اخبار ارزهای دیجیتال

پرسودترین رمزارزها در شبانه روز گذشته؛ بیت کوین بر مدار صعود

درحالیکه قیمت بیت کوین در شبانه‌روز گذشته با رشدی ۲.۲ درصدی توانست برای دقایقی از مقاومت ۳۸ هزار دلاری عبور کند، رمزارز سی (SEI) با ۳۱ درصد افزایش قیمت، بهترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده است. در این مطلب به بررسی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، بیت کوین که در ۷ روز اخیر بیش از ۴.۲ درصد رشد را تجربه کرده بود، روز گذشته نیز به روند صعودی خود ادامه داد و اکنون با یک اصلاح جزئی در محدوده ۳۷۹۰۹ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت کوین نیز با اندکی رشد از ۷۴۱ میلیارد دلار عبور کرد که این مساله فشار خرید را تایید می‌کند.

دیروز یازدهمین سالگرد اولین هاوینگ بیت کوین بود. ۱۱ سال پیش قیمت بیت کوین ۱۲ دلار بود و از آن زمان تا الان ۳۰۸۲۰۰ درصد رشد کرده است. اردیبهشت ۱۴۰۳ هاوینگ بعدی از راه می‌رسد و تحلیلگران معتقدند که یک جهش قیمت دیگر در انتظار بیت کوین است.

بررسی آلت کوین‌های برتر در شبانه‌روز گذشته

قیمت اتریوم همچنان بالای مقاومت ۲ هزار دلاری معامله می‌شود. برخلاف اخبار منفی پیرامون صرافی بایننس، قیمت بایننس کوین در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۵ درصد رشد کرده است. BNB اکنون تلاش می‌کند تا از مقاومت ۲۳۰ دلاری عبور کند. 

قیمت سولانا روز گذشته بیش از ۶.۴ رصد رشد کرد تا اصلاحات قیمتی روزهای اخیر را جبران کند. دوج کوین، چین لینک و اوالانچ نیز دیروز بیش از ۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. میم‌کوین شیبا نیز در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۲.۴ درصد رشد کرده است.

اما رمزارز SEI در شبانه‌روز گذشته بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار کریپتو داشته است. قیمت سی (SEI) دیروز بیش از ۳۱ درصد سود را به خریداران خود تقدیم کرد. ارزش SEI در یک ماه گذشته بیش از ۱۵۶ رشد کرده است. ترا کلاسیک (LUNC) با ۱۹ درصد و استکس (STX) با ۱۶ درصد رشد، در رتبه‌های بعدی پرسودترین رمزارزها قرار گرفتند. قیمت استکس در یک سال اخیر بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده است. 

در بین کاهشی‌ها، اونوس سد لئو (LEO) با ۳.۲ درصد، یونی سواپ (NUI) با ۲.۹ درصد و فرکس شیر (FXS) با ۱.۸ درصد افت قیمت، بدترین عملکرد را در بازار رمزارزها به نام خود ثبت کرده‌اند. این کاهش جزئی نشان می‌دهد که احساسات و فضای کلی بازار کریپتو مثبت و صعودی است. 

قیمت تتر هم همچنان در محدوده ۵۰۶۰۰ تومان قرار دارد و نسبت به اول هفته تغییری نکرده است. یکی از نکات دیگر درباره تتر این بود که این هفته ارزش بازار آن ۸۶۰ میلیون دلار دیگر رشد کرد و به بالاترین سطح خود یعنی ۸۹ میلیارد دلار رسید.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا