اخبار آلت کوین ها

دوج کوین و شیبا اینو در مسیر صعود قیمت!

افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۷۰ هزار دلار می‌تواند قیمت دوج کوین و شیبا اینو را هم افزایش دهد. حرکت صعودی قیمت بیت کوین در آخر هفته می‌تواند پیش‌نمایشی از آنچه در این هفته خواهد آمد باشد. آیا DOGE و SHIB نیز دنباله روی آن خواهند بود؟

به گزارش والکس، بیت کوین این هفته تقریباً ۹ درصد افزایش یافته و کندل هفتگی صعودی بسته شده است که نشان‌دهنده خرید قوی توسط گاوهاست. این حرکت صعودی با مقاومت نزدیک به ۶۹٬۰۰۰ دلار مواجه است اما گاوها عجله ندارند از موقعیت خود خارج شوند. این امر نشان می‌دهد که خریداران پیش‌بینی می‌کنند که این رالی صعودی ادامه یابد. در این مطلب، نگاهی به تحلیل قیمت دوج کوین و شیبا اینو خواهیم داشت که به نظر می‌رسد برای ادامه صعود آماده هستند.

بررسی قیمت دوج کوین

دوج کوین در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) از الگوی مثلث متقارن خارج شد که نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی جدید است.

نمودار روزانه دوج کوین

این حرکت صعودی با فروش نزدیک به مقاومت سربار ۰.۱۵ دلاری مواجه است که می‌تواند منجر به آزمایش مجدد سطح شکست از الگوی مثلث شود. اگر قیمت از سطح شکست بازگردد، نشان می‌دهد گاوها این سطح را به حمایت تغییر داده‌اند. این امر چشم‌انداز رالی صعودی به ۰.۱۸ دلار را بهبود می‌بخشد.

در مقابل، شکستن و بسته شدن کندل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۲ دلار) نشان می‌دهد که این صعود شکست خورده است. در این صورت، دوج کوین می‌تواند تا خط حمایت الگوی مثلث ریزش کند.

نمودار ۴ ساعته دوج کوین

در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت بالاتر از ۲۰-EMA حفظ شده است که نشان می‌دهد گاوها عجله ای برای برداشت سود ندارند، زیرا آنها انتظار یک صعود دیگر را دارند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۰.۱۵ دلار برسانند، دوج کوین می‌تواند تا ۰.۱۸ دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند به بازی برگردند، باید قیمت را به زیر ۲۰-EMA برسانند. این امر می‌تواند حرکت نزولی را به سمت سطح شکست نزدیک به ۰.۱۳ دلار آغاز کند. شکستن و بستن کندل به زیر این سطح، برتری را به نفع خرس‌ها متمایل می‌کند.

بررسی قیمت شیبا اینو

شیبا اینو یک الگوی سروشانه معکوس تشکیل داده است که با شکست و بسته شدن کندل بالای ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار کامل می‌شود.

نمودار روزانه شیبا اینو

شیب صعودی میانگین‌های متحرک و RSI نزدیک به ۶۰ احتمال شکست را افزایش می‌دهند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت شیبا اینو احتمالاً شتاب بیشتری خواهد گرفت و به سمت هدف ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار افزایش خواهد یافت.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۰۰۰۰۱۸ دلار) برسد، نشان می‌دهد‌ گاوها در کوتاه‌مدت تسلیم شده‌اند. در این صورت، شیبا اینو می‌تواند به SMA 50 روزه (۰.۰۰۰۰۱۶ دلار) ریزش کند و برای مدتی در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۲ تا ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار باقی بماند.

نمودار ۴ ساعته شیبا اینو

در تایم فریم ۴ ساعته، شیبا اینو به تدریج در داخل یک الگوی کانال صعودی رشد کرده است. خط روند صعودی حمایت بسیار مهمی است که باید مراقب آن باشید، زیرا شکستن و بسته شدن کندل در زیر آن نشانه برتری برای خرس‌ها خواهد بود.

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، خرید در کاهش قیمت‌ها پیشنهاد می‌شود. گاوها سعی خواهند کرد قیمت را به خط مقاومت برسانند؛ جایی که خرس‌ها احتمالاً وارد می‌شوند. شکستن و بسته شدن کندل قیمت بالای کانال نشان می‌دهد گاوها کنترل را به دست گرفته‌اند. در این صورت، شیبا اینو می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار افزایش یابد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا