده به هر ماینر اطلاعات یکسانی می‌دهد و بنابراین دیگر امکان استفاده از یک کوین دو بار امکان پذیر نخواهد بود.

برای اطمینان از اینکه ماینرها نیز صادق هستند و در شبکه بیت کوین کش تقلب نمی‌کنند، باید ثابت کنند که واقعاً برای آن کار کرده‌اند. این تایید با حل مسائل ریاضی تحت اجماع اثبات کار (PoW) انجام می‌شود. از آنجایی که ماینرها انرژی الکتریکی و زمان خود را صرف حل مسائل (معروف به هش) می‌کنند، پاداش‌های بلوک و کارمزد تراکنش‌های مربوطه دریافت می‌کنند. 

قدرت محاسباتی بیت کوین کش با هش در ثانیه‌ اندازه‌گیری می‌شود. هرچه ماینرها، قدرت محاسباتی بیشتری به شبکه اختصاص دهند، هش ریت بالاتری خواهند داشت. برای اطمینان از اینکه رقابت سخت باقی می‌ماند، BCH پیچیدگی مسائل ریاضی را با اضافه شدن ماینرها و قدرت بیشتر تنظیم می‌کند و در عین حال در صورت خروج ماینرها از شبکه، آن را کاهش می‌دهد. این کار باعث می‌شود زمان لازم برای تأیید یک بلوک ثابت بماند. 

محدودیت‌های استخراج بیت کوین کش

چالش‌های استخراج بیت کوین کش

بیت کوین کش فورک شبکه اصلی بیت کوین است. در اواخر بهار ۲۰۱۷، بیت کوین با مشکلات مقیاس پذیری مواجه بود. با افزایش محبوبیت آن، کل بلاک چین تحت فشار قرار گرفت. با سقف‌اندازه ۱ مگابایت در هر بلوک، تعداد تراکنش‌هایی که در هر بلوک برای شبکه قابل انجام بود با سرعت کم انجام می‌شد.

در جامعه توسعه دهندگان در مورد نحوه رسیدگی به این مشکل اختلاف نظر وجود داشت. یک گروه می‌خواست محدودیت‌ اندازه بلوک را به ۸ مگابایت افزایش دهد. این دو گروه هیچگاه باهم به توافق نرسیدند و راهشان از هم جدا شد و بیت‌کوین کش فصل جدید خود را در بلاک چین با‌اندازه بلاک بزرگ‌تر آغاز کرد که از آن زمان به ۳۲ مگابایت افزایش یافته است.

جدا از‌ اندازه بلوک، بیت کوین کش تمام محدودیت‌های استخراج زنجیره بیت کوین مادر خود را دارد. BCH از همان الگوریتم هش SHA-256 نیز استفاده می‌کند. این پاداش نیز تقریباً هر چهار سال یکبار به نصف کاهش می‌یابد. این میزان پاداش بلوک ۶.۲۵ BCH برای ماینرهاست. زمان تولید بلوک ۱۰ دقیقه‌ای با میزان دشواری استخراج متغیر ثابت در نظر گرفته می‌شود: هنگامی که قدرت هش بیشتری داشته باشد، مسائل ریاضی پیچیده بیشتری را در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه‌ای پیدا خواهید کرد. همچنین اگر هش ریت کاهش یابد، معادلات برای حفظ زمان ایجاد بلوک آسان‌تر می‌شوند.

جنبه‌های فنی استخراج بیت کوین کش

برای استخراج بیت کوین کش، ابتدا باید بدانید که هش چیست، چگونه می‌تواند بر توانایی شما برای استخراج  تأثیر بگذارد و در مورد آینده بیت کوین کش بیشتر بدانید.

هش ریت به چه معناست؟

معرفی هش ریت

هش ریت توانایی یا قدرت محاسباتی است که می‌تواند مسائل ریاضی مورد نیاز برای یافتن یک بلوک را حل کند. هش ریت یک شبکه بلاک چین، منعکس کننده کل قدرت محاسباتی است که به اکوسیستم اختصاص داده شده است. تعداد هش‌هایی که در هر ثانیه انجام می‌شود با h/s ‌اندازه گیری می‌شود.

چرا هش ریت بالاتر مهم است؟

هش ریت بالا به این معنی است که ماشین‌های ماینینگ شما قدرت محاسباتی بیشتری دارند و بنابراین شانس بیشتری برای حل معادلات و به دست آوردن پاداش برای استخراج موفقیت آمیز یک بلوک دارند. با پیوستن بیشتر کامپیوترها و ماینرها به شبکه، کل قدرت هش افزایش خواهد یافت. 

هش ریت همچنین می‌تواند به عنوان سلامت شبکه BCH تعبیر شود. تمرکززدایی به این معنی است که هیچ نهاد یا گروهی نمی‌تواند شبکه را در اختیار بگیرد. برای انجام این کار مستلزم کنترل اکثریت قدرت است. این حمله ۵۱% نامیده می‌شود. با هش‌های بالاتر، نقض امنیت دشوارتر است، زیرا به دلیل افزایش هزینه‌های سخت‌افزاری و در حال اجرا، انتخاب ۵۱ درصد از نرخ هش کاملا غیرعملی خواهد بود.

Hashrate چگونه‌اندازه گیری می‌شود؟

مانند تمام معیارهای مربوط به رایانه‌ها، هش ریت در مضرب ۱۰۲۴ در ثانیه‌اندازه گیری می‌شود، یعنی کیلو هش/ثانیه، مگا هش/ثانیه، تراهش/ثانیه و غیره. بیت کوین کش تقریباً ۱.۶ اگزاهش در ثانیه (۱.۶ Eh/s) است، به این معنی که ماینرها در حال محاسبه ۱.۶ کوینتیلیون محاسبات در ثانیه هستند.

قدرت پردازش: CPU و GPU

در روزهای اولیه استخراج بیت کوین، کامپیوترهای زیادی ماینینگ نمی‌کردند و می‌توان با دسکتاپ‌ها و لپ تاپ‌های معمولی با استفاده از قدرت CPU موجود، ماینینگ انجام داد. بعداً، همه متوجه شدند که کارت‌های گرافیک یا GPU آنها قدرتمندتر از CPU هستند و شروع به توسعه نرم‌افزار ماینینگ برای آن‌ها کردند.

با گذشت زمان، توسعه بیشتر و بیشتری در جامعه ماینینگ اتفاق افتاد و استخراج‌کنندگان شروع به استفاده از FPGA و دستگاه‌های محاسباتی اختصاصی به نام ASIC کردند تا عملکرد و کارایی استخراج را به حداکثر برسانند. این مورد برای BCH نیز صادق بوده و منجر به قدرت هش نجومی برای شبکه شده است. این بدان معنی است که برای رقابت منطقی برای پاداش بلاک، ماینرها به هش بسیار بالایی نیاز دارند.

برای استخراج سودآور بیت کوین کش به هش ریت نیاز است

هش ریت برای استخراج بیت کوین کش

حتی در پایین ترین نرخ هش، شبکه بیت کوین کش هرگز زیر نرخ پتاهاش/ثانیه ۱۸۵ سقوط نکرد. ASICها بالاترین قدرت هش را دارند و همیشه تنها راه استخراج BCH بوده‌اند، زیرا پس از تسلط ASIC‌ها از زنجیره اصلی بیت کوین جدا شد. انتخاب پلتفرم مناسب استخر استخراج یا استخراج ابری نیز پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و باید در انتخاب گزینه مناسب بسیار مراقب باشید، مبادا با ضرر مواجه شوید.

مزایای استخراج بیت کوین کش 

  • پاداش‌های بلاک می‌تواند بسیار سودآور باشد و به عنوان یک ماینر می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.
  • دریافت کارمزد تراکنش به عنوان پاداش برای ماینینگ موفقیت آمیز در نظر گرفته شده است.
  • انتخاب یک استخر استخراج امن و حرفه‌ای می‌تواند شانس شما را برای پاداش‌های بلوک افزایش دهد.
  • شبکه بیت کوین کش با تلاش‌های ماینینگ شما ایمن شده است.
  • ASIC‌های قدیمی هنوز هم می‌توانند دست دوم فروخته شوند، زیرا تقاضا برای شبکه‌های دیگر وجود دارد.

معایب استخراج بیت کوین کش

  • هش ریت بالا به این معنی است که اگر نتوانید رقابت کنید ممکن است با ضرر مواجه شوید.
  • ASIC‌ها به منبع تغذیه سنگین نیاز دارند که صورت حساب شما را افزایش می‌دهد.
  • استخرها می‌توانند پاداش شما را با توزیع بین اعضا کاهش دهند.

چطور استخراج بیت کوین کش را شروع کنیم؟

اکنون شما‌ ایده درستی از استخراج دارید. همانند نکات فنی آن مانند هش ریت را می‌دانید و می‌توانید پروژه استخراج بیت کوین کش خود را شروع کنید. اگر علاقه مند به استخراج از طریق ASIC هستید، چه به عنوان یک ماینر مستقل یا با پیوستن به یک استخر، باید بدانید که چه ریگ ماینری برای شما مناسب است.

بهترین سخت افزار استخراج بیت کوین کش

سخت افزار موردنیاز برای ماینینگ بیت کوین کش

هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب سخت‌افزاری که می‌خواهید بیت‌کوین کش استخراج کنید، باید سعی کنید قوی‌ترین ماشین‌ها را در اختیار داشته باشید زیرا شانس بیشتری برای یافتن موفقیت‌آمیز بلوک و به دست آوردن پاداش‌ها را فراهم می‌کنند. با این حال، عوامل دیگری مانند سرمایه گذاری اولیه، نیاز به خنک کننده و هزینه برق را نیز باید در نظر بگیرید. در ادامه چند ماشین استخراج بیت کوین کش آورده شده است که ممکن است برای شما جالب باشد.

برای مبتدیانی که آمادگی سرمایه گذاری هنگفت را ندارند، می‌توانید Avalon6 را با قیمتی در حدود ۶۵۰ دلار خریداری کنید. این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار چندان قدرتمند نیست و ۳.۵ Th/s پمپاژ می‌کند و هر ساعت ۱ کیلو وات برق مصرف می‌کند.

اگر فکر می‌کنید Avalon6 ممکن است برای شما مناسب نباشد، می‌توانید DragonMint T1 را بررسی کنید. این دستگاه یک ASIC مدرن‌تر است که می‌تواند تا ۱۶ Th/s قدرت هش بدهد اما انرژی بسیار بیشتری مصرف می‌کند. DragonMint T1 یک ماشین گران قیمت است و افزایش ۴.۵ برابری قدرت نسبت به Avalon6 تقریباً باعث سه و نیم برابر شدن قیمت آن شده و اکنون ۲۷۶۷ دلار در بازار قیمت گذاری شده است. تقاضا برای خرید این دستگاه بسیار بیشتر است و ممکن است مجبور شوید مدتی صبر کنید تا بتوانید آن را به بخرید.

می‌توانید با خرید Antminer S19 Pro، که شاید قوی‌ترین ASIC استخراج بیت‌کوین کش است، همه چیز را روی یک ریگ ماینینگ انجام دهید. این هیولا، هش ریت شگفت انگیز ۱۱۰ Th/s دارد. این قدرت بالا باعث افزایش قیمت آن شده است که اکنون S19 Pro در حدود ۳۷۷۰  دلار قیمت دارد.

می توانید با مقایسه میزان قدرت هش و مصرف انرژی این سه دستگاه ماینینگ، یکی را انتخاب کنید. از یک ماشین حساب ماینینگ خوب (بسیاری از آنها رایگان هستند) برای حساب و کتاب ابزارهای مورد نیاز خود استفاده کنید تا بدانید کدام ماشین بیشترین شانس را برای سودآوری به شما خواهد داد.

سایر هزینه‌هایی که باید در نظر گرفته شود

هزینه های ماینینگ بیت کوین کش

هزینه‌های دیگری در ارتباط با ماینرهای ASIC وجود دارد. اول از همه، باید بدانید که ماشین‌هایی مانند این موارد به عنوان واحدهای مستقل فروخته می‌شوند و بسیاری از آنها حتی منبع تغذیه ندارند. منبع تغذیه S1 Pro می‌تواند تا ۱۵۰ دلار به هزینه سرمایه گذاری شما بیفزاید.

موقعیت مکانی شما عامل مهم دیگری است. ابتدا چیزی که باید بررسی کنید این است که شرکت برق شما چقدر از شما هزینه دریافت می‌کند. کشورهای غربی تمایل دارند نرخ بالاتری داشته باشند و کشورهایی مانند چین کمترین نرخ را دارند. در مرحله دوم، سیستم ذخیره سازی و خنک کننده شماست. مناطق شهری گرمتر هستند و این می‌تواند با نیاز بیشتر به سرمایش برابر باشد. آب و هوای خنک‌تر می‌تواند به کاهش شدید این هزینه کمک کند، اما اگر ماشین‌های بزرگ‌تری بخرید که فن‌های سنگین‌تری دارند، می‌توان این هزینه را جبران کرد.

به احتمال زیاد شما قصد دارید به یک استخر استخراج بپیوندید، بنابراین مکان فیزیکی آنها را نیز بررسی کنید. استفاده از استخر استخراج باعث ارزان‌تر شدن ماینینگ می‌شود.

ماینینگ را شروع کنید!

با تمام گزینه‌های سخت افزاری که معرفی شده است، می‌توانید بلافاصله استخراج را شروع کنید. اکنون تنها چیزی که نیاز دارید یک کیف پول بیت کوین کش است که بتوانید جوایز خود و نرم افزار لازم برای اجرای ماشین‌ها را در آن ذخیره کنید. بیت کوین کش از همان رمزگذاری SHA-256 کد بیت کوین اصلی خود استفاده می‌کند و بنابراین، می‌توانید از هر نرم افزار استخراجی که برای آن طراحی شده است، استفاده کنید.

BTCMiner بسیار محبوب است. این دستگاه یک رابط USB دارد و به راحتی می‌توان آن را برای استخراج بیت کوین کش تنظیم کرد. CGMiner همچنین یک نرم افزار استخراج بسیار محبوب دیگری است که چند ویژگی پیشرفته مانند نظارت از راه دور دارد که به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های خود را از هر کجا که هستید، کنترل کنید. اگر کاربر اپل هستید، RPC Miner را نصب کنید.

اگر به استخر ماینینگ علاقه دارید، می‌توانید از BTC.com، F2Pool، ViaBTC و Bitcoin.com که تعدادی از بزرگترین استخرهای BCH هستند، بهره ببرید. برخی از آنها حتی امکان استخراج چند کوین را فراهم می‌کنند، بنابراین می‌توانید با پیوستن به سایر ارزهای دیجیتال نیز کسب درآمد کنید.

استخر استخراج بیت کوین کش 

قدرت تمرکززدایی به معنای ارتباط متقابل است و این چیزی است که استخراج‌کنندگان مدت‌هاست از آن بهره‌برداری می‌کنند. هش‌ریت‌های اگزا BCH به این معنی است که اگر فقط چند دستگاه ماینینگ در اختیار داشته باشید، احتمالاً هرگز سودی نخواهید برد. بهترین راه حل امروز برای ماینرها این است که دور هم جمع شوند و قدرت محاسباتی خود را تجمیع کنند، این کار Pool Mining نامیده می‌شود.

قدرت ترکیبی مزیت دریافت پاداش را به شما می‌دهد زیرا هش بالاتر استخر شانس بیشتری برای استخراج موفقیت آمیز یک بلوک به آن می‌دهد. با این حال، از آنجایی که شما فقط بخشی از قدرت را به عهده می‌گیرید، سهم شما از پاداش بسیار کمتر خواهد بود.

راه‌های دریافت پاداش با استخر ماینینگ بیت کوین کش 

سه راه برای دریافت پاداش از استخرهای ماینینگ وجود دارد: 

  • پرداخت به ازای هر سهم (PPS): ساده‌ترین روش، بدون در نظر گرفتن اینکه یک بلوک استخراج شده باشد یا خیر، پرداخت ثابتی بر اساس سهم ریگ‌هایتان درنظرگرفته می‌شود. این روش به شما یک جریان ثابت درآمد می‌دهد، اما حق سهم خود را در جوایز بلوک از دست می‌دهید.
  • پرداخت کامل به ازای هر سهم (FPPS): در FPPS، پرداخت ثابتی مانند همتای PPS آن، اما با نرخ پایین‌تر، درنظر گرفته می‌شود. این با به اشتراک گذاشتن هر گونه کارمزد تراکنش که استخر کسب می‌کند جبران می‌شود. پاداش‌های بلوک هنوز بخشی از این پرداخت نیستند.
  • پرداخت به ازای آخرین N سهم (PPLNS): یک سیستم پرداخت با ریسک بسیار بالاتر، PPLNS هیچ گونه پرداخت ثابت یا اشتراک کارمزد تراکنش را ارائه نمی‌دهد. فقط پاداش‌های بلوک واقعی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود. ریسک بالاتر با شانس پرداخت بیشتر جبران می‌شود.

کسب درآمد از طریق استخر ابری بیت کوین کش 

 استخر ابری بیت کوین کش

هنگامی که مشخص کردید به کدام استخر ملحق شوید، می‌توانید به سادگی به وب سایت آنها بروید و ثبت نام کنید. ثبت نام شما شامل دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه اتصال نرم افزار استخراج خود با استخر خواهد بود.

برای افرادی که هنوز می‌خواهند استخراج کنند اما سرمایه اولیه برای خرید و راه‌اندازی ماینرهای ASIC را ندارند، گزینه دیگری خواهند داشت: استخراج ابری. در استخراج ابری، شما قدرت محاسباتی را از شخص یا گروه دیگری اجاره می‌دهید و به صورت ماهانه (یا هفتگی/روزانه) پرداخت می‌کنید. 

شما قراردادی را برای یک دوره زمانی از پیش تعیین شده خریداری می‌کنید و مالک ASIC تمام ماینینگ را برای شما انجام می‌دهد. این قرارداد شامل تمام حقوق لازم و دسترسی به پاداش‌هایی است که ممکن است دریافت کنید. با این حال، توصیه ما این است که استخراج ابری تقریباً همیشه یک بند دارد که در آن ارائه‌دهنده هش می‌تواند قرارداد را در صورت صلاحدید فسخ کند، بنابراین به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

بیت کوین دات کام به غیر از استخراج استخر، بسته‌های مختلف استخراج ابری را نیز ارائه می‌دهد. پکیج سطح ورودی تقریباً ۱۴۰ دلار در سال با نرخ ۲ Th/s با بازده مورد انتظار ۱۹۷.۴۴ دلار برای شما هزینه دارد. بزرگترین پکیج آن تقریباً ۲۱۰۰ دلار هزینه خواهد داشت که ۳۰ Th/s را برای یک سال به شما ارائه می‌دهد و نزدیک به ۲۳۶۰ دلار هزینه دارد.

IQ Mining در حال حاضر بزرگترین پکیج را ارائه می‌دهد، قرارداد Diamond که یک پتاهاش کامل در هر ثانیه را به شما اختصاص می‌دهد، با هزینه ۷۶۰۵۰ دلار در سال و ۹۸۵۷۰ دلار به عنوان پرداخت به شما می‌دهد.

نحوه سرمایه گذاری در شرکت‌های ماینینگ 

استخراج برای همه مناسب نیست، چرا که دستیابی به سخت افزار مناسب و تامین انرژی آن می‌تواند نیاز به سرمایه  قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این، باید با عملیات استخراج در مقیاس صنعتی، مانند Riot Blockchain، Marathon Digital Holdings و Argo Blockchain رقابت کنید.

شرکت سرمایه گذاری در استخراج بیت کوین کش

یک راه ساده‌تر و ارزان‌تر برای کسب سود از استخراج، خرید سهام یکی از این شرکت‌های ماینینگ است. این کار به راحتی با ثبت نام در یک کارگزاری که سهام شرکت ماینینگ را ارائه می‌دهد، انجام می‌شود. 

در ادامه شرکت‌های پیشنهادی  برای سرمایه گذاری در استخراج بین کوین کش را آورده‌ایم. 

  1. استخراج بیت کوین کش با Riot Blockchain) RIOT)

Riot Blockchain امکان استخراج بیت کوین کش را دارد که بزرگترین مرکز استخراج و میزبانی بیت کوین آن در نیویورک و تگزاس واقع شده است و می‌توان گفت بزرگترین مرکز در آمریکا است. هدف این شرکت افزایش ظرفیت و نرخ هش با گسترش فعالیت‌های خود با خرید ماشین‌های استخراج بیشتر است.

سهام بلاک چین Riot در NASDAQ با RIOT لیست شده است. اگر می‌خواهید در این شرکت سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید به راحتی و با خیال راحت سهام RIOT را در برترین پلتفرم پیشنهادی ما در زیر خریداری کنید.

  1. eToro
  2. Capital.com

۲. هلدینگ دیجیتال ماراتون (MARA)

شرکت فناوری دارایی دیجیتال Marathon Digital Holdings از سال ۲۰۱۰، زمانی که شروع به جمع آوری پتنت‌های مرتبط با رمزگذاری کرد، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر ناوگان قابل توجهی از ماینرهای بیت کوین دارد و قصد دارد بزرگترین عملیات استخراج در آمریکای شمالی را ایجاد کند و هزینه‌های انرژی را پایین نگه دارد.

با خرید سهام MARA می‌توانید در هلدینگ دیجیتال ماراتون سرمایه گذاری کنید. مطمئن شوید که این سهام را بر روی یک پلتفرم تنظیم شده و معتبر خریداری کنید. بهترین و ایمن‌ترین پلتفرم این چنینی که سهام MARA را ارائه می‌دهد در زیر آمده است. 

  1. eToro
  2. Plus500
  3. Capital.com

۳. بلاک چین آرگو (ARB)

شرکت بلاک چین آرگو یک تیم پویا از کارشناسان ماینینگ و بلاک چین دارد که به نوآوری و خلاقیت جایزه می‌دهند. این شرکت از توسعه فناوری‌های بلاک چین حمایت می‌کند و از استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر برای ایجاد زیرساخت بلاک‌چین پایدار حمایت می‌کند.

Argo Blockchain همیشه به دنبال بهبود روش ایجاد ارزش برای سهامداران است و شما می‌توانید با خرید سهام ARB در شرکت سرمایه گذاری کنید. برای خرید سهام ARB می‌توانید به پلتفرم زیر مراجعه کنید. 

Capital.com

استخراج ۱ بیت کوین کش چقدر طول می‌کشد؟

میانگین زمان برای تولید یک بیت کوین کش حدود ۱۰ دقیقه است، اما این زمان برای ماشین‌های قدرتمند صدق می‌کند. سرعت استخراج بستگی به نوع سخت افزار استخراج بیت کوین شما دارد.

آیا استخراج BCH سودآور است؟

بله، استخراج بیت‌کوین کش همچنان سودآور است اگر هش ریت سخت‌افزار استخراج ۱۴۰.۰۰ TH/s، هزینه‌های برق و هزینه‌های استخر و تعمیر و نگهداری چندان بالا نباشد.

ماینینگ ۱ بیت کوین کش چقدر هزینه دارد؟

هزینه استخراج ۱ بیت کوین ۸۲۰۶.۶۴ دلار است. با در نظر گرفتن هزینه استخراج بیت کوین کش برای مراکز بزرگ استخراج و استخراج کنندگان انفرادی می‌تواند بین ۵۰۰۰ تا ۸۵۰۰ دلار باشد.

پس از استخراج کوین‌های خود را کجا ذخیره کنم؟

ارزهای دیجیتال به یک کیف پول نیاز دارند و BCH نیز به کیف پول نیاز دارد. انواع مختلفی از کیف پول‌های رمزنگاری وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinjournal
سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا