اخبار دوج کوین

پرداخت حق اشتراک اجباری برای استفاده از پلتفرم X (توییتر)؛ هدف ایلان ماسک چیست؟

پیکر نیمه جان توییتر که حالا به عنوان پلتفرم X شناخته می‌شود توان تحمل یک جراحی عمیق دیگر را دارد؟ بعید به نظر می‌رسد! ایلان ماسک که از روزهای ابتدایی خرید توییتر موضوع مقابله با بات‌ها را با جدیت دنبال می‌کرد ظاهرا در پیشبرد اهداف خود شکست خورده است و حالا پرداخت حق اشتراک توسط همه کاربران این شبکه اجتماعی را تنها راه مقابله با بات‌های فعال در پلتفرم X می‌داند!

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، ایلان ماسک در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد که ممکن است استفاده از پلتفرم X دیگر رایگان نباشد و شاید لازم باشد همه ۵۵۰ میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی حق اشتراک ماهانه بپردازند. او دلیل این اقدام احتمالی را مقابله با بات‌ها عنوان کرده است. ماسک که از مدت‌ها قبل اقداماتی را برای مقابله با ربات‌های فعال در توییتر انجام داده بود، درباره مبلغ حق اشتراک صحبتی نکرده است.

هدف نهایی چنین اقدامی افزایش هزینه برای بات‌ها است تا بلکه فعالیت خود را متوقف کنند. این اقدام ایلان ماسک نیز مانند سایر تغییراتی که او در توییتر اعمال کرد با انتقادات فراوانی همراه بوده است. برخی معتقدند پولی شدن توییتر به معنای مرگ این پلتفرم خواهد بود و کوچ کاربران از آن را تسریع می‌کند. همین اظهارنظر کوتاه ایلان ماسک گمانه‌زنی‌هایی را درباره استفاده از دوج کوین به عنوان روش پرداخت این حق اشتراک ماهانه به وجود آورده است. سرمایه‌گذاران این رمزارز این‌طور استدلال می‌کنند که علاقه ایلان ماسک به دوج کوین در نهایت باعث اتخاذ چنین تصمیمی خواهد شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
bitcoinist
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مریم کمالی
مریم کمالی
7 ماه قبل

ببخشید توییتر پولی شده یا نه

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  مریم کمالی

سلام
بر اساس گفته های ایلان ماسک در آینده احتمالا تمام کاربران برای فعالیت در توییتر ملزم به پرداخت هزینه استراک ماهانه هستند. اما اینکه چه زمانی این اتفاق عملی خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

دکمه بازگشت به بالا