اخبار بیت کوین

آرتور هیز سقوط بیشتری را برای بیت کوین پیش‌بینی کرد!

آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیر عامل سابق BitMEX پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا قبل از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) به شدت سقوط خواهد کرد. 

به گزارش والکس و به نقل از zycrypto، قیمت بیت کوین بالاخره حمایت مهم ۴۰ هزار دلاری را از دست داد و با تقویت فشار فروش تا ۳۹۱۰۰ دلار سقوط کرد. در حالی که روند نزولی در کل بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد، آرتور هیز، بنیان‌گذار صرافی بیتمکس و فعال حوزه ارزهای دیجیتال می‌گوید که این پایان کار نیست.

سقوط بیت کوین تا حد زیادی به خروج سرمایه از صندوق ETF اسپات بیت کوین شرکت گری اسکیل مرتبط است که در خبرهای قبلی ابعاد مختلف آن را بررسی کردیم. علاوه‌بر این، تحلیلگران کریپتو کوانت اخیرا تاکید کردند که بیت کوین در حال حاضر در مرحله توزیع توسط کوین‌های قدیمی قرار دارد و دارایی‌ها هنوز به طور کامل بین سرمایه‌گذاران خرده فروشی توزیع نشده است. آن‌ها همچنین گفتند که نهنگ‌های تاثیرگذار Bitfinex موقعیت‌های اهرمی خود را بسته‌اند که منجر به افزایش قابل‌توجه ذخیره تتر (USDT) در این پلتفرم شده است. این تحلیلگران همچنین خاطرنشان کردند که اصلاح کوتاه مدت را برای بیت کوین پیش بینی می‌کنند و در عین حال بر ادامه چرخه بلند مدت بازار صعودی تا رسیدن به توزیع کامل تاکید دارند.

ریزش بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

آرتور هیز می‌گوید که سرمایه‌گذاران باید برای سقوط بیشتر قیمت بیت کوین آماده شوند. با وجود ریزش دردناک برای خریداران خرد،  هیز همچنان نسبت به آینده نزدیک بدبین است. او در توییتی کاهش بیشتر به زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلار را پیش‌بینی کرد که امروز صبح این اتفاق افتاد و قیمت تا زیر ۳۹ هزار دلار نیز سقوط کرد. هیز همچنین توضیح داد که روند نزولی تا ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) ادامه خواهد داشت و موضع نزولی خود را با بدتر شدن نقدینگی در سیستم مالی مرتبط کرد. دلیل انتخاب این تاریخ این است که ما در آن زمان به اطلاعیه بازپرداخت سه‌ماهه خزانه‌داری آمریکا می‌رسیم. کالین وو، خبرنگار ارزهای دیجیتال حدس زد که هیز ممکن است گزینه‌های فروش مارس (فروردین) در Deribit را با نرخ ۰.۰۲۵ بیت کوین به ازای هر سهم خریداری کرده باشد که در مجموع به ۵ بیت کوین می‌رسد.

منبع: zycrypto

آخرین هشدار هیز درباره اصلاح ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت بود که در این ماه منتشر شد و دلیل آن کاهش نقدینگی عنوان شد. در مقاله Substack، او ریسک‌های بانک‌های ایالات متحده را برجسته کرد و پیش‌بینی کرد که تراز برنامه بازخرید معکوس فدرال رزرو از اوج پایان سال ۲۰۲۲ که بیش از ۲.۵ تریلیون دلار بود، تا مارس (فروردین) به ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت. با پایان برنامه تأمین مالی بانکی اضطراری، وی خاطرنشان کرد که بانک‌ها باید تا ۱۲ مارس وجوهی را برای اوراق خزانه تضمین کنند که به طور بالقوه منجر به ورشکستگی بیشتر می‌شود و این موضوع قطعا بر بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد.

با این وجود، مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe) تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال و بنیانگذار MN Trading، این اصلاح را طبیعی می‌داند و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که خرید با کاهش قیمت را در نظر بگیرند.

مایکل ون دی پوپ نوشت: 

بیت کوین در محدوده پایین قرار دارد و در واقع در منطقه‌ای است که باید انباشته شود. این بدان معناست که آلت کوین‌ها در مراحلی هستند که باید خریداری شوند، زیرا این کاهش ۲۰ تا ۴۰ درصدی یک فرصت عالی است.
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
zycrypto.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا