اخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

گلس نود: قیمت بیت کوین به زودی به ۷۲ هزار دلار بازمی‌گردد

گلس نود در تجزیه و تحلیل خود از بیت کوین، رشد احتمالی قیمت تا ۷۲ هزار دلار را پیش‌بینی کرده و گفته که میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در سطح ۶۲ هزار دلار از این دارایی دیجیتال حمایت می‌کند. کارشناسان گلس نود پیش بینی می‌کنند، اصلاح کوتاه‌مدت قیمت BTC فرصت مناسبی برای خرید ایجاد می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از coingape، بر اساس تجزیه و تحلیل گلس نود (Glassnode) از بازار کریپتو، بنیان‌گذاران این شرکت دیدگاه خود را در مورد بازگشت احتمالی قیمت بیت کوین (BTC) ارائه کردند. آنها از رشد بالقوه قیمت تا ۷۲ هزار دلار خبر دادند و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه را در ۶۲ هزار دلار به عنوان یک سطح حمایت کلیدی در بازار بیت کوین می‌دانند.

حمایت EMA 50 از BTC

میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در شرایط فعلی به عنوان یک سطح حمایتی مهم برای بیت کوین عمل می‌کند که نشان‌دهنده تمایل زیاد معامله‌گران به خرید است. EMA 50 را می‌توان به عنوان یک کف در نظر گرفت که به جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت کمک می‌کند. در این سطح، سرمایه‌گذاران نسبت به حرکات بیت کوین اطمینان دارند و این امر می‌تواند منجر به بازگشت قیمت شود. تحرکات بازار در این مقطع برای درک حرکات بعدی قیمت بیت کوین بسیار مهم است.

میانگین متحرک نمایی در کوتاه‌مدت روند خرید را نشان می‌دهد، در حالی که این شاخص در بلند‌مدت نشان‌دهنده فروش معامله‌گران است. این رفتار متضاد بین EMA‌ها، تصویر واضح‌تری از شرایط فعلی بازار ارائه می‌کند. بازار پس از رشد قابل‌توجه و ۹۲ درصدی بیت کوین طی شش هفته حالا در حال تثبیت است. درک چنین اطلاعاتی برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سنجش حرکات آتی هستند ضروری است.

چارت روزانه BTC/USD
چارت روزانه BTC/USD

فاز تثبیت بیت کوین: بهینه‌سازی پوزیشن‌ها برای بازگشت قیمت

با توجه به این اطلاعات، بنیان‌گذاران گلس نود یک رویکرد استراتژیک را برای سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرده‌اند. آنها از کاهش کوتاه‌مدت قیمت بیت کوین به عنوان فرصت‌های خرید با‌ارزش حمایت می‌کنند. استفاده از این استراتژی در طول فاز تثبیت مداوم در روند صعودی BTC کمک‌کننده است.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۷۶۳,۷۶۳,۷۶۹.۰۰ تومان
$ ۶۱,۶۶۴.۱۰۰ -۱.۴۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

گلس نود پیشنهاد می‌کند با اتخاذ چنین رویکردی، سرمایه‌گذاران می‌توانند پوزیشن‌های خود را بهینه کرده و از بازگشت احتمالی قیمت نهایت استفاده را ببرند. کارشناسان گلس نود همچنین خرید در کف را به عنوان یک استراتژی کاربردی در طول تثبیت بازار پیشنهاد می‌کنند و این دست از اصلاحات را به عنوان فرصت‌هایی برای بهبود پوزیشن‌ها قبل از آغاز حرکات صعودی در نظر می‌گیرند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا