اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

همستر کامبت به دنبال ثبت رکورد جهانی گینس!

همستر کامبت (Hamster Kombat) ادعا می‌کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که به ۱۵۰ میلیون کاربر رسیده است. برای این منظور، تیم این پروژه برای ثبت رکورد جهانی گینس از نظر تعداد مشترکین یوتیوب درخواست داده است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، در دنیای فناوری، رسیدن به ۱۵۰ میلیون کاربر یک نقطه عطف منحصر به فرد است. تنها موفق‌ترین پلتفرم ها به این شاهکار دست می‌یابند و ظهور همستر کامبت در این عرضه، آن را به یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۴ تبدیل کرده است.

Pokémon GO، یک بازی موبایل واقعیت افزوده در سال ۲۰۱۶، ۳۳ روز طول کشید تا به ۱۵۰ میلیون کاربر برسد. این رکورد تا تابستان ۲۰۲۳ حفظ شد؛ زمانی که Threads، رقیب اینستاگرام، تنها در ۶ روز به رکورد خود رسید.

Threads رکورد فوق‌العاده بالایی را تعیین کرده است، اما بازی همستر کامبت که اخیرا در تلگرام راه‌اندازی شده است، ادعا می‌کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است و از ۱۵۰ میلیون کاربر فراتر رفته است. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که در عرض سه ماه ۲۰۰ میلیون کاربر به دست آورده است.

۲۰۰ میلون کاربر همسترکامبت

رکورد جهانی گینس یوتیوب؟

مکانیک درون بازی همستر کامبت ذاتا به محتوای یوتیوب و پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی آن مرتبط است. در نتیجه، مشترکین صفحه یوتیوب آن به تنهایی از تعداد اشتراک‌های Mr Beast، پر مشترک‌ترین کانال این پلتفرم در سطح جهان، پیشی گرفته است. همستر کامبت سه هفته پس از راه‌اندازی بیش از ۲۲ میلیون مشترک یوتیوب به دست آورد. این امر باعث شده از کانال MrBeast، بزرگترین کانال YouTube جهان، پیشی بگیرد.

تعداد مشترکین همستر کامبت در یوتیوب

اسناد کوین تلگراف نشان می‌دهد تیم همستر کامبت برای ثبت رکورد جهانی گینس به‌عنوان اولین کانال یوتیوب که بیش از ۱۰ میلیون مشترک در یک هفته (شش روز و ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه) به دست آورده، درخواست داده است.

یکی از کارشناسان یوتیوب به کوین تلگراف گفته که همستر کامبت در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر ۱٬۰۰۰ بازدید از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می‌کند.

این کانال از زمان آغاز به کار خود در ۲۴ می تا ۲۶ ژوئن (۴ خرداد تا ۶ تیر)، حدود ۴۷۳٬۷۰۹٬۸۵۸ بازدید داشته و ۵.۲ میلیون دلار کسب کرده است. درآمد تبلیغات روزانه آن هم از ۱۰۰ دلار در چند روز اول به جهش قابل توجهی در ماه گذشته افزایش یافته است.

داده های Social Blade نشان می دهد این کانال در دو هفته گذشته به طور متوسط ۲۱ میلیون بازدید در روز داشته است. این معادل ۲۳۰٬۰۰۰ دلار درآمد روزانه از تبلیغات در ۱۴ روز گذشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا