اخبار آلت کوین ها

پنج آلت کوین برتر برای سال ۲۰۲۴ از نگاه استراتژیست معروف

مایکل ون دی پوپ، استراتژیست و تریدر شناخته‌شده ارزهای دیجیتال، پنج آلت کوین برتر محبوب خود در سال ۲۰۲۴ را معرفی کرد.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، مایکل ون دی پوپ در کانال یوتوب‌اش با ۱۶۲ هزار دنبال‌کننده؛ اعلام کرد که آلت کوین مورد علاقه او در سال جدید میلادی، اتریوم (ETH) است. این تحلیلگر معتقد است که پس از افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۳، نقدینگی بازار به سمت اتریوم سرازیر خواهد شد. در نتیجه این روند، قیمت اتریوم تا پایان سال جاری میلادی تا ۳۴۰۰ دلار بالا خواهد رفت.

او همچنین گفته که پایین‌ترین سطح جفت ارز اتریوم/بیت کوین (ETH/BTC) در سال ۲۰۲۴ حدود ۰.۰۴۹۱ BTC (معادل ۲۲۲۱ دلار) خواهد بود. قیمت این جفت ارز در حال حاضر، ۰.۰۵۳۲۲ BTC است. ون دی پوپ، معتقد است که در صورت قانونی شدن ETF بیت کوین در آمریکا، شاهد تایید ETF اتریوم نیز خواهیم بود. همین امر به صعودی شدن ارزش این رمزارز کمک خواهد کرد.

از سوی دیگر او تاکید کرد که ماهیت ضدتورمی اتریوم که با تغییر به مکانیسم اجماع اثبات سهام ایجاد شده، هنوز تاثیر خود را در قیمت این کوین نشان نداده است. در ادامه ون دی پوپ نشان داد که آربیتروم (Arbitrum)؛ راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم نیز در مقایسه با بیت کوین یک الگوی صعودی (ثبت سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر) را دنبال می‌کند. در حال حاضر قیمت جفت ارز آربیتروم/بیت کوین ۰.۰۰۰۰۳۹۳ BTC است. طبق پیش‌بینی ون دی پوپ آربیتروم می‌تواند تا ۲٫۹۳ دلار نیز افزایش پیدا کند.

آلت کوین محبوب دیگر ون دی پوپ برای سال ۲۰۲۴ توکن بومی دیگر راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم، یعنی آپتیمیزم (Optimism) است. او پیش‌بینی می‌کند، قیمت این رمز ارز بعد از جهش صعودی اخیر، تا سطح ۲٫۷۸ دلار اصلاح خواهد شد؛ اما طی ماه‌های بعدی تا ۴٫۵۰ دلار رشد خواهد کرد.

چهارمین آلت کوین فهرست این تحلیلگر، لینک (LINK) ارز بومی شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک است. این ارز در مقابل بیت کوین، الگویی صعودی (سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر) را نشان داده است. ون دی پوپ می‌گوید از نزدیک در حال دنبال کردن حرکات قیمت جفت ارز LINK/BTC است تا ببیند آیا می‌تواند از سطح مقاومت کلیدی ۲۰٫۳۶ دلار عبور کند؟ شکست این سطح مقاومتی، به معنی اوج‌گیری چشم‌گیر این کوین خواهد بود. در حال حاضر، جفت ارز LINK/BTC با قیمت ۱۵٫۷۱ دلار معامله می‌شود. آخرین آلت کوین پرسود در لیست ون دی پوپ برای سال ۲۰۲۴، رقیب جدید اتریوم، یعنی سویی (SUI) است. ون دی پوپ می‌گوید سویی، به اندازه رمز ارزهایی مانند فانتوم، آوالانچ و پالیگان، پتانسیل بالایی برای رشد در سال ۲۰۲۴ دارد. در حال حاضر، این ارز با قیمت ۰٫۸۶۵ دلار معامله می‌شود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۸

منبع
dailyhodl.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
قدیر
قدیر
3 ماه قبل

همش چرته از موقعی این داستان تودنیا سروکله اش پیدا شده وضع دنیا بدتر شده زندگی ها رو نابود کرده خدا میدونه اصلا چیز بدرد بخوری نیست این ارز دیجیتال

دکمه بازگشت به بالا