اخبار بیت کوین

آنتونی اسکاراموچی: هنوز برای خرید بیت کوین فرصت دارید

به گفته آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار Skybridge Capital، برای خرید بیت کوین خیلی دیر نشده است. با افزایش قیمت این دارایی دیجیتال به بیش از ۵۰ هزار دلار، برای بسیاری سوال شده که آیا فرصت خرید بیت کوین از دست رفته یا خیر. اسکاراموچی با قاطعیت می‌گوید «نه».

به گزارش والکس و به نقل از news.bitcoin، آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت Skybridge Capital، معتقد است که علیرغم عبور قیمت بیت کوین در روز دوشنبه از سطح ۵۰ هزار دلار، هنوز برای خرید آن دیر نیست.

اسکاراموچی در پلتفرم رسانه اجتماعی X توضیح داد:

با بازگشت بیت‌ کوین به بالای ۵۰ هزار دلار، برای اغلب سرمایه‌گذاران سوال شده که «آیا فرصت خرید را از دست داده‌ایم؟» پاسخ من قطعاً «منفی» است.

بنیانگذار Skybridge به سه عامل کلیدی اشاره کرده که از نظر او قیمت بیت کوین را به سمت اهداف بالاتری سوق می‌دهند. این عوامل عبارتند از: کاهش نرخ بهره که می‌تواند دارایی‌هایی مانند بیت کوین را جذاب‌تر کند، افزایش تقاضا برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (صندوق ETF) اسپات بیت کوین که «میلیاردها دلار سرمایه جدید» را وارد بازار می‌کنند و هاوینگ بیت کوین در حدود دو ماه دیگر.

اسکاراموچی تاکید کرد:

به نظر من یک رالی هیجان‌انگیز در راه است.

اسکاراموچی در ماه ژانویه (دی)‌ اظهار داشت که اگر قیمت این دارایی دیجیتال پیشرو تا هاوینگ ماه آوریل (فروردین سال آینده) در سطوح فعلی خود باقی بماند، در سال ۲۰۲۵ به بالای ۱۷۰ هزار دلار خواهد رسید.

او گفت:

اگر قیمت بیت کوین در هاوینگ ۴۵ هزار دلار باشد، یعنی در محدوده فعلی، تا اواسط یا اواخر سال ۲۰۲۵ به ۱۷۰ هزار دلار خواهد رسید.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین از ۵۱ هزار دلار عبور کرده است.

علاوه بر این، او انتظار دارد که سرمایه قابل‌توجهی از وال استریت به ETF‌های اسپات بیت‌ کوین سرازیر شود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) ETF‌ بیت‌ کوین را تأیید کرد. او همچنین اظهار داشت که رشد تصاعدی تعداد کیف پول‌ها و پذیرش بیت کوین در سطح جهانی باعث افزایش قیمت آن در سال ۲۰۲۴ می‌شود. اسکاراموچی پیش از این گفته بود که برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین «باید از استراتژی خرید و هولد استفاده کنید.»

او افزود:

من تنها به شما توصیه می‌کنم که بیت کوین‌های خود را نگه دارید.
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا