اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

بیت کوین به مرز ۲ میلیارد تومان رسید؛ بررسی پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر

قیمت بیت کوین در شبانه‌روز گذشته با یک جهش فوق‌العاده، توانست از مقاومت مهم ۳۹ هزار دلاری عبور کند و به رکورد جدیدی در سال ۲۰۲۳ برسد. هر عدد بیت کوین اکنون در حدود ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود و با توجه به احساسات صعودی، احتمالا به زودی ۲ میلیارد تومان را نیز پشت سر خواهد گذاشت. در این مطلب به بررسی پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، شاخص ترس و طمع بیت کوین بار دیگر روی عدد ۷۴ و طمع شدید قرار گرفته است. ارزش بازار بیت کوین نیز تحت تاثیر فشار خرید، از ۷۷۱ میلیارد دلار عبور کرد. سخنرانی جروم پاول درباره نرخ بهره و انتظار برای تایید ETFهای اسپات، از جمله عواملی هستند که باعث شدند بیت کوین بر سورتمه بابانوئل سوار شود. حالا ناظران قاطعانه می‌گویند که تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳، قیمت بیت کوین از مقاومت روانی ۴۰ هزار دلار عبور می‌کند. بیت کوین این هفته ۴.۵ درصد و دیروز ۱.۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و اکنون در محدوده ۳۹۴۰۰ دلار معامله می‌شود. 

پرسودترین آلت کوین‌ها در شبانه روز گذشته

اتریوم نیز به تبعیت از بیت کوین به بالاترین قیمت در سال جاری میلادی رسید. قیمت اتریوم با ۳.۲ درصد رشد در شبانه روز گذشته، از ۲۱۶۰ دلار عبور کرد. قیمت سولانا نیز از قافله عقب نماند و با ۵ درصد رشد، مقاومت ۶۴ دلار را شکست. ریپل، کاردانو، دوج کوین، تون کوین، اوالانچ، متیک و شیبا نیز تحت تاثیر شرایط بازار بین ۱ تا ۲ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند. چین لینک در ادامه روند صعودی خود، بار دیگر ۴.۲ درصد رشد کرد. قیمت چین لینک اکنون در آستانه شکستن مقاومت ۱۶ دلار قرار گرفته است. 

اما پرسودترین رمزارز بازار کریپتو در شبانه روز گذشته اردینالز (ORDI) بود. قیمت اردینالز فقط در ۲۴ ساعت، بیش از ۳۷ درصد رشد کرد. جالب است بدانید که این رمزارز در ۶۰ روز اخیر بیش از ۸۴۰ درصد سود را به خریداران خود تقدیم کرده است.

آیوتا (IOTA) نیز دیروز با ثبت ۲۷ درصد افزایش قیمت، دومین رمزارز پرسود بازار بود. قیمت آیوتا در ۶۰ روز اخیر بیش از ۱۱۰ درصد رشد کرده است. سلستیا (TIA) با ۲۰ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت اخیر، به سقف تازه‌ای در سال ۲۰۲۳ رسید. قیمت سلستیا در یک ماه گذشته بیش از ۲۷۰ درصد رشد کرده است و اکنون در حدود ۸.۸۵ دلار معامله می‌شود.

قیمت بلر (BLUR)، نئو (NEO)، ترا کلاسیک (LUNC)، پپه (PEPE) و تورچین (RUNE) نیز در ۲۴ ساعت بین ۹ تا ۱۰ درصد رشد را تجربه کردند.

حدود دو هفته مانده به کریسمس بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر سبزپوش شده است. در چنین شرایطی لازم است ضمن اجتناب از رفتارهای احساسی، به تحلیل‌ها و اخبار مهم بیش از پیش توجه کنیم. 

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۴ / ۵. مجموع آرا: ۸

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهرام
بهرام
5 ماه قبل

از تمام دوستان و آشنایان تقاضا می شود فریب این نوع اخبار رو نخورند که بلای سنوات گذشته که از خرید همین رمز ارزها وبورس ها و خرید مسکن در ترکیه بر سر هموطنان آمد تکرار نشود و اگر باقیمانده سرمایه ای هم دارند وارد این بازی ها نشوند

محمد
محمد
5 ماه قبل

بیت کوین یکصد هزار دلار

دکمه بازگشت به بالا