اخبار اتریوم

فیدلیتی غول مدیریت سرمایه جهان، برای ایجاد ETF اتریوم اقدام می‌کند

فیدلتی (Fidelity)، بلک راک (BlackRock) و سایر شرکت‌های مالی قصد راه‌اندازی ETFهای اتریوم و بیت کوین را دارند و این امر می‌تواند سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران آسان‌تر کند. SEC هنوز باید این برنامه‌ها را برای انجام معاملات در ایالات متحده تأیید کند. این رگولاتور ETFهای بیت کوین را نیز در دست بررسی دارد.

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، صندوق ETF می‌تواند سرمایه‌گذاری در یک دارایی مرتبط با ارزهای دیجیتال را برای افراد عادی تسهیل کند.

غول مدیریت سرمایه فیدلیتی به دنبال ایجاد یک صندوق قابل معامله در بورس است که اتریوم (ETH) را نگهداری دنبال می‌کند. طبق یک پرونده ثبت شده از سوی این شرکت در روز جمعه، فیدلیتی به رقیب بلک راک در تقویت این حوزه از ارزهای دیجیتال تبدیل می‌شود.

صندوق اتریوم Fidelity توسط یک بورس متعلق به Cboe Global Markets فهرست می‌شود. Cboe با ارسال این پرونده وجود محصول مذکور را تایید کرده است. اما ابتدا، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باید تصمیم بگیرد که آیا این ETF اتر را تأیید می‌کند یا خیر. چنین فرآیندی برای سایر شرکت‌ها نیز در حال انجام است. یکی از نهادهایی که قصد ایجاد این محصول را دارد بلک راک است و در اوایل این ماه جزئیات پرونده ETF آن فاش شد.

فیدلیتی و بلک راک همچنین قصد ایجاد ETFهایی را دارند که به سرمایه‌گذاران دسترسی آسان‌تری به بزرگ‌ترین رمزارز جهان یعنی بیت‌ کوین را می‌دهند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هنوز در مورد آنها نیز تصمیم‌گیری نکرده است.

به گفته بخش عمده کارشناسان، صندوق‌های ETF که بزرگترین ارزهای دیجیتال براساس مارکت کپ یعنی بیت کوین و اتر را در اختیار معامله‌گران می‌گذارند، می‌توانند به طرز چشمگیری این بازار پر تب و تاب را تکان دهند. خرید آنها به طور کلی آسان‌تر از خریداری ارزهای دیجیتال است. یک حساب کارگزاری معمولی به سرمایه‌گذار امکان دسترسی به انواع ETF‌ها را می‌دهد. ETF‌ها درست مانند سهام معامله می‌شوند و دارایی‌هایی را از کل بازار سهام گرفته تا طلا، ذرت و شکر دنبال می‌کنند.

این امر در روی کاغذ و به‌ویژه با توجه به حجم بالای بازاریابی شرکت‌های معروفی مانند فیدلتی و بلک راک می‌تواند سیل عظیمی از سرمایه‌گذاران جدید و سرمایه خالص را به دارایی‌های دیجیتال وارد کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coindesk.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا