اخبار ارزهای دیجیتال

صدور حکم CZ بنیانگذار صرافی بایننس، به ماه آوریل موکول شد

در ابتدا قرار بود صدور حکم برای مدیر عامل سابق بایننس در ۲۳ فوریه صورت گیرد. ولی بنا به دلایلی این صدور حکم به تعویق افتاد و به ماه آوریل موکول شد. طبق این حکم، ژائو با محکومیت ۱۸ ماهه زندان مواجه است، در حالی که دادستان‌های ایالات متحده به دنبال افزایش زمان محکومیت هستند.

به گزارش والکس و به نقل از TheBlock، دادگاه فدرال سیاتل اعلام کرد حکم چانگ پنگ ژائو بنیانگذار و مدیر عامل سابق بایننس، به اتهام پولشویی، به ۳۰ آوریل موکول شد. تاریخ اصلی صدور حکم ژائو ۲۳ فوریه تعیین شده بود.

پس از تحقیقات طولانی توسط مقامات ایالات متحده، ژائو به نقض قانون رازداری بانکی اعتراف کرد و نوامبر سال گذشته از نقش خود به عنوان مدیر عامل بایننس استعفا داد. این پذیرش به عنوان بخشی از یک توافق گسترده‌تر صورت گرفت که طی آن قرار شد بایننس با دولت ایالات متحده به مبلغ ۴.۳ میلیارد دلار تسویه حساب کند. علاوه‌براین، ژائو به جریمه شخصی ۵۰ میلیون دلاری رضایت داد.

در حال حاضر، ژائو به قید وثیقه ۱۷۵ میلیون دلاری در ایالات متحده آزاد است. در دسامبر گذشته، دادگاه فدرال ایالات متحده ممنوعیت سفر ژائو را صادر کرد و درخواست وی برای بازدید به دبی را رد کرد.

ژائو طبق دستورالعمل‌های فدرال با محکومیت ۱۸ ماهه زندان مواجه است، در حالی که دادستان‌های ایالات متحده استدلال می‌کنند که ممکن است حداکثر ۱۰ سال به زمان محکومیت مدیر عامل سابق بایننس اضافه شود.

دادستان‌ها در گزارشی در نوامبر گفتند که واقعیت این است که محدوده دستورالعمل‌ها ممکن است تا ۱۸ ماه باشد، اما ایالات متحده آزاد است تا به صورت قانونی برای هر جرمی تا حداکثر ۱۰ سال زندان تعیین کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا