اخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

بیت کوین و بازار کریپتو تحت تأثیر رویدادهای اقتصاد کلان آتی در این هفته قرار دارند. دو رویداد کلان اقتصادی را پیش رو داریم که می تواند بیت کوین را تقویت کند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو پس از تصمیم‌گیری نرخ بهره (نشست FOMC) که هر دو در ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) قرار دارند، می‌تواند به خروج بیت کوین از محدوده نوسانی خود کمک کند.

سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی افزایش یابد که می‌تواند دلیل خریدهای هفته گذشته را توضیح دهد. گزارش جریان هفتگی صندوق CoinShares در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) نیز بیش از ۲ میلیارد دلار ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال را نشان می‌دهد. این باعث شد کل ورودی پنج هفته‌ای محصولات سرمایه‌گذاری دیجیتال به ۴.۳ میلیارد دلار افزایش یابد.

صندوق‌های ETF بیت کوین نیز بین ۳ و ۷ ژوئن (۱۴ و ۱۸ خرداد) ۲۵٬۷۲۹ بیت کوین به دست آوردند که کمی کمتر از ۲۹٬۵۹۲ بیت کوین خریداری شده در ماه می است. خرید در هفته اول ژوئن معادل تقریبا ۲ ماه عرضه ماینینگ بیت کوین بود که نشان می‌دهد تقاضا از عرضه پیشی گرفته است.

تحلیل قیمت بیت کوین

علی رغم ریزش بیت کوین به سطح ۶۷٬۹۰۰ دلار، گاوها در تلاش هستند تا بیت کوین را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۸٬۷۲۶ دلار) سوق دهند. اما در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در حدود ۶۸٬۳۹۸ دلار است. این امر نشان‌دهنده عدم خرید تهاجمی در سطوح فعلی است.

نمودار روزانه بیت کوین

خرس ها نیز در تلاش برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه موفق بودند. اگر آنها قیمت را زیر این سطح نگه دارند، قیمت BTC ممکن است به SMA 50 روزه (۶۵٬۹۰۶ دلار) سقوط کند. این سطح احتمالا با خرید قوی از سوی گاوها مواجه خواهد شد، زیرا ماندن قیمت زیر SMA 50 برتری کوتاه مدت را به نفع خرس‌ها متمایل خواهد کرد. در این صورت احتمال ریزش تا ۶۰٬۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۷۳۷,۶۲۶,۵۵۰.۰۰ تومان
$ ۶۲,۰۰۰.۰۰۰ ۱.۲۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

منطقه ۷۲٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار نیز مقاومت مهمی است است که باید مراقب آن باشیم. اگر خریداران بر این منطقه غلبه کنند، بیت کوین می‌تواند شتاب صعودی بیشتری گفته و به ۸۰٬۰۰۰ دلار و در نهایت به ۸۸٬۰۰۰ دلار برسد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا