اخبار آلت کوین ها

ارزش کیف پول دونالد ترامپ به دلیل رشد قیمت یک میم کوین به ۵ میلیون دلار رسید!

اخیراً دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده، موضعی بی‌طرف نسبت به بیت کوین اتخاذ کرده است. در همین حال، ارزش دارایی‌های کریپتویی ترامپ افزایش قابل توجهی داشته است. بخش قابل توجهی از ثروت دیجیتال او را در حال حاضر ارز دیجیتالی به نام TRUMP تشکیل می‌دهد. توسعه‌دهندگان این توکن مقدار ۵۷۹۲۸۱ را به رئیس‌جمهور سابق هدیه داده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoin.com، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده و نامزد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، شاهد افزایش ارزش سبد ارزهای دیجیتال خود بود. ترامپ علیرغم بیزاری اولیه خود از بیت کوین (BTC)، با راه‌اندازی مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد که نشان‌دهنده رویکرد ترامپ نسبت به ارزهای دیجیتال است.

پس از این، او چندین مجموعه توکن NFT را معرفی کرد و اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه مبتنی بر اوردینال‌های بیت کوین با نام Mugshot Edition ایجاد کند. علاوه‌براین، ترامپ از سود حاصل از فروش اتریوم (ETH) خود در NFT ها سرمایه‌گذاری کرده است. علیرغم این تراکنش‌ها، او هنوز مالک ۳۴۰.۵۳۱ اتریوم است که بر اساس داده‌های فعلی Arkham Intelligence، کمی بیش از ۱ میلیون دلار ارزش دارد.

علاوه‌براین، او دارای ۳۶۸.۳۴۲ اتر رپد شده (WETH) است که حدودا بیش از ۱ میلیون دلار ارزش دارد. با این حال، بخش عمده‌ای از ثروت کریپتویی ترامپ ناشی از موجودی قابل توجه او در توکن TRUMP با مجموع ۵۷۹،۲۸ توکن است. این توکن‌ها، ترامپ را در معرض ۲.۹۸ میلیون دلار توکن TRUMP قرار می‌دهد که از طرف توسعه‌دهندگان پروژه به عنوان هدیه برای او ارسال شده بود.

در حال حاضر، میم کوین TRUMP به قیمت ۴.۸۸ دلار معامله می‌شود. این توکن در ۷ روز گذشته حدودا ۴۵ درصد رشد داشته و در عرض یک ماه، ۲۳۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. تعداد عرضه توکن‌های TRUMP به ۴۷,۰۰۰,۰۰۰ محدود شده است و عرضه فعلی در گردش ۴۲,۰۵۵,۴۳۶ است.

این توکن توسط تقریباً ۸۲۳۳ کیف پول جداگانه نگهداری می‌شود و ۱۵۱۸۵۳ بار منتقل شده است. Wormhole Token Bridge بیشترین مقدار TRUMP را در اختیار دارد و ۱۰۰ دارنده برتر maga (TRUMP) مجموعاً ۶۳.۷۶ درصد از عرضه TRUMP موجود را در اختیار دارند. بر اساس آخرین آمار، کیف پول منسوب به ترامپ در رتبه پانزدهم قرار دارد. علاوه بر دارایی‌های ماگا (ترامپ)، او همچنین دارای ۹۵۰۰۰۰ توکن BABYTRUMP است که اکنون بیش از ۲۷۵۰۰۰ دلار ارزش دارد.

طبق آمار Arkham Intelligence، ارزش کل دارایی ارزهای دیجیتال ترامپ ۵.۳۸ میلیون دلار است. هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ تصمیم خواهد گرفت مجموعه قابل توجهی از توکن‌های ماگا خود را بفروشد یا خیر. گزارش شده است که خانواده ترامپ در نظر داشتند علیه یک ارز دیجیتال به نام “Trumpcoin” اقدام قانونی کرده و آن را به سوءاستفاده از نام خانوادگی بدون اجازه آنها متهم کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۲۵

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا