اخبار ارزهای دیجیتال

ایمیوتبل کیف پولی با امکان ورود به وسیله حساب گوگل یا اپل را فراهم کرد

ایمیوتبل ناشر بازی‌های وب ۳، ورود به کیف پول بوسیله حساب کاربری گوگل و اپل را برای پنج بازی و برنامه راه‌اندازی کرد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین‌تلگراف، بر اساس خبر منتشرشده در ۱۹ دسامبر، پروتکل Immutable X ناشر بازی بلاکچینی، زیرساخت کیف پول جدید خود را به نام “Immutable Passport” راه‌اندازی کرده است. روش ورود جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که کیف پول خود را با استفاده از حساب گوگل یا اپل یا از طریق آدرس ایمیل ایجاد و بازیابی کنند.

در حال حاضر پنج بازی و اپلیکیشن Immutable Passport را پیاده‌سازی کرده‌اند که شامل عناوین Gods Unchained، Blocklete Golf، B/R Watch 2 Earn، TokenTrove و AtomicHub می‌شوند. در این اطلاعیه آمده است که این برنامه‌ها مجموعا دارای ۵۰۰ هزار کاربر هستند.

علاوه بر راه‌اندازی این قابلیت، Immutable همچنین داشبوردی را معرفی کرده است که پس از ورود به پلتفرم به‌طور خودکار نمایش داده می‌شود. داشبورد به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بازی‌های جدید را به راحتی پیدا و ذخیره کرده و دارایی‌ها را به بازی‌ها اضافه کنند، کیف پول‌های شخص ثالث را به پلتفرم متصل کرده و آیتم‌های درون بازی را به راحتی مدیریت کنند.

این تغییرات براساس نتایج تحقیقاتی صورت گرفته است که ادعا می‌کرد گیمرها دو برابر بیشتر احتمال دارد با استفاده از Immutable Passport به استفاده از کیف پول ترغیب شوند. پلتفرم Immutable اعلام کرده که برای ساخت این کیف پول از کیت توسعه نرم‌افزار Magic استفاده شده است که طی آن، کلید خصوصی کاربران به صورت رمزنگاری در ماژول امنیتی سخت‌افزار خدمات وب آمازون (HSM) ذخیره می‌شود. بنابراین کلید خصوصی در دسترس Immutable نیست و این کیف پول عملکردی غیر حضانتی دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا