اخبار ارزهای دیجیتال

موجودی گوشی سولانا در آمریکا به پایان رسید؛ داستان ایردراپ توکن بونک چه بود؟

ارزش ایردراپ BONK هم‌اکنون از قیمت تلفن همراه سولانا نیز بیشتر شده و این یک فرصت آربیتراژ تکرارنشدنی را برای کاربران رقم زده است. این امر فروش تلفن‌های همراه Saga را در عرض ۴۸ ساعت تا ۱۰ برابر افزایش داد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، گوشی هوشمند Saga سولانا که پیش از این عملکرد ضعیف و کمتر از حد انتظاری را از خود نشان داده بود، حالا از لحاظ فروش رشد ناگهانی و چشمگیری را تجربه کرده است.

این پیشرفت غیرمنتظره عمدتاً به جذابیت روزافزون توکن BONK، یک میم کوین در بلاک چین سولانا نسبت داده می‌شود.

فروش گوشی Saga سولانا با ایردراپ BONK افزایش یافت

این وضعیت منحصربه‌فرد با اطلاعیه‌ای در مورد ایردراپ ۳۰ میلیون توکن BONK آغاز شد. این تعداد توکن به طور انحصاری به کسانی که برنامه Bonk را از طریق فروشگاه dApp تلفن همراه Saga دانلود می‌کنند، ارائه می‌شود.

این فرصت به دلیل افزایش اخیر ارزش بازار BONK سودآورتر هم شده است. ارزش این ایردراپ حدود ۹۲۶ دلار تخمین زده شده که ۳۲۷ دلار از قیمت فروش ۵۹۹ دلاری این گوشی بیشتر است.

این تفاوت قیمت یک فرصت آربیتراژ غیرقابل انکار را برای کاربران ایجاد کرده، به طوری که حالا ارزش این ایردراپ از هزینه‌ای که یک فرد برای خرید این گوشی خواهد کرد هم پیشی گرفته است. چنین چیزی تعداد زیادی از علاقه‌مندان به سولانا را به سمت خرید تلفن همراه Saga کشانده و فروش آن تنها در عرض ۴۸ ساعت بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.

راج گوکال (Raj Gokal)، یکی از بنیانگذاران سولانا، این رشد چشمگیر فروش گوشی سولانا را در رسانه‌های اجتماعی گزارش داده و اشاره می‌کند که احتمالاً موجودی این تلفن همراه قبل از پایان سال جاری میلادی به اتمام خواهد رسید.

این افزایش فروش به قدری قابل توجه بوده که آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، یکی دیگر از بنیانگذاران سولانا، به فکر افزایش قیمت گوشی Saga است.

گوشی هوشمند Saga در ابتدا آمار فروش ضعیف و چشم‌انداز مبهمی داشت و اکنون پیشرفت قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

این تلفن هوشمند مجهز و مبتنی بر بلاک چین که با ویژگی‌های خاصی اعم از ذخیره‌سازی امن رمزارز روی سخت‌افزار خود طراحی شده بود، زمانی ۱۰۰۰ دلار قیمت داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف خود پس از عرضه در بازار، به ۵۹۹ دلار کاهش یافت.

هیجان ایردراپ بونک در شبکه‌های اجتماعی

توکن BONK، همتای دوج کوین و یک میم کوین با الهام از نماد سگ در بلاک چین سولانا، نقشی اساسی در افزایش فروش تلفن همراه Saga ایفا کرده است.

در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر)، یکی از کاربران X با آیدی NFTflooooo@ که اخیراً گوشی Saga را خریداری کرده بود، در این پلتفرم از تجربه خود در زمینه دریافت ۳۰ میلیون توکن Bonk سخن گفته است.

این فرآیند به اشتراک‌گذاری تجربیات در سرور دیسکورد Saga نیز منعکس شده است، جایی که کاربران جدید این گوشی مشتاقانه درباره خرید خود و دریافت ایردراپ مورد انتظار BONK به بحث پرداخته‌اند.

شخصی که ادعا می‌کند کارمند Solana Mobile است، روند دریافت این ایردراپ را در سرور دیسکورد این گوشی روشن کرده است.

ایردراپ BONK با دانلود برنامه BONK از اپ استور سفارشی‌سازی شده Saga، یک پلتفرم دانلود و استفاده از برنامه‌های ارزهای دیجیتال، قابل دسترسی و دریافت است. برای واجد شرایط شدن دریافت این ایردراپ، کاربر باید یک تلفن همراه Saga داشته باشد و یک توکن «Genesis» از طریق فروشگاه dApp سولانا ضرب کند.

کارمندی به نام جکس (Jax) در ادامه گفت:

ایردراپ BONK همیشگی نخواهد بود و بالاخره توزیع آن به پایان می‌رسد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۶ / ۵. مجموع آرا: ۵

منبع
cryptopotato.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا