اخبار ارزهای دیجیتال

سهام‌داران توییتر با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید این پلتفرم موافقت کردند

پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید پلتفرم توییتر از سوی سهامداران این شرکت رای مثبت گرفت. در این پیشنهاد، ماسک هر سهم توییتر را حدود ۱۲ دلار گرانتر از قیمت فعلی خریداری خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از The Block، سهامداران شرکت Twitter Inc به پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک، رای مثبت دادند. شرکت تسلا که ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی آن است، یکی از مهم‌ترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال است.

رای‌گیری مقدماتی در روز سه‌شنبه انجام شد و اکثریت سهامداران این شرکت به پیشنهاد فروش توییتر به ایلان ماسک رای موافق دادند. هر سهم توییتر هم‌اکنون با قیمت ۴۱.۹۲ دلار در بازار سهام معامله می‌شود در حالی که در پیشنهاد ایلان ماسک، ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم در نظر گرفته شده است.

علی‌رغم نیاز به موافقت سهامداران برای فروش، مشکل بزرگ‌تری بر سر راه این معامله قرار دارد. ایلان ماسک در ماه ژوئیه (تیر ۱۴۰۱) پیشنهاد خود را پس گرفت و معامله را فسخ کرد. او دلیل این کار را وجود نگرانی در خصوص فعالیت افسارگریخته بات‌ها و حساب‌های کاربری فیک در این شبکه اجتماعی دانست. در سوی مقابل، توییتر دادخواستی تنظیم کرد و ماسک را به دادگاه کشاند. توییتر ادعا می‌کند که طبق قرارداد منعقد شده با ماسک، وی یا باید معامله را پیش برد یا جریمه‌ای هنگفت بپردازد.

بناست جلسه دادگاه این مناقشه در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در دادگاه دادرسی ایالت دلاور (Delaware) برگزار شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا