اخبار بیت کوینمنتخب سردبیر

اکتبر قرمز؛ بیت کوین در آستانه سقوط به زیر ۶۰ هزار دلار!

ماه “Uptober” (اصطلاحی برای ماه اکتبر که معمولاً صعودی است) حداقل تا الان نتوانسته پیش‌بینی‌های خوشبینانه را تحقق بخشد، چرا که بیت‌کوین با افت شدید مواجه شده و حتی دیروز به ۶۰ هزار دلار رسید. آلت‌کوین‌ها هم وضعیت مشابهی دارند و بسیاری از آن‌ها با کاهش قیمتی بین ۵ تا ۶ درصد روبرو شدند؛ از جمله اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، لینک (LINK)، آواکس (AVAX) و دیگر ارزها.

آیا بیت‌کوین ۶۰ هزار دلار را از دست می‌دهد؟

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف،روز یکشنبه بیت‌کوین بعد از یک هفته قوی که در آن حدود ۱۰ درصد افزایش یافته بود، به بیش از ۶۶ هزار دلار رسید. اما خرس‌های بازار به سرعت حضور خود را یادآوری کردند و در روزهای بعد شروع به فشار به سمت پایین کردند. پس از کاهش به ۶۳ هزار دلار در روز دوشنبه و ۶۰,۲۰۰ دلار در روز سه‌شنبه، دیروز بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار (در صرافی Bitstamp) رسید. در ابتدا، گاوهای بازار توانستند از این سطح دفاع کنند و قیمت در میانه روز به بیش از ۶۲ هزار دلار بازگشت. اما این روند طولی نکشید و دوباره کاهش یافت و اکنون در حدود ۶۰,۵۰۰ دلار قرار دارد. این امر باعث شده بسیاری از تحلیل‌گران صنعت کریپتو از خود بپرسند که آیا اکتبر به اندازه تاریخی خود صعودی خواهد بود یا نه.

نمودار بیت کوین

قیمت کنونی بیت‌کوین به این معناست که ارزش بازار آن به زیر ۱.۲ تریلیون دلار کاهش یافته است؛ در حالی که چند روز پیش بالای ۱.۳ تریلیون دلار بود. نکته مثبت در این میان افزایش تسلط بیت‌کوین بر آلت‌کوین‌هاست که اکنون به ۵۴.۵ درصد رسیده، چرا که بسیاری از آن‌ها سقوط بیشتری را تجربه کرده‌اند.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۸۶۷,۲۳۹,۸۸۰.۰۰ تومان
$ ۶۱,۸۱۶.۴۶۰ ۰.۵۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

سقوط شدید XRP

شاید بزرگ‌ترین خبر دیروز صنعت کریپتو تصمیم غیرمنتظره کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای تجدیدنظرخواهی در حکم دادگاه علیه شرکت ریپل باشد. این اقدام تأثیر فوری و چشم‌گیری بر قیمت XRP داشت که با افت دو رقمی روبرو شد. در حال حاضر، XRP حدود ۱۴ درصد کاهش یافته و برای باقی ماندن بالای ۰.۵۱ دلار تلاش می‌کند.

قیمت ریپل
ریپل Ripple (XRP)
۳۳,۰۸۹.۰۰ تومان
$ ۰.۵۳۵ ۰.۱۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان ریپل در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید ریپل

بسیاری از آلت‌کوین‌های بزرگ دیگر نیز دچار زیان شدند؛ همان‌طور که قبلاً اشاره شد. اتریوم با کاهش ۵ درصدی به زیر ۲,۳۵۰ دلار رسید، سولانا بعد از افت ۵.۵ درصدی به زیر ۱۴۰ دلار سقوط کرد، در حالی که آواکس و لینک به ترتیب ۷ و ۶ درصد کاهش یافتند.

چارت بازار کریپتو

برخی دیگر از ارزهای دیجیتال با سقوط‌های سنگین‌تری مواجه شدند، مانند ENA (-۲۰٪)، BEAM (-۱۹٪)، WIF (-۱۶٪)، و BONK (-۱۵٪).

در مجموع، ارزش کل بازار کریپتو به ۲.۲ تریلیون دلار کاهش یافته است که به معنای از دست دادن حدود ۱۵۰ میلیارد دلار از ابتدای ماه اکتبر است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا