اخبار اتریوم

ارتقای Dencun اتریوم تا ۲۰۲۴ به تعویق می‌افتد

توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم در جلسه ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) به این نتیجه رسیدند که احتمالا باید اجرای به‌روز‌رسانی Dencun تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیفتد. آن‌ها اظهار داشتند که اگر چه ارتقای Dencun اتریوم تا حد زیادی کامل شده است اما هنوز به توسعه و آزمایش بیشتری نیازی دارد. 

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، تیم بیکو (Tim Beiko) از اعضای بنیاد اتریوم درباره تاریخ اجرای این ارتقا توضیح داد که هنوز لازم است Dencun در یک شبکه آزمایشی راه‌اندازی شود، بنابراین اجرای این به‌روز‌رسانی در شبکه اصلی اتریوم احتمالا تا سال جدید میلادی به تعویق می‌افتد. پیش از این راه‌اندازی شبکه آزمایشی هولسکی (Holesky) اتریوم نیز به دلیل مشکلات مختلف به تعویق افتاده بود و همچنان منتظر راه اندازی مجدد است. 

پریتوش جایانتی (Parithosh Jayanthi) یکی از اعضای بنیاد اتریوم در پاسخ به این پرسش که آیا شبکه هولسکی برای آزمایش Dencun قبل از رویداد Devconnect در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود یا خیر؟ اینطور توضیح داد که راه‌اندازی مجدد هولسکی قرار است در ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) انجام شود و برای آزمایش Dencun قبل از کنفرانس آینده آماده خواهد شد. با این حال او پیشنهاد کرد که فعلا اولین فورک دنکون در بستر شبکه قدیمی گئورلی (Goerli) انجام شود و بعدا در آینده می‌توان فورک‌های دوم و سوم را در شبکه هولسکی آزمایش کرد و اگر Dencun در هولسکی بد عمل کرد باید به دنبال راه نجات آن باشیم. 

دنکون قرار است دو ارتقا دنب (Deneb) و کنکون (Cancun) را با هم ترکیب کرده و ویژگی‌های جدید و مختلفی را به ارمغان بیاورد. قابل توجه‌ترین ویژگی Pro-dankharding خواهد بود که به مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم کمک می‌کند. علی‌رغم این که توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم تاریخ دقیقی را برای اجرای به‌روزرسانی دنکون در شبکه اصلی اتریوم اعلام نکرده بودند، پیش‌بینی می‌شد که این ارتقا تا پایان سال ۲۰۲۳ فعال خواهد شد اما حالا شبکه اصلی اتریوم برای این به‌روزرسانی باید چند ماه دیگر منتظر بماند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
cryptoslate
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا