اخبار میم کوین هااولیه

لیونل مسی، میم کوین واتر کوین را در اینستاگرام تبلیغ کرد! شایعه هک مطرح است

لیونل مسی (Watercoin)، اسطوره فوتبال، واتر کوین (Watercoin) یک میم کوین را که ظاهرا بر افزایش آگاهی و ارائه راه حل‌هایی برای مسائل زیست محیطی متمرکز است، تبلیغ کرد. اما عده‌ای می‌گویند که احتمالا حساب مسی هک شده است. با این حال، خود او هنوز این مساله را تایید نکرده است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، لیونل مسی، از طریق استوری‌های اینستاگرام خود، یک میم کوین مبتنی بر شبکه سولانا به نام WaterCoin (WATER) را تبلیغ کرد. با توجه به مستندات WaterCoin، این پروژه بر افزایش آگاهی در مورد مسائل مربوط به آب متمرکز است و هدف آن تبدیل شدن به یک کوین تمام عیار زیست محیطی در آینده است. در حالی که هنوز مشخص نیست اکانت اینستاگرام مسی هک شده است یا خیر، بسیاری از این که اسطوره فوتبال یک میم کوین را تبلیغ کرده ناامید هستند.

واتر کوین چیست؟

نقشه راه واتر کوین چهار مرحله را از پیش‌فروش اولیه توکن، از طریق فهرست‌ در صرافی متمرکز و مشارکت افراد مشهور تا مرحله نهایی تبدیل شدن به یک «ارز زیست‌محیطی متمرکز بر خیریه» ترسیم کرده است.

این نقشه راه فراتر از این نمای کلی، در مورد جزئیات چگونگی دستیابی این پروژه به این اهداف است. اما رفتار قیمت توکن آن الگوی مشخصه فرآیند «پامپ و دامپ» را به نمایش گذاشته است.

اطلاعات زیادی در مورد میم کوین WATER در دست نیست، اما لینکی که به وب‌سایت این ارز دیجیتال مربوط است، به صفحه‌ای هدایت می‌شود که در آن گفته شده این میم کوین «با مشارکت مغزهای متفکر» میم کوین BEER (یکی دیگر از میم کوین‌های شبکه سولانا) ایجاد شده است. بیر هم یکی از میم کوین‌هایی بود که در ماه گذشته نوسانات شدیدی را تجربه کرد.

در بیانیه وب سایت memecoin آمده است:

WATER یک میم کوین است که ارزش ذاتی یا انتظار بازگشت مالی ندارد.

تبلیغ واترکوین توسط لیونل مسی

روز دوشنبه، حساب اینستاگرام مسی تصویری را در استوری او منتشر کرد که در حال تبلیغ میم کوین WATER بود. در این استوری عکسی از مسی با لوگوی WATER که روی شانه‌هایش دیده می‌شد وجود داشت. یک حساب کاربری اینستاگرام که گمان می‌رود به این میم کوین مربوط باشد، همین استوری را در یک پست به اشتراک گذاشت. به عنوان یک ورزشکار مشهور، پست مسی می‌تواند برای مردم معنای زیادی داشته باشد.

تبلیغ واتر کوین در اینستاگرام لیونل مسی

حساب اینستاگرام مسی ۵۰۴ میلیون فالوئر دارد که بعد از کریستینو رونالدو، دومین فرد پر فالوور در این اپلیکیشن به شمار می‌رود. با این تعداد دنبال‌کننده، قیمت WATER تقویت شد، زیرا مدت زیادی از این استوری نگذشته بود که قیمت آن بیش از ۳۵۰٪ افزایش یافت.

تا زمان نگارش این مطلب، این میم کوین بیش از نیمی از این سود را از دست داده بود، اما همچنان در حال افزایش است. واتر در حال حاضر به قیمت ۰.۰۰۷۸ دلار معامله می‌شود.

شایعه هک حساب مسی

این فوتبالیست هنوز گزارشی مبنی بر به خطر افتادن اکانت اینستاگرام منتشر نکرده است. با این حال، هواداران بر این باورند که هکرها کنترل حساب اینستاگرام مسی را در دست گرفته‌اند.

برخی بر این باورند که مسی احتمالا از این هک اطلاعی نداشته است زیرا او در آستانه دیدار با کانادا (از آرژانتین) در کوپا آمریکا (Copa América.) است.

نه مسی و نه تیم مدیریتی او هیچ بیانیه رسمی در مورد این تبلیغ منتشر نکرده‌اند. با این حال، یادآور میم کوین مشابهی است که ظاهرا با هالک هوگان (Hulk Hogan) کشتی‌گیر محبوب مرتبط بوده است. ماه گذشته، چندین پست در مورد تبلیغ میم کوین هوگان در پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اما قیمت این توکن پس از انکار این کشتی گیر مبنی بر هر گونه دخالت در این دارایی کریپتو، کاهش یافت. سپس، این توکن بیش از ۱۵ میلیون دلار از ارزش بازار خود را از دست داد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا