اخبار دوج کوین

الگوی کف دوقلوی دوج کوین شکست: آیا صعود به ۰.۱۵ دلار نزدیک است؟

با شکست الگوی کف دوقلو (Double Bottom)، آیا دوج کوین روند نزولی طولانی مدت خود را برای جهش قیمت به ۰.۱۵ دلار به پایان خواهد رساند؟

به گزارش والکس، ارزش بازار کریپتو به ۲.۲۳۱ تریلیون دلار رسیده و بهبود صعودی در بازار کریپتو، حرکت صعودی در میم کوین‌ها را تازه می‌کند. دوج کوین، بالاترین میم کوین با ارزش بازار ۱۶.۹۷ میلیارد دلار، در حال حاضر با قیمت ۰.۱۱۶۶ دلار معامله می‌شود. قیمت‌ DOGE در ۷ روز گذشته حدود ۷ درصد افزایش داشته است. آیا با افزایش پیش‌بینی فصل آلت‌کوین‌ها، این میم کوین شاهد افزایش قیمت خواهد بود؟

دوج کوین در حوالی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه

دوج کوین در حال بازگشت به خط گردن الگوی کف دو قلو است. کف این الگو سطح روانی ۰.۱۰ دلار است که پس از ریزش بزرگچند روز پیش به میزان تقریبا ۲۰٪ در اوایل اکتبر تشکیل شد. اکنون دوج کوین خط گردن این الگو را در سطح ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۱۱۳۴۹ دلار شکسته است.

نمودار روزانه دوج کوین

علاوه بر این، شکست صعودی با جهش ۴.۷۵ درصدی رخ داد و یک کندل صعودی ایجاد کرد. با این حال، فشارخرس‌ها منجر به عقب نشینی روزانه ۰.۹۷ درصدی شد.

در حال حاضر، این میم کوین ۴۹.۲۷ درصد کمتر از ۰.۲۲۸۵۰ دلار، بالاترین قیمت ۵۲ هفته‌ای معامله می‌شود. علاوه بر این، رالی اخیر شکست الگوی کف دوقلو تلاش می‌کند تا EMA 200 روزه را در ۰.۱۱۶۷۰ دلار پشت سر بگذارد.

خطوط MACD و سیگنال، یک تقاطع صعودی را تشکیل داده‌اند زیرا دوج کوین با شکست کف دوقلو شتاب بیشتری می‌گیرد. علاوه بر این، افزایش نفوذ صعودی منجر به افزایش میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه می شود و شانس یک تقاطع صعودی با میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه را افزایش می‌دهد. از این رو، شاخص‌های تکنیکال یک سیگنال خرید را برای میم کوین دوج کوین صادر کرده و احتمال شکست صعودی آن را تقویت می‌کنند.

اهداف قیمت دوج کوین

یک خط روند بلند مدت در نقش مقاومت داینامیک در مسیر صعودی دوج کوین قرار دارد که چندین تلاش برای شکست آن ناموفق است. با این حال، اگر دوج کوین این خط روند مقاومتی را در بازار صعودی آتی بشکند، سطوح ۵۰٪ و ۶۱.۸۰، فیبوناچی، به ترتیب در ۰.۱۴۲۶۵ دلار و ۰.۱۵۸۰ دلار، اهداف کوتاه‌مدت قیمت هستند. از طرف دیگر، اولین حمایت در EMA 100 روزه نزدیک به سطح ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۱۱۲۷ دلار قرار دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا