اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

پیش‌بینی قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و تون کوین (TON)؛ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

شاخص S&P 500 (SPX) از پایین‌ترین حد خود در هفته بهبود پیدا کرد تا هفته را با ثبات به پایان برساند. بیت کوین
نیز بهبود مشابهی را از پایین‌ترین سطح هفتگی خود تجربه کرد و این هفته را با سود نهایی حدود ۱٪ به پایان رساند. در نتیجه، شکست خرس‌ها نشان می‌دهد که سطوح پایین‌تر در حال جذب خریداران هستند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، خرس‌ها سعی کردند اصلاح قیمت بیت کوین را در ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) عمیق تر کنند، اما گاوها در کاهش قیمت‌ها خرید کرده و سعی می کنند قیمت را بالاتر از سطح روانی ۶۰٬۰۰۰ دلار نگه دارند. شاخص ترس و طمع کریپتو که در ۶ آگوست (۱۶ مرداد) به ۱۷ از ۱۰۰ رسید، در ۹ آگوست (۱۹ مرداد) به ۴۸ از ۱۰۰ افزایش یافت و دوباره در ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) به ۲۵ از ۱۰۰ یعنی به منطقه ترس شدید بازگشت.

سوال مهم این است که آیا بهبود قیمت ادامه خواهد داشت؟ جریان‌های ورودی به ETFهای اسپات بیت کوین در چند روز گذشته نابهنجار بوده است که نشان‌دهنده عدم اطمینان در بین سرمایه‌گذاران است. یکی دیگر از فاندامنتال‌های منفی در کوتاه مدت این است که بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل آنچین لوک آنچین (Lookonchain) به نظر می‌رسد موسسات و نهادها خرید استیبل کوین خود را موقتا متوقف کرده‌اند.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۱ مرداد) موفق به عبور از میانگین‌های متحرک نشد و این امر نشان می‌دهد خرس‌ها حاضر نیستند بدون مبارزه تسلیم شوند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

سطح ۵۵٬۷۲۴ دلار حمایت حیاتی است که باید در جهت نزولی مراقب آن بود. اگر این سطح به پایین شکسته شود، نشان می‌دهد احساسات منفی باقی مانده و معامله‌گران در رالی‌ها می‌فروشند. این امر درها را برای ریزش به ۴۹٬۰۰۰ دلار باز می‌کند.

در مقابل، اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک برسانند، نشانه خرید در کاهش قیمت خواهد بود. در این صورت، ممکن است قیمت BTC به سمت ۷۰٬۰۰۰ دلار حرکت کند. انتظار می‌رود فروشندگان به شدت از منطقه ۷۰٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار دفاع کنند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۴۴۹,۹۹۹,۹۹۸.۰۰ تومان
$ ۵۷,۹۷۷.۴۲۰ -۳.۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

پیش‌بینی قیمت اتریوم

گاوها به سختی می‌توانند قیمت اتریوم را به بالای سطح ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی در ۲٬۷۵۳ دلار برسانند، اما اجازه نداده‌اند قیمت به زیر ۲٬۵۰۰ دلار کاهش یابد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم

اگر خریداران بر مانع ۲٬۷۲۴دلار غلبه کنند، اتریوم احتمالا به ۲٬۸۵۰ دلار می‌رسد. انتظار می‌رود این سطح فروش خوبی را توسط خرس‌ها جلب کند، اما اگر گاوها پیروز شوند، قیمت ممکن است به SMA ۵۰ روزه (۳٬۱۴۵ دلار) برسد.

از سوی دیگر، اگر قیمت از ۲٬۸۵۰ دلار کاهش یابد، این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها این سطح را به مقاومت تغییر داده‌اند. در این صورت، احتمال کاهش قیمت به سمت حمایت قوی ۲٬۵۰۰ دلار و سپس به ۲٬۳۰۰ وجود دارد.

قیمت اتریوم
اتریوم Ethereum (ETH)
۱۳۶,۵۵۲,۶۶۰.۰۰ تومان
$ ۲,۲۹۰.۰۰۰ -۳.۵۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان اتریوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید اتریوم

پیش‌بینی قیمت تون کوین

خریداران نتوانستند قیمت تون کوین (TON) را به بالاتر از SMA ۵۰ روزه (۶.۹۷ دلار) برسانند که نشان دهنده فروش در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه قیمت تون کوین

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۴۱ دلار) مسطح شده و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه‌وتقاضاست. خریداران باید قیمت را به بالاتر از SMA ۵۰ روزه برسانند تا دست بالا را داشته باشند. در این صورت، قیمت TON ممکن است تا ۷.۶۵ دلار و در نهایت به ۸.۲۹ دلار افزایش یابد.

در سمت نزول، اولین حمایت در قیمت ۶ دلار قرار دارد. اگر این سطح شکسته شود، ممکن است فروش افزایش یافته و تون کوین به ۵.۲۶ دلار کاهش یابد.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۲۴,۹۹۲.۰۰ تومان
$ ۵.۴۲۷ -۴.۱۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا