اخبار آلت کوین ها

۷۵۰ میلیون دلار ارز دیجیتال تا یک ماه آینده آزاد می‌شود

به گفته سایت ردیاب داده Token Unlocks، انتظار می‌رود پلتفرم‌های DYdX، آپتیمیزم (Optimism)،‌ ۱inch و آپتوس (Aptos) تا ماه دسامبر و در آزادسازی توکن‌های خود، بیش از ۷۵۰ میلیون دلار توکن قفل شده را آزاد کنند. آزادسازی توکن صرافی غیرمتمرکز dYdX تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار از کل این مبلغ برای ماه دسامبر را تشکیل می‌دهد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، قرار است حدود ۷۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال واگذار شده به کاربران در ماه دسامبر آزاد شده و در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در میان پروژه‌هایی که توکن‌های قفل شده خود را آزاد می‌کنند، صرافی غیرمتمرکز dYdX بیشترین مقدار را آزاد خواهد کرد. انتظار می‌رود این صرافی در ماه دسامبر قفل ۱۵۰ میلیون توکن را باز کند و این توکن‌ها به سرمایه‌گذاران، بنیانگذاران و کارمندان اختصاص داده شده است. این گروه‌ها طبق شرایط یا چارچوب زمانی توافق شده توکن‌های خود را دریافت می‌کنند. ارزش این توکن‌ها با توجه به قیمت روز DYDX آنها تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار است.

در ابتدا قرار بود توکن‌های صادر شده توسط dYdX در ماه فوریه آزاد شوند. با این حال، این صرافی در ماه ژانویه اعلام کرد که بازه قفل آنها تمدید خواهد شد. این توکن‌ها به‌ جای تاریخ انتشار اولیه خود اکنون قرار است در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲ ظهر به وقت هماهنگ جهانی (UTC) عرضه شوند. پس از بازگشایی اولیه در ماه دسامبر، این شرکت توکن‌های بیشتری را بین ژانویه ۲۰۲۴ و ژوئن ۲۰۲۴ آزاد خواهد کرد.

توییت dydx

به غیر از dYdX، پروژه‌های دیگری نیز قرار است به زودی توکن‌های تخصیص داده شده خود را آزاد یا عرضه کنند. با توجه به داده‌های ارائه شده توسط ردیاب Token Unlocks، آپتیمیزم، شبکه لایه دوم اتریوم نیز قرار است ۲۴ میلیون توکن آپتیمیزم (OP) به ارزش حدود ۴۱ میلیون دلار را در ۳۰ نوامبر آزاد کند.

علاوه بر dYdX و آپتیمیزم، پروتکل مالی غیرمتمرکز ۱inch Network نیز حدود ۹۸ میلیون توکن وان اینچ (۱INCH) را در تاریخ ۱ دسامبر آزاد خواهد کرد. ارزش این توکن‌ها در زمان نگارش این خبر حدود ۳۳ میلیون دلار است.

در همین حین، پروژه بلاک چینی اثبات سهام آپتوس هم یکی از پروژه‌هایی خواهد بود که تعداد قابل‌توجهی توکن را در ماه دسامبر آزاد می‌کند. داده‌های Token Unlocks نشان می‌دهند که در تاریخ ۱۲ دسامبر، آپتوس تقریبا ۲۵ میلیون توکن APT به ارزش نزدیک به ۱۸۰ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

منبع
cointelegraph.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
خدامراد رضایی
خدامراد رضایی
5 ماه قبل

باسلام بنده مقداری dydx دارم این آزاد سازی خوبه یا بده نگه دارم یا بفروشم لطفا راهنمایی میکنید تسکر

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام
ما تحلیل یا پیشنهاد معاملاتی دقیقی در این خصوص نمیتوانیم ارائه دهیم. اما به طور کلی با آزادسازی توکن، به دلیل افزایش عرضه ممکن است برا مدتی قیمت یک ارز کاهش یابد.
البته این مساله قطعیتی ندارد و به برنامه ریزی تیم هر پروژه بستگی دارد.

دکمه بازگشت به بالا