همستر کامبت

همستر کامبت در صرافی بایننس لیست می‌شود؛ تعداد کل توکن‌های HMSTR چقدر است؟

بالاخره پس از پروژه داگز نوبت به همستر کامبت رسید تا به لانچ پول بایننس راه پیدا کند. صرافی بایننس در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) اعلام کرد که همستر کامبت را به عنوان ۵۸ امین پروژه لانچ پول خود معرفی می‌کند.

به گزارش والکس، کاربران بایننس می‌توانند سهمی معادل ۳ میلیارد توکن HMSTR را در لانچ پول بایننس کسب کنند. برای این منظور، آن‌ها می‌توانند BNB و FDUSD خود را در یک دوره سه روزه استیک کنند و عملیات فارمینگ از ساعت ۰۰:۰۰ به وقت UTC (۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران) در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) شروع می‌شود.

لیست شدن همستر کامبت در صرافی بایننس

‌توکن HMSTR همستر کامبت در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر) در شبکه تون راه‌اندازی می‌شود. ۳ میلیارد توکن HMSTR (۳٪ از کل عرضه) برای لانچ پول بایننس اختصاص داده شده است. کاربران بایننس می‌توانند از ۱۹ تا ۲۶ سپتامبر (۲ تا ۵ مهر) توکن‌های BNB و FDUSD را استیک کرده تا HMSTR کسب کنند.

از ۳ میلیارد توکن اختصاص داده شده برای کمپین، ۸۵٪ (۲.۵۵ میلیارد) بین استیک‌کنندگان BNB توزیع می‌شود، در حالی که ۱۵٪باقیمانده (۴۵۰ میلیون) به سهام‌گذاران FDUSD اختصاص خواهد یافت.

علاوه بر کمپین لانچ پول، بایننس قصد دارد HMSTR را به برنامه Super Earn خود اضافه کند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های HMSTR خود را برای یک دوره ۷ روزه قفل کنند تا پاداشی را با نرخ درصد ویژه سالانه (APR) کسب کنند.

تاریخ راه‌اندازی بعدا اعلام می‌شود و کاربران می‌توانند هر کدام تا ۳۰٬۰۰۰ توکن HMSTR را به اشتراک بگذارند که در مجموع ۱۰۰ میلیون توکن HMSTR برای این برنامه رزرو شده است.

کل عرضه همستر کامبت چقدر است؟

تیم ناشناس همستر کامبت روز پنجشنبه به عنوان بخشی از اطلاعیه خود اعلام کرد HMSTR در مجموع ۱۰۰ میلیارد توکن عرضه خواهد کرد و ۳ میلیارد از این توکن‌ها (۳٪ از عرضه کل) برای کمپین لانچ پول بایننس اختصاص داده شده است.

تیم همستر کامبت در ماه جولای اعلام کرده بود که قصد دارد ۶۰ درصد از کل عرضه توکن‌ها را به بازیکنان اولیه ایردراپ کند. به این ترتیب، ۶۰ میلیارد توکن بین میلیون‌ها نفر تقسیم خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا