اخبار اتریوم

تحلیلگر مطرح: عملکرد قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین بهتر خواهد بود

تحلیلگری که با نام مستعار Dave the Wave در پلتفرم X فعالیت می‌کند به بیش از ۱۴۰ هزار دنبال‌کننده خود اعلام کرده است که در بلند مدت قیمت اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهد داشت.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، این تحلیلگر کریپتو توضیح می‌دهد که اتریوم در مقابل بیت کوین (ETH/BTC) در حال نمایش یک الگوی کانال صعودی متشکل از سقف‌ها و کف‌های پایین‌تر است که این می‌تواند نویددهنده شروع یک خط روند زاویه‌دار و صعودی باشد. هر چه بازه زمانی طولانی‌تر باشد پیش‌بینی عملکرد قیمت در آینده دقیق‌تر خواهد بود. بنابراین بدون در نظر گرفتن احساسات کوتاه مدت و به دور از تعصب می‌توان سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تری را انجام داد. 

news-ethereum-vs-bitcoin-long-time
منبع: Dave the Wave

زمانی که تصویر بالا را زوم اوت می‌کنیم و یک بازه زمانی طولانی‌تر را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که ETH/BTC ممکن است در واقع نزدیک به پایان یک الگوی کنج بزرگ باشد که صعود در آغاز سال آینده را برای ما ترسیم می‌کند. 

news-ethereum-vs-bitcoin-long-time
منبع: Dave the Wave

در مورد بیت کوین این معامله‌گر از نسخه خودش از مدل منحنی رشد لگاریتمی (LGC) استفاده می‌کند که سعی می‌کند بالا و پایین‌های چرخه بلندمدت بازار بیت کوین را ترسیم کند و در عین حال نوسانات و نویز را فیلتر کند. او بر همین اساس می‌گوید که بیت کوین حداقل برای یک دهه دیگر در مسیر عملکرد بهتر از دارایی‌های سنتی مانند شاخص‌های سهام قرار دارد و همگام با تورم تا آن زمان، وسیله اصلی برای خلق ثروت خواهد بود. 

news-ethereum-vs-bitcoin-long-time
منبع: Dave the Wave
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
dailyhodl
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا