اخبار آلت کوین ها

آخرین آپدیت ایردراپ‌های تلگرامی؛ هفته چهارم شهریور ۱۴۰۳

هفته آینده پر از ایردراپ‌های داغ تلگرامی است و مهم ‌تر از همه همستر کامبت قرار است ایردراپ خود را توزیع کند. در این مطلب، سری خواهیم زد به مهم‌ترین تغییرات ایردراپ‌های تلگرامی و آخرین آپدیت این بازی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش والکس، در حالی که برخی ایردراپ‌ها مانند کتیزن شروع به توزیع توکن‌های خود کرده‌اند، برخی دیگر در هفته آتی و برخی تا در ماه اکتبر، ایردراپ خود را آغاز خواهند کرد. برای اطلاع از آخرین آپدیت این بازی‌ها در این مطلب، همراه ما باشید.

کتیزن (Catizen)

بالاخره ایردراپ توکن CATI بازی کتیزن انجام شد. این ایردراپ با نارضایتی کاربران همراه بود؛ چرا که بسیاری از کاربران با توجه به سطح خود انتظار دریافت توکن‌های بیشتری داشتند. اما کتیزن اعلام کرد سهم ایردراپ ۴۳٪ از کل عرضه یک میلیاردی این توکن بوده که تنها ۳۴٪ به جامعه اختصاص دارد. همچنین، در فاز اول ایردراپ تنها ۱۵٪ از کل عرضه توزیع شده است.

۱۹٪ برای بخش باقیمانده ایردراپ، برای کمپین ایردراپ‌های فصلی استفاده خواهد شد و به بازیکنان در فصل‌های آینده پاداش می‌دهد. ۹٬۹۰۰٬۰۰۰ توکن (۰.۹۹٪) در ابتدای سه ماهه دوم منتشر خواهد شد. این رقم تا سه ماهه هفتم هر سه ماهه ۱۰٪ افزایش می یابد و پس از آن انتشار خطی است. کل فرآیند ایردراپ طی ۱۲ سه ماهه پس از راه‌اندازی توکن (TGE) تکمیل خواهد شد.

میجر (Major)

بخش جدیدی به جوایز روزانه میجر اضافه شده است. این بخش شامل کمبو کارت‌هایی با تصویر پاول دوروف است که باید با ترتیب صحیح وارد کرده و ۵٬۰۰۰ امتیاز دریافت خواهید کرد.

همچنین، در بخش تسک‌های روزانه، گاهی ویدئوهای یوتیوب نیز قرار داده می‌شود که با وارد کردن کد مربوطه می‌توانید امتیاز آن بخش را دریافت کنید.

راکی ربیت (Rocky Rabbit)

بخش نبرد (Battle) راه‌اندازی شد و روش کارش به این شکل است که مقداری سکه به اندازه دلخواه قرار داده و گردونه میچرخد و اگه گردونه به اسم شما برسد برنده خواهید شد. در این بازی، هر چقدر سکه بیشتری بدهید شانس برنده شدن افزایش می‌یابد. تمام مبالغ قرارداده شده در هر راند به شخص برنده می‌رسد.

همچنین، در اطلاعیه جدید راکی ربیت شرایط دریافت ایردراپ آن اعلام شد. با اطلاعیه راکی ربیت برای واجد شرایط بودن در ایردراپ RBTC بایدهر سه وظیفه مورد نیاز را تکمیل کرده باشید:

  • کیف پول خود را وصل کنید
  • ۰.۵ تون کوین (TON) پرداخت کنید. راکی ربیت با این تراکنش، هزینه‌های شبکه را در هنگام برداشت پوشش خواهد داد و کارمزدی بابت برداشت از شما دریافت نخواهد شد.
  • عضو کانال تلگرامی راکی ربیت شوید

طبق این اطلاعیه، در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، مهلت انجام وظایف واجد شرایط شدن ایردراپ به پایان می‌رسد. در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور)، توکن‌های RBTC توزیع می‌شوند و در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر)، این توکن در صرافی‌ها لیست خواهد شد. در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) نیز فصل جدید این بازی شروع خواهد شد.

لاست داگز (Lost Dogs)

فصل اول لاست داگز به پایان رسید و فصل دوم با عنوان REX در راه است. در این مرحله می‌توانید مشاهده کنید که به کدام لیگ صعود کرده‌اید و چه تعداد توکن WOOF دارید.

در ۴۲ روز از بازی، بازیکنان بیش از ۸۵٪ از کل عرضه WOOF را ماین کرده‌اند. مابقی در دو فعالیت بعدی که تا پایان مهرماه راه‌اندازی می‌شوند، توزیع خواهد شد.

کتز (CATS)

ربات کتز که بسیار شبیه به پروژه داگز است به تازگی تیک آبی تلگرام را دریافت کرده است. تعداد کاربران ربات Cats به بالاتر از ۳۱ میلیون کاربر رسیده و این ربات از بخشی رونمایی کرده است که هر ۲۴ ساعت یک بار می‌توانید عکس یک گربه را آپلود کرده و امتیاز دریافت کنید. برای افرادی که OG هستند و یک تون کوین (TON) پرداخت کرده باشند، هر روز سه مرتبه امکان آپلود عکس وجود دارد. عکس‌ها را می‌توانید از اینترنت یا پینترست دانلود کنید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۵ / ۵. مجموع آرا: ۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا