منتخب سردبیرهمستر کامبت

فرصت نهایی انتخاب گزینه برداشت همستر کامبت فقط تا ۳۱ شهریور!

همستر کامبت مشکلات اخیر در مورد گزینه‌های برداشت در صرافی‌های متمرکز (CEX) را برطرف کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند روش برداشت دلخواه خود را به صورت ایمن انتخاب کنند. برای کسانی که نظر خود را تغییر می‌دهند، این پلتفرم ویژگی «Reset» را معرفی کرده است اما این افراد نیز باید تا ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) تصمیم نهایی خود را بگیرند.

به گزارش والکس، روز گذشته در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور)، همستر کامبت در اطلاعیه‌ای از رفع مشکلات اتصال به صرافی‌های متمرکز خبر داد. همچنین، آخرین مهلت برای کاربران جهت انتخاب گزینه برداشت توکن HMSTR را اعلام کرد.

فرصت نهایی انتخاب گزینه برداشت همستر کامبت

همستر کامبت متعهد شده است که یک تجربه ایمن را در صرافی‌های متمرکز به کاربران ارائه دهد. این پروژه با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های نظارتی سخت‌گیرانه‌، اطمینان داده که کاربران می‌توانند با خیال راحت روش برداشت دلخواه خود را انتخاب کنند. این حرکت نشان‌دهنده تعهد این پلتفرم به امنیت و انطباق با قوانین است. ویژگی «تنظیم مجدد (Reset)» اجازه می‌دهد تا کاربران در صورتی که تمایل به تعویض انتخاب خود داشتند، گزینه برداشت را تغییر دهند. اما همستر کامبت در آخرین اطلاعیه خود عنوان کرده که فقط تا پایان ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) انجام این کار میسر است. پس از آن، دیگر امکان تغییر گزینه برداشت توکن HMSTR وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است:

اگر در انتخاب گزینه برداشت در صرافی‌های متمرکز (CEX) با مشکل مواجه شده‌اید، این خبر برای شماست!
ما مشکل را حل کرده‌ایم و شما اکنون می‌توانید با خیال راحت روشی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید!
و یک خبر عالی دیگر: اگر نظر خود را در مورد گزینه برداشت تغییر دادید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه “Reset” گزینه دیگری را انتخاب کنید – اما فقط تا ۲۱ سپتامبر می‌توانید این کار را انجام دهید.

به کاربران و علاقمندان توصیه می‌شود تا این تاریخ تصمیم نهایی خود را برای انتخاب گزینه برداشت بگیرند. از بین گزینه‌های پیشنهادی، انتخاب گزینه On-chain airdriop و انتقال به کیف پول تون کیپر برای کاربران ایرانی مناسب‌تر است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۸۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا