اخبار آلت کوین ها

تشکیل الگوی صعودی در نمودار قیمت سولانا؛ پیش‌بینی هدف ۴٬۵۰۰ دلاری!

در نمودار سولانا در تایم فریم هفتگی یک الگوی صعودی فنجان و دسته تشکیل شده که نشان می‌دهد قیمت سولانا می‌تواند با افزایش قیمت ۲٬۶۰۰ درصدی مواجه شده و به ۴٬۵۰۰ دلار برسد.

به گزارش والکس، تحلیلگر کریپتو به نام تایتان آو کریپتو ( Titan of Crypto) قبلا پیش‌بینی کرده بود که SOL می‌تواند به ۱!۴۰۰ دلار برسد. اما بر اساس تجزیه و تحلیل الگوی فنجان و دسته که به تازگی در نمودار هفتگی شکل گرفته است، قیمت سولانا می‌تواند ۲۶ برابر قیمت فعلی خود رشد کرذه و تا ۴٬۵۰۰ دلار افزایش یابد. البته، فاندامنتال سولانا نیز چشم انداز صعودی را برای آن فراهم کرده و می‌تواند به افزایش قیمت آن کمک کند.

قیمت سولانا می‌تواند به ۴٬۵۰۰ دلار برسد

سولانا یک الگوی فنجان و دسته در نمودار هفتگی خود ایجاد کرده است که نشان می‌دهد قیمت سولانا می‌تواند ۲٬۶۰۰ درصد افزایش یابد و به ۴٬۵۰۰ دلار برسد. این الگوی صعودی معمولاً نشان‌دهنده ادامه روند صعودی است. این الگو به سال ۲۰۲۲ بازمی گردد؛ زمانی که سولانا از حدود ۲۰۶ دلار به کمتر از ۹.۲۰ دلار پس از سقوط صرافی FTX کاهش یافت.

قبل از کاهش قیمت، SOL شاهد یک روند صعودی بود که قرار بود آن را از ATH فعلی ۲۶۰ دلار عبور دهد. بنابراین، این افزایش قیمت صرفاً ادامه همان افزایش قیمتی است که در سال ۲۰۲۲ آغاز اما با سقوط FTX از ریل خارج شد.

تجزیه و تحلیل این الگو چشم‌انداز صعودی‌تری را برای قیمت سولانا نسبت به پیش‌بینی Titan of Crypto ارائه می‌دهد که گفته بود SOL به ۱٬۴۰۰ دلار خواهد رسید. با این حال، تجزیه و تحلیل او مشابه این الگو است زیرا او الگوی پرچم گاوی را که در نمودار SOL شکل گرفته است، برجسته کرده بود.

پرچم گاوی نیز یک الگوی صعودی است که به ادامه روند صعودی پس از یک دوره تثبیت اشاره دارد. بر اساس تجزیه و تحلیل الگوی فنجان و دسته و پرچم گاوی، افزایش قیمت تا چهار رقمی، اگر اصلاً اتفاق بیفتد، احتمالاً در سال آینده رخ خواهد داد و سقفبازار را در این دوره صعودی نشان خواهد داد.

در کوتاه مدت، تمرکز بر این است که قیمت سولانا تا پایان این ماه تا چه حد می‌تواند صعود کند. بر اساس تحلیل‌ها، این ارز دیجیتال احتمالا به سمت ۱۹۰ و ۱۹۵ دلار حرکت می‌کند و می‌تواند بالاتر رفته و بین ۲۳۰ تا ۲۵۰ دلار، نزدیک به ATH فعلی معامله شود.

سولانا در حال حاضر از شبکه‌های دیگر جلوتر است

شبکه سولانا در حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بسیار جلوتر از شبکه‌های دیگر است که یک پیشرفت صعودی برای قیمت سولانا محسوب می‌شود. داده‌های دیفای لاما (DeFiLama) نشان می‌دهد این شبکه نسبت به زنجیره‌های دیگر در حجم هفتگی و روزانه پیشرو است.

در ۲۴ ساعت گذشته، شبکه Solana شاهد حجم معاملات DEX در حدود ۲.۱۷ میلیارد دلار بوده که بسیار بالاتر از اتریوم قرار دارد که در این مدت یک میلیارد دلار ثبت کرده است. به طور مشابه، SOL در حجم هفتگی DEX با ۱۲.۸ نسبت به ۸.۸ میلیارد دلار از ETH جلوتر است.

این روایت که سولانا در حال تبدیل شدن به خانه جدید دیفای ( DeFi) است قوی‌تر شده و این پیش‌بینی‌ها را نیز تقویت کرده است که SOL می‌تواند جای ETH را بگیرد یا حداقل سلطه آن را در این چرخه بازار به چالش بکشد.

در حالی که این یک سوال بزرگ است، لازم به ذکر است قیمت سولانا در حال حاضر از قیمت اتریوم در این روند صعودی بهتر عمل است. SOL دارای افزایش سالانه (YTD) بیش از ۶۳٪ در مقایسه با ETH ۱۷٪ برای است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا