اخبار آلت کوین ها

درخواست گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق سولانا، XRP و آوالانچ به ETF اسپات

شرکت گری اسکیل (Grayscale) از SEC اجازه خواست تا صندوق ۵۲۴ میلیون دلاری خود را که ارزهای دیجیتال متعدد از جمله بیت کوین، اتر، سولانا، XRP و آوالانچ را مدیریت می‌کند به یک ETF تبدیل کند.

به گزارش والکس، گری اسکیل، شرکت مدیریت دارایی‌های کریپتو به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده درخواست داده است تا یکی از صندوق‌های خود را که چندین ارز دیجیتال را ردیابی می‌کند به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل کند.

گری اسیکل باز هم پیش‌قدم شد!

بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، از طرف گری اسکیل، این تبدیل را با ارائه فرم ۱۹b-4 در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) درخواست کرد – فرمی که از SEC می‌خواهد قوانین را تغییر دهد تا اجازه فهرست شدن یک ETF جدید را بدهد.
این صندوق بزرگ سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال گری اسکیل کمی بیش از ۵۲۴ میلیون دلار دارایی را مدیریت می‌کند و ۷۶٪ آن به بیت کوین اختصاص دارد. به دنبال آن ۱۸ درصد به اتر و باقی مانده بین Solana، XRP و Avalanche تقسیم شده است.

گری اسکیل به سرمایه‌گذاران خود اطلاع داد که این صندوق منعکس‌کننده قوانین و تغییرات فهرست پیشنهادی NYSE است. تبدیل به یک ETF اسپات به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که راحت‌تر سهام یک صندوق را خریدوفروش کنند.

SEC قبلاً همه درخواست‌ها را برای ETFهای اسپات رد کرده بود تا اینکه تصمیم دادگاه در ماه آگوست به نفع گری اسکیل باعث شد این نهاد رگولاتور نظر خود را تغییر دهد.

در ۱۰ اکتبر نیز گری اسکیل ۳۵ آلتکوین از جمله دوج کوین، ورلدکوین، تون کوین و جویپتر را به لیستی از دارایی‌های کریپتو اضافه کرد که برای محصولات سرمایه‌گذاری خود در آینده در نظر گرفته است

همچنین این شرکت تقریبا هر ماه یک‌بار یک صندوق کریپتوی جدید راه‌اندازی می‌کند و اخیرا از یک صندوق سرمایه‌گذاری Aave در ۳ اکتبر، یک XRP Trust در ۱۲ سپتامبر و یک صندوق Avalanche در ۲۲ آگوست رونمایی کرد.

گفتنی است یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری به نام Canary Capital نیز درخواستی برای محصول ETF اسپات لایت کوین در کمیسیون بورسایالات متحده ثبت کرده است. این شرکت قبلا برای ETF اسپات ریپل نیز درخواست داده بود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا