اخبار بیت کوین

آیا امکان رد درخواست‌های ETF اسپات بیت کوین وجود دارد؟

در میان خوش‌بینی فعالان بازار ارزهای دیجیتال برای تایید صندوق ETF اسپات بیت کوین، کارشناسان احتمال رد درخواست‌ها توسط SEC را ۵ درصد اعلام کردند.

به گزارش والکس و به نقل از u.today، در میان انتظارات برای تصویب یک صندوق ETF اسپات بیت کوین، هنوز عدم قطعیت همچنان ادامه دارد. اریک بالچوناس (Eric Balchunas) از بلومبرگ به احتمال ۵ درصدی رد شدن درخواست‌ها توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اشاره کرده است.

بازار کریپتو، که به خاطر نوسانات قیمتی شدید شناخته می‌شود، به شدت به این احتمالات واکنش نشان داده و بازار همچنان در حالت بلاتکلیفی قرار دارد.

سناریوهای اصلی رد درخواست‌های ETF اسپات

سناریوهایی که منجر به رد پیشنهادات ETF بیت کوین می‌شود، متنوع هستند، اما کارشناسان بازار وقوع این سناریوها را بعید می‌دانند. سناریوی اول شامل پس گرفتن درخواست ETF اسپات شرکت سرمایه‌گذاری آرک به امید نتیجه مثبت در ماه مارس است؛ حرکتی که با توجه به تعهد آنها به این فرآیند غیرمحتمل تلقی می‌شود. سناریوی دیگر این است که SEC پیشنهادات را با استفاده از دلایل جدید رد کند یا تصمیم دادگاه را نادیده بگیرد، که به طور بالقوه منجر به درگیری‌های قانونی بیشتر می‌شود، بنابراین احتمال وقوع آن بعید است.

این سناریوها اگرچه بعید به نظر می‌رسند، اما بخشی از ارزیابی ریسک سرمایه‌گذاران و تحلیلگران باتجربه هستند. شایعات پیرامون احتمال رد ETF اسپات بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال را با آشفتگی مواجه کرده و قیمت بیت کوین در آخر هفته قبل به طور ناگهانی کاهش یافت و به سطح زیر ۴۱۰۰۰ دلار رسید و اکنون به سطح ۴۳۵۰۰ دلار بازگشته است.

بلک راک و شرکا آماده تایید ETF اسپات

در همین حال، گزارش اخیر از فاکس بیزینس حاکی از آن است که بلک راک آماده تایید درخواست ETF اسپات بیت کوین آنها در روز چهارشنبه است. جین استریت و جی‌پی مورگان نیز به‌عنوان بروکرهایی که آماده مدیریت ETF اسپات بلک‌ راک هستند، در انتظار تأیید نظارتی هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۹

منبع
u.today
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Miragha Amiri
Miragha Amiri
3 ماه قبل

باعرض سلام و احترامات سال ۲۰۱۷ شما وارد بازار کریپتو شدین اون موقع من ۱۳ سالم بود من از سال ۲۰۱۹ این بازار رو پیگیری میکنم و تازه یک شیش ماهی میشه عملی وارد بازار شدم اینشاءالله که سودی خوبی ازش ببرم

دکمه بازگشت به بالا