اخبار دوج کویناخبار شیبا اینو

برای افزایش ۲ درصدی قیمت شیبا و دوج کوین چقدر پول لازم است؟

بررسی داده‌های اطلاعاتی کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) به ما نشان می‌دهد که با توجه به عمق بازار (market depth) برای هر یک از ارزهای شیبا اینو و دوج کوین، چقدر سرمایه و نقدیندگی لازم است تا قیمت این دو رمزارز ۲ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، با بررسی جدیدترین داده‌های آماری مربوط به عمق بازار که توسط کوین مارکت کپ منتشر شده است متوجه می‌شویم که بازار SHIB/USDT در صرافی بایننس نسبت به سایر صرافی‌ها عمق بیشتری دارد. بررسی داده‌های عمق بازار به ما می‌گوید حدود ۷۷۵ هزار دلار نقدینگی می‌تواند باعث افزایش ۲ درصدی قیمت شیبا اینو در بایننس شود. در مقابل، کسر ۱.۱ میلیون دلار از بازار SHIB/USDT در بایننس می‌تواند باعث کاهش قیمت ۲ درصدی شود. 

داده‌های آماری برای جفت SHIB/USD کاملا متفاوت است. تزریق حدود ۵۴۶ هزار دلار می‌تواند باعث افزایش ۲ درصدی قیمت شیبا شود، در حالی که برداشت تقریبا ۷۵۹ هزار دلاری می‌تواند قیمت را به همان مقدار کاهش دهد.

داده‌های کوین مارکت کپ همچنین نشان می‌دهد که عمق بازار شیبا در تمام صرافی‌های دیگر، از جمله کوکوین (Kucoin) و کراکن (Kraken) بسیار کمتر از بایننس و کوین‌بیس (Coinbase) است. به عنوان مثال با در نظر گرفتن جفت SHIB/USDT در صرافی کوکوین، واریز ۲۶۳ هزار دلار و برداشت ۲۹۲ هزار دلار به ترتیب منجر به افزایش و کاهش قیمت ۲ درصدی می‌شود. برای اینکه قیمت درصد بیشتری رشد کند طبیعتا نقدینگی بیشتری مورد نیاز است. 

داده‌های مربوط به دوج کوین نیز به ما نشان می‌دهد که با تزریق ۱.۲۸ میلیون دلار و یا با برداشت ۱.۵۵ میلیون دلار در بازارهای بایننس می‌توانیم شاهد افزایش و یا کاهش ۲ درصدی قیمت DOGE/USDT باشیم. مقدار مورد نیاز برای افزایش ۲ درصدی قیمت دوج کوین در صرافی کوین بیس، ۱.۰۱ میلیون دلار است. از طرفی حدود ۱.۹ میلیون دلار نیاز است تا قیمت در بازارهای DOGE/USD در کوین بیس به میزان ۲ درصد سقوط کند.

در بازارهای عمیق‌تر که نقدینگی بالاتری دارند روندهای قیمتی منطقی‌تر و تغییرات کمتر هستند. با مقایسه عمق بازار دوج کوین و شیبا متوجه می‌شویم که دوج کوین نقدشوندگی بیشتری نسبت به شیبا دارد که نشان دهنده حجم بالاتری از خرید و فروش در این رمزارز است.

معمولا اختلاف قیمت در صرافی‌های مختلف توسط تریدرها شناسایی شده و این اختلاف با کمک آربیتراژ به حداقل می‌رسد. ذکر این نکته ضروری است که اطلاعات فوق تنها مرتبط با داده‌های بازار در روز جمعه بوده و برای بررسی‌های روزانه می‌توانید نمودار عمق بازار هر رمزارز را جداگانه بررسی کنید.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopotato
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا