اخبار اتریوم

دلیل نقل و انتقالات اخیر ویتالیک بوترین چیست؟

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) درباره نقل و انتقالات اخیر خود توضیحاتی را ارائه داده و گفته که از سال ۲۰۱۸ تاکنون هیچ‌گاه اتر را برای منافع شخصی به فروش نرسانده است.

به گزارش والکس و به نقل از coingape، ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار بلاک چین اتریوم، طی چند هفته گذشته جابجایی‌های رمزارزی قابل‌توجهی انجام داده و این حرکات او باعث ایجاد هیجاناتی در بازار شده است. تازه‌ترین اقدام بوترین، انتقال ۱۵ میلیون دلار USDC به صرافی رمزارزی جمینای (Gemini) بود.

با توجه به اینکه جامعه ارزهای دیجیتال در مورد انگیزه پشت این نقل و انتقالات سردرگم شده بود، بنیان‌گذار اتریوم تصمیم به شفاف‌سازی این اقدامات برای فروش ارزها گرفته است.

بوترین در یکی از پست‌های اخیر خود به این شرح اظهار نمود:

اگر در یک مقاله می‌بینید که برای مثال نوشته شده «ویتالیک فلان مقدار اتر را به یک صرافی ارسال کرده است»، در جریان باشید که من اتر نفروخته‌ام، بلکه تقریباً همیشه این اترها را به یک خیریه یا پروژه غیرانتفاعی دیگر اهدا کرده‌ام و دریافت‌کننده برای پوشش هزینه‌های خود مجبور به فروش این ارزها می‌شود. من از سال ۲۰۱۸ تاکنون اتر را برای منافع شخصی خودم نفروخته‌ام.

در ضمن ویتالیک بوترین تعدادی از رمزارزها را در کیف پول خود دریافت می‌کند و دلیل آن هم این است که پروژه‌های رمزارزی جدید ارزهای خود را در مراحل ابتدایی اجرا بر روی اتریوم به او می‌فرستند. به عنوان نتیجه‌ای از این موضوع، بنیان‌گذار اتریوم به طور منظم تمام ارزهای دیجیتال دریافتی خود را اهدا می‌کند.

بوترین در دوره شیوع کووید-۱۹ فعالیت‌های انسان‌دوستانه زیادی داشته و میلیون‌ها دلار را برای کمک به قربانیان برای عبور از این شرایط سخت اهدا نموده است.

با این حال، در ماه گذشته فعالیت‌های او افزایش یافته و نقل و انتقالات مکرری به صرافی‌ها داشته است. جالب اینجاست این اتفاق در زمانی رخ می‌دهد که بازار تحت فشار فروش زیادی قرار داشته و در نتیجه جامعه ارزهای دیجیتال دچار شک و تردیدهایی درباره رفتار بوترین شده است. او در اوایل ماه اکتبر نیز مبلغ ۱/۶۴ میلیون دلار ارز اتر را به صرافی Bitstamp منتقل کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coingape
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا