اخبار ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

صرافی بیترکس (Bittrex) بسته شد؛ کاربران دارایی خود را برداشت کنند

بیترکس گلوبال (Bittrex Global) اعلام کرد که تمام فعالیت‌های معاملاتی این صرافی در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) متوقف خواهد شد. 

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، صرافی بیترکس گلوبال قبلا اعلام کرده بود که فقط فعالیت‌های ایالات متحده را تعطیل می‌کند اما حالا از توقف تمام عملیات‌های معاملاتی و خدمات خود خبر داده است. 

بیترکس در اطلاعیه خود نوشت: 

با کمال تاسف اعلام می‌کنیم که Bittrex Global تصمیم گرفته است که فعالیت‌های خود را متوقف کند. این تصمیم ساده گرفته نشده و ما سختی‌هایی را که ممکن است برای مشتریان ارزشمندمان داشته باشد درک می‌کنیم.

این شرکت اعلام کرد که بعد از تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر)، کاربران فقط می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند. اطلاعیه بیترکس توضیح می‌دهد که کاربران نمی‌توانند دلار آمریکا برداشت کنند پس لازم است که موجودی خود را قبل از ۴ دسامبر به یورو (EUR) یا ارز دیجیتال تبدیل کنند. همچنین این بیانیه خاطرنشان می‌کند که هنوز تاریخ نهایی یا ضرب العجلی برای برداشت دارایی‌ها تعیین نشده است اما اگر مدیران شرکت چنین تصمیم بگیرند لازم است تا کاربران در اسرع وقت وجوه را برداشت کنند. 

بیترکس گلوبال تمام فعالیت‌های توسعه و ارتقا خود را نیز فورا متوقف می‌کند و دیگر هرگز هیچ خدمتی را ارائه نخواهد کرد پس کاربران نباید وجهی را به این صرافی واریز کنند چرا که ممکن است برای همیشه دارایی خود را از دست بدهند. 

صرافی بیترکس گلوبال پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد فعالیت‌های آمریکا را در ماه آوریل به دلیل چالش‌های نظارتی در این کشور متوقف کند. همچنین این شرکت قبلا درخواست ورشکستگی خود را ثبت کرده بود. بیترکس در آن زمان اعلام کرد که به فعالیت صرافی جهانی خود ادامه خواهد داد اما حالا همه چیز برای همیشه تعطیل خواهد شد. 

بیترکس درباره عواملی که منجر به اتخاذ چنین تصمیمی شده است توضیح نداد. در ماه آگوست، این شرکت به توافقی برای تسویه ۲۴ میلیون دلاری با تنظیم کننده‌های اوراق بهادار در مورد Bittrex Global و همتای آمریکایی‌اش دست یافته بود. کاهش حجم معاملات ممکن است بخشی از دلیل انتخاب شرکت برای توقف فعالیت‌ها باشد. داده‌های کنونی سایت کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که بیترکس حجم معاملات روزانه نسبتا متوسطی، معادل ۵.۱ میلیون دلار داشته است. این در حالی است که دو سال پیش، در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱، این شرکت شاهد حجم معاملات روزانه تا بیش از ۱۴۱ میلیون دلار بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
cryptoslate.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا